Royal Fitment 2012, 25. august

Er du med??  

38 stemmer

  1. 1. Er du med??

    • Ja
      13
    • Nei
      11
    • Kanskje
      14


Anbefalte innlegg

Du kan fikse den denne uka :)

 

 

Jeg vurderer lørdag, men har lyst til fredag man aner ikke hvor man kan oppholde seg billig natt til lørdag.

 

Her er det billig om dere er 2, 275kr pr pers. Halvtime å kjøre til treffet. ibis Gøteborg Mølndal

 

http://www.booking.com/hotel/se/ibis-molndal.no.html?sid=f777b0aad47399a27851b565d9a035d0;dcid=1;checkin=2012-08-24;checkout=2012-08-25;srfid=6c2b5530a4b8788d30c0c795a70f3edfX3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og sjefen sa ja :) jeg tror jeg er med da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjenner jeg har litt lyst til å reise selv...... :o

Du skulle jo tatt turen Raymond , du kaller jo golfen for RF edition:)

 

Sent from my HTC One S using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frister og hive meg med i bilen når det blir sagt kolonne på minst 25 biler, men nå er flybiletter bestilt, så kanskje neste år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skulle jo tatt turen Raymond , du kaller jo golfen for RF edition:)

 

Sent from my HTC One S using Tapatalk 2

 

hehehehe :P

 

godt poeng.. men RF står for Rockford Fosgate :P (men det viste du vel) :P

Min er vel kanskje ikke helt "Royal Fitment" ...

 

Kan noen komme med en kort oppsumering av turen?

(orker ikke bla tilbake og lese igjennom alt)

Avreise sted, tidspunkt, kjørerstrekning, bo sted, overnatting, hvem som reiser, osv..

 

Vurderer mulig å joine lørdagen da jeg skal til Sverige uansett i helgen, men dog litt lenger inn i landet. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det meste står i tråden på facebook.

 

Men vi er en svær kolonne som drar 17:00 fra Esso Ryen i oslo på fredag. de fleste Vacn folk skal bo på Hotell Halland i kungsbacka 230 meter unna Club Mingel hvor det er fest på lørdagskvelden. (Gratis inngang 19-20)

 

Innkjøringa til treffet er mellom 10:00 og 11:00. Treffet varer til 16:00 på Tjöloholms slott.

Koster 30kr for bil og 20kr pr person (dette er også billett til utestedet seinere.

 

Kleskode "Royal" kjører vi ifra Norge :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen linke til hotellet alle fra vacn ligger på? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.hotellhalland.se/

 

Ikke sikkert det er rom ledig der.

 

Men Kristian Lehne har ett dobbeltrom ledig for hele helga. 2290 SEK ink frokost og for 2 personer. Vær rask med å kontakte han, for han avbestiller i morgen om ingen vil ha det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal hjem på lørdag så trenger ikke betale for flere dager, men har bestilt hotell i gøteborg. så jeg er med på fredag :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal hjem på lørdag så trenger ikke betale for flere dager, men har bestilt hotell i gøteborg. så jeg er med på fredag :D

 

Er jo festen som blir FET! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi gjør om og møter opp på Ryen kl 17.00

 

Bor på ibis Gøteborg Mølndal og kjører hjem etter treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wille (en av arrangørene) er i Oslo og besøker dama nå, så han slår også følge med oss nedover på fredag :) Veldig trivelig fyr.

 

Hittil vet jeg bare om to biler som har trekt seg. En møkklav e30 og en møkklav og meget sjelden E28. Mao sikkert ikke så nøye for de fleste her inne :P Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi begynner ferden i dag med pitstop på Hemsedal. Regner med å være på essoen i oslo i god tid:)

 

Sent from my HTC One S using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kolonna kommer vel til å bli ganske bra strekt ut ved bommen på grensa, så kanskje greit å ha et lite oppsamlingsstopp på svensk side for å samle gjengen igjen? :). Så kan jeg stjæle walkien til Lehne samtidig :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HATER å pakke : haha : Flere som er såpass optimister at shortsen er med : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OM shortsen er med a :P hadde tenkt å pakke i dag, meeeen, ser ut som det blir i morgen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hate å pakke selv :P pleier som regel å bare kaste noe oppi baggen rett før jeg drar haha :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men really, skal dere kjøre fra Ryen kl 17 på en fredag? Da kan dere like gjerne vente til 18-19 og dere vil bruke like kort tid til Moss... Dere skal ut av hovedstaden, dere Oslo folk burde jo allerede vite dette? Ring3 står det stille fra ullevål til Ryen fra 13:30 og utover, så dere bør enten satse på å møtes på ryen 14, eller vente til 18 med og møtes.

 

Jeg tuller ikke med at det tar 1 time å kjøre fra Oslo Vest, typ lysaker osv til ryen på en fredag etter kl 13:30-14... Gjort flere ganger! Så ihvertfall ta høyde for at folk som kommer fra sørlandet, typ drammen (Haavard) osv kan bli stående ganske lenge i kø!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men really, skal dere kjøre fra Ryen kl 17 på en fredag? Da kan dere like gjerne vente til 18-19 og dere vil bruke like kort tid til Moss... Dere skal ut av hovedstaden, dere Oslo folk burde jo allerede vite dette? Ring3 står det stille fra ullevål til Ryen fra 13:30 og utover, så dere bør enten satse på å møtes på ryen 14, eller vente til 18 med og møtes.

 

Ser da slik ut ;) Jeg personlig elsker KØ, og savner følelsen av å stå å stampe bak andre biler : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dsg og kunne ikke brydd meg mindre :P

Vi får leke oss med lufta Henrik ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahahah, jeg ser det for meg, 2 biler ved siden av hverandre som går opp og ned i køen :P

 

Kanskje jeg skal ta meg en tur bort til esso kl 17:30-18 og se om dere er kommet dere avgårde :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

glad jeg slipper det der ass :P fint om en eller annen gidder å slå på tråden når dere nærmer dere sarp eller noe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er nr ditt da Alex? Jeg og Roger Myhre kjører nok utenom oslo for å slippe kø. Kjører via parts'n retards og er vel i sarpsborg ca 1800, så henger vi oss på med resten derfra

 

Sent from my HTC One S using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo bare kø frem til Shell på mortensrud som regel da :) er ikke så ille :D jeg kommer til å møte opp på statoilen etter Moss :) gleder meg til å se kollona fylle opp hele stasjonen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.