Kandidater til Oslo Lokallagsstyre

Anbefalte innlegg

Nå er det snart på tide at vi skal ha valg til Oslo Lokallagsstyre igjen.

 

I den forbindelse ber jeg alle som er interessert om å melde sin interesse. Enten her i tråden eller på PM til meg eller Arve.

 

Denne tråden er IKKE for å drive "valgkamp" eller fortelle hele verden hvem man har tenkt å stemme på :fy:

 

Pr. nå består Oslo Lokallagsstyre av Arve som leder, meg som nestleder/kasserer, Kjetil, Knut-Erik, Hans Martin som styremedlemmer og Frank som vara-medlem. Dersom ingen melder sin interesse stiller vi til gjenvalg.

 

Men har DU har lyst å bidra, så meld din interesse! Det spiller ingen rolle om du har vært medlem i 7 år eller 7 uker. Det viktigste er at du har lyst å bidra og gjøre noe aktivt for vårt fantastiske lokallag : ja :

 

Avstemning vil bli på nett fra mandag om 14 dager. Melder man sin interesse etter mandag 3. september er det altså for sent, men det vil komme en ny mulighet neste år ;) Eller året etter.. Eller året etter det..

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller, som du skriver, gjerne til gjenvalg. Men har ett spørsmål rundt detta:

Kan man stille på valg som f.eks leder og ikke noe annet eller stiller man på valg og så er det den med flest stemmer som blir leder, nest flest stemmer blir nestleder og av de som er igjen så blir den med minst stemmer vara og dem velger kasserer seg immellom?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig at dere også ønsker å fortsette det gode samarbeidet vi har hatt : ja :

 

Jeg er ikke helt sikker på hvordan vi kan gjøre det med stemmefordeling : klø : Risikoen sånn sett er jo at den som får flest stemmer kanskje ikke ønsker å være leder.. Eller at noen som ønsker å være leder kanskje ikke får flest stemmer :o

 

Personlig har jeg lyst å stille til valg som leder, men dersom jeg ikke får flest stemmer, så hadde det vært trist om jeg samtidig mistet min plass i styret : gråter :

 

Blir det veldig feil om vi stemmer om 5 styremedlemmer (inkl. leder) samt 1 vara, og så fordeler rollene internt uavhengig av antall stemmer : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At det nye styret seg internt plasserer folk i de rollene dem vil være? OK for meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller som styremedlem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere kan stille til valg i den posisjonen dere ønsker. Det er/pleier ikke å være slik at den med flest stemmer blir leder, og videre rollefordeling ut fra stemmer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig at dere også ønsker å fortsette det gode samarbeidet vi har hatt : ja :

 

Jeg er ikke helt sikker på hvordan vi kan gjøre det med stemmefordeling : klø : Risikoen sånn sett er jo at den som får flest stemmer kanskje ikke ønsker å være leder.. Eller at noen som ønsker å være leder kanskje ikke får flest stemmer :o

 

Personlig har jeg lyst å stille til valg som leder, men dersom jeg ikke får flest stemmer, så hadde det vært trist om jeg samtidig mistet min plass i styret : gråter :

 

Blir det veldig feil om vi stemmer om 5 styremedlemmer (inkl. leder) samt 1 vara, og så fordeler rollene internt uavhengig av antall stemmer : rolleyes

 

Du kan da stille som begge deler?

 

Holder vel med en leder og 5 styremedlemmer derav den med minst stemmer får varastatus? Litt feil at det skal bli rift om varastatusen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan da stille som begge deler?

 

Holder vel med en leder og 5 styremedlemmer derav den med minst stemmer får varastatus? Litt feil at det skal bli rift om varastatusen..

 

Kan sikkert endre inlegget mitt, men er lettere å kommentere her.

 

Jeg har en jobb som gjør at jeg ikke alltid har mulighet til å stille opp på mandagsmøter osv, en jobb som plutselig innebærer nattskift/overtid på veldig kort varsel. Det vil si at jeg ikke alltid kan få med meg alt som måtte komme av møter osv, men jeg ser endel ting som MÅ forbedres på lokallags delen og har veldig lyst til å kunne være med å arrangere treff og være med å få Oslo lokallag til å bli enda bedre , derfor jeg skrev varamedlemm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg å være styremedlem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock : Ser ut som det endelig kan bli ett ordentlig valg i år :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha tenkt litt på saken stiller til valg som styremedlem eller varamedlem. :) Får ekstra tid til overs fremover så håper jeg kan bidra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha tenkt litt på saken stiller til valg som styremedlem eller varamedlem. :) Får ekstra tid til overs fremover så håper jeg kan bidra

 

Er ikke mye tid som går med. Alle som vil har tid til dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da det er såpass mange som har lyst trekker jeg meg fra valget

Godt og se at flere gidder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo la andre få komme til, sa ja ifjor fordi det ikke var noen andre som ville

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må også trekke meg da min boligsituasjon plutselig endrer seg :o Ettersom jeg ikke kan bli boende på Tonsenhagen lenger, ønsker jeg å flytte nærmere jobben på Langhus. Så da blir det mer naturlig for meg å aktivisere meg i Follo Lokallag ;)

 

Men Oslo Lokallag trenger ikke frykte noe som helst! Det er mange gode kandidater som har meldt seg : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer til å bli dypt savnet i oslo lokallag mikael :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig! men follo er ikke så langt unna at vi ikke treffes på treff eller en mcflurry eller 2 i løpet av sommern :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da det er såpass mange som har lyst trekker jeg meg fra valget

Godt og se at flere gidder

 

Hva pokker, er vel bra at du melder deg friviliig for det da! Så er spørsmålet om det i det hele tatt er noen i fra dagens styre som skal fortsette eller ikke? Ser for meg at det er litt mere å sette seg inn i når man starter med blanke ark?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal fortsette hvis jeg blir valgt inn. Har tenkt masse i det siste døgnet og kan stille som leder hvis ingen andre har lyst. Knut-Erik kanskje???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva pokker, er vel bra at du melder deg friviliig for det da! Så er spørsmålet om det i det hele tatt er noen i fra dagens styre som skal fortsette eller ikke? Ser for meg at det er litt mere å sette seg inn i når man starter med blanke ark?

 

kan jo fortsette men tenkte noen andre også kan få muligheten, men kan stille som leder(nestleder) da om ikke Knut-Erik eller Hans Martin vil.

ikke noe problem det men som sagt så har jeg hatt veldig mye jobb idet siste og redd for at det er sånn en stund fremover og det har dere sikkert merket da jeg ikke har fått tiden til og dra på mandagstreffene i det siste men mandager er som regel en en hellig dag med tanke på middag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knut-Erik stiller også til gjenvalg, samt Hans Martin, hvis ikke jeg tar helt feil : rolleyes Dvs halvparten av nåværende lokallagsstyre. Ganske visst ingen garanti for at noen blir gjenvalgt, men lokallagets historikk er uansett forankret i samtlige medlemmer! :tilber:

 

Og jeg er iallfall fortsatt tilgjengelig for spørsmål enda jeg flytter lokallag : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da løser det seg uansett utfall på valget :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vil også på lik linje med mikael hjelpe de som tar over visst det skulle være behov for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arve går det med mye tid som leder i lokallaget? Du som har hatt rollen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.