Royal Fitment 2012, 25. august

Er du med??  

38 stemmer

  1. 1. Er du med??

    • Ja
      13
    • Nei
      11
    • Kanskje
      14


Anbefalte innlegg

Jeg er ladd!! :D Selv om det kun har blitt 1.5 time søvn det siste døgnet pga henting av bil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var arbeidsdagen over, da er det bare å dusje, spise, pakke, rydde, fikse, vente og reise :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo bare kø frem til Shell på mortensrud som regel da :) er ikke så ille :D jeg kommer til å møte opp på statoilen etter Moss :) gleder meg til å se kollona fylle opp hele stasjonen

 

Har du kjørt mot tusenfryd på fredager før? :P Det står jo som regel forbi skulleruddumpa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du kjørt mot tusenfryd på fredager før? :P Det står jo som regel forbi skulleruddumpa.

 

samma det vel. er uansett forseint å gjøre noe med det nå...

 

 

 

: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildetråd? Eller er alle på fest...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dit er jeg med neste år allså!:D Mye råe biler!!:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til alle som var med!! Vanvittig hyggelig gjeng - alle som en! :D Drit morsomt å se bilene i virkeligheten, for de skuffet absolutt ikke ;)

 

Alt i alt så synes jeg dette var en knallbra helg! Litt kjipt at det var en grusplass utstillingen var på, men mtp. så høyt nivå på bilene som var der så ble det egentlig glemt for min del :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil bare takke for en fin tur :D kjente ikke mange da jeg dro, føler at jeg ble tatt godt i mot :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for nok en hyggelig tur gutta! :D Alltid like kjekt å helse på dei gammle, og ikkje minst treffe nye! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en lang kjøretur for et 4-5 timers treff 1800km nesten:)

Det var vel verdt alle timene i bilen når man så hva som møtte opp på treffet, og ikke minst alle hyggelige folkene fra klubben:)

Synd sesongen omtrent er over, ser frem til neste tur allerede!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig knall treff! : smil : Utrolig hyggelig å feste å bare prate bil med dere alle, virkelig storkost meg i Gøteborg og regner med dette treffet blir ett fast treff for meg og sikkert dere andre og : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.