#76 Posted September 1, 2013 Har noen corniche (le mans) i 19". Tror de er 9,5x19 med et35. Blir vel muligens litt aggressivt? Også har jeg noen plaine (brand, men allikevel no-known-brand) 5 eika 18" felger. 8 brede med ET35 mener jeg å huske. PM ved interesse 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#77 Posted September 1, 2013 Blir vel hissig oppsett for dama, det, ja:p Dessverre, kun 19" som gjelder nå (skal endre topic). 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#78 Posted September 1, 2013 Hva med Rotiform IND? 8.5x19 ET45 med 235/40 Michelin Pilot Super Sport. Har planer om å bruke et eller annet OEM 18" istedet. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#79 Posted September 1, 2013 Jeg har sansen for de, men dama liker de ikke så veldig godt, dessverre:p 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#80 Posted September 1, 2013 Dette her må være det mest håpløse oppdraget på lenge..... 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#81 Posted September 1, 2013 Og ditt innlegg må være det mest håpløse på lenge..... Har du ikke noe å bidra med, så skriver du i en annen tråd enn dette. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#82 Posted September 1, 2013 Jeg bidrar, med ett lykke til! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#83 Posted September 1, 2013 Hva med mine Bentley Continental GT [9x19 ET41] ? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#84 Posted September 1, 2013 Send PM med pris og den slags - kan være av interesse. Jeg bidrar, med ett lykke til! Godt det bare var ett, og ikke flere. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...