Kandidater til Oslo Lokallagsstyre

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer også å melde meg som kandidat, men er interessert i å vite litt om tidsbruk først. Hvor ofte er det møte og hvor mye "hjemmelekse" følger med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke veldig mye. Noen få timer i mnd og det er med mandagtreffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller gjerne som nestleder/styremedlem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer også å melde meg som kandidat, men er interessert i å vite litt om tidsbruk først. Hvor ofte er det møte og hvor mye "hjemmelekse" følger med.

 

Som Kjetil sier, i det daglige merker man ikke mye til å sitte i lokallagsstyret. Man får noen henvendelser om merker og skiltplater, men vi har stort sett prøvd å oppfordre folk til å komme på mandagssamlingene. Passer det å møtes med noen utenom dette, har vi selvfølgelig gjort det ;)

 

Det er naturligvis opp til nye styret, hvor mye man ønsker skal skje av arrangementer, og hvor mye tid man trenger legge i det (avhengig av type arrangement). Hvis ikke jeg husker helt feil, har vi hatt 4 møter i år, men desto mer kontakt på PM.

 

Noen fra lokallagsstyret bør være på mandagssamlingene, men det er absolutt ikke noe krav at alle MÅ stille på samtlige! Vi jobber alle gratis og frivillig, og av og til må faktisk klubben vike for andre ting ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo greit ut, jeg er ihvertfall intr, er jo på de fleste mandagstreff også. Kan sikkert ha skiltplater og merker i bilen også hvis det ønskes, uavhengig om jeg er i styret eller ikke, god plass i bilen så :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke så lang erfaring med dette forumet egentlig, men lærer fort :)

 

Storkoser meg på treff, lokalt eller ikke, synes det er veldig gøy. Om jeg kan være med på å sørge for at det blir treff, ha litt utstyr i bilen til de som trenger det, og møte opp på lokallagstreffene osv så stiller jeg gjerne som styremedlem om det skulle være plass eller nødvendig for å fylle ett lite tomrom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arve går det med mye tid som leder i lokallaget? Du som har hatt rollen.

 

man må påberegne noe tid. man må være en person som tar tak i ting og får ting gjordt.

man må kunne organisere og fordele oppgaver til de andre i styret.

 

jeg vil anbefalle at man har ihvertfall 4-6 møter i året og da helst utenom lokallagstreffene.

 

visst det er ønskelig kan jeg gjerne stille som et vanlig styremedlem. men dersom det er nok personer til å fylle de respektive plassene så velger jeg å la noen nye få prøve seg i styret.

 

jeg kan ikke gi noen tall på hvor mye tid man bruker. det er litt opp til hver enkelt person som sitter som leder.

 

jeg vil også anbefalle at den personen som stiller som leder har noen års fartstid i klubben da det gjør ting lettere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

man må påberegne noe tid. man må være en person som tar tak i ting og får ting gjordt.

man må kunne organisere og fordele oppgaver til de andre i styret.

 

jeg vil anbefalle at man har ihvertfall 4-6 møter i året og da helst utenom lokallagstreffene.

 

visst det er ønskelig kan jeg gjerne stille som et vanlig styremedlem. men dersom det er nok personer til å fylle de respektive plassene så velger jeg å la noen nye få prøve seg i styret.

 

jeg kan ikke gi noen tall på hvor mye tid man bruker. det er litt opp til hver enkelt person som sitter som leder.

 

jeg vil også anbefalle at den personen som stiller som leder har noen års fartstid i klubben da det gjør ting lettere.

 

Ok, så det kreves at man tar tak i ting selv og får ting gjort? Delegere oppgaver innad skal nok ikke by på store problemer, ref Julebord i fjor : haha :

 

Man må være tidlig ute med lokallags trådene som dekker vinter eller sommer møtene og kanskje være litt pån for å få igang felles kjøring til andre treff og arrangementer ;)

 

Vi får se hva de andre medlemmene stemmer fram, så får man bare smøre seg med tålmodighet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I morgen er siste frist for å melde sin interesse, og i morgen kveld vil også valget bli satt igang.

 

Jeg håper at flest mulig av kandidatene har anledning til å komme på McDonalds på mandag, slik at alle som ønsker det får satt ansikt på de som stiller på valg :) Alle vil også få anledning til å presentere seg i valgtråden, så det er ikke verdens undergang om man ikke har anledning til å dukke opp på mandag ;)

 

Listen så langt ser slik ut:

 

Knut-Erik Jacobsen (gjenvalg)

Hans Martin Bråten (gjenvalg)

Kjetil Keinath (gjenvalg)

Henrik Haugen

Kristian Halvorsen

Simen Økstad

Per Backe

Harald Bäckmark

Christoffer Johansen

Frank Glimdal : klø :

Sverre André Muldsvor : klø :

Arve Egeberg : klø :

 

Veldig fint om jeg får en bekreftelse fra de siste 3 om dere stiller eller ikke : ja :

 

Valget kommer til å foregå som en poll her på lokallagsdelen. Alle som ønsker å stemme kan avgi maksimalt 5 stemmer. De 5 med flest stemmer kommer direkte i lokallagsstyret, og nr 6 blir vara. De 5 i styret står fritt til å fordele rollene seg imellom ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ettersom det er så mange på valg, kan vi heller få inn friskt blod i lokallags styre.

 

tror det aldri har vært så stor intreresse for styre i oslo lokallag noen gang. Dette er jo kjempe flott :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I morgen er siste frist for å melde sin interesse, og i morgen kveld vil også valget bli satt igang.

 

Jeg håper at flest mulig av kandidatene har anledning til å komme på McDonalds på mandag, slik at alle som ønsker det får satt ansikt på de som stiller på valg :) Alle vil også få anledning til å presentere seg i valgtråden, så det er ikke verdens undergang om man ikke har anledning til å dukke opp på mandag ;)

 

Listen så langt ser slik ut:

 

Knut-Erik Jacobsen (gjenvalg)

Hans Martin Bråten (gjenvalg)

Kjetil Keinath (gjenvalg)

Henrik Haugen

Kristian Halvorsen

Simen Økstad

Per Backe

Harald Bäckmark

Christoffer Johansen

Frank Glimdal : klø :

Sverre André Muldsvor : klø :

Arve Egeberg : klø :

 

Veldig fint om jeg får en bekreftelse fra de siste 3 om dere stiller eller ikke : ja :

 

Valget kommer til å foregå som en poll her på lokallagsdelen. Alle som ønsker å stemme kan avgi maksimalt 5 stemmer. De 5 med flest stemmer kommer direkte i lokallagsstyret, og nr 6 blir vara. De 5 i styret står fritt til å fordele rollene seg imellom ;)

 

stiller til gjenvalg som leder/nestleder om Knut-erik eller Hans Martin vil være leder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stiller til gjenvalg som leder/nestleder om Knut-erik eller Hans Martin vil være leder

 

De 5 med fleste stemmer blir i styret, så du kan ikke stille som kandidat kun på nestleder/leder. Men blir du en av de 5 som får flest så er det vel stor sjanse for at du blir leder eller nestleder om ingen andre også har veldig lyst til det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De 5 med fleste stemmer blir i styret, så du kan ikke stille som kandidat kun på nestleder/leder. Men blir du en av de 5 som får flest så er det vel stor sjanse for at du blir leder eller nestleder om ingen andre også har veldig lyst til det :)

 

Da er det ikke verre enn at jeg stiller til gjenvalg i styret da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stiller til gjenvalg som leder/nestleder om Knut-erik eller Hans Martin vil være leder

 

Jeg stiller ikke til valg som leder da jeg rett og slett ikke har tid så setter ikke lokallaget og klubben i en situasjon der jeg risikerer å ikke gjøre god nok jobb pga tidsklemma. Men stiler som styremedlem og tar på meg de jobbene jeg har tid til og blir tilldelt av leder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stiller til gjenvalg som leder/nestleder om Knut-erik eller Hans Martin vil være leder

 

hahahaha, så det er bare det som gjelder? Får gjerne forklare oss som stiller til valg hvorfor du som "eks" styremedlemm sier noe slikt noe!. Er skuta på vei ned med nye mennesker ombord?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil gjøre oppmerksom på at det er ingen garanti for at noen som stiller til gjenvalg blir valgt, og som skrevet tidigere så er det opp til det nye styret å fordele rollene seg imellom. På samme måte som man ikke kan stille til valg som vara-medlem, kan man altså heller ikke stille kun som leder eller nestleder ;)

 

Skuten er på ingen måte på vei ned, og jeg er sikker på at nytt lokallagsstyre uansett hvordan det er sammensatt kommer til å gjøre en fantastisk jobb : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahahaha, så det er bare det som gjelder? Får gjerne forklare oss som stiller til valg hvorfor du som "eks" styremedlemm sier noe slikt noe!. Er skuta på vei ned med nye mennesker ombord?

 

ikke noe annet enn at dersom vi blir med i det nye styret så kunne det jo tenkes at de som har settet mer enn det ene året jeg har vært vara i ville styre skuta

men nå vet jeg hva styret går ut på og har klare meninger om hvordan ting skal tas hånd om ;) uavhengig av som sitter i det nye men har sett hva som har blitt gjort og som man må gjøre i det året jeg har vært vara og har klare meninger om hvordan vi skal få ting ut litt fortere når det kommer til tråder+++ om ting da jeg ikke har hatt redigeringsmuligheter ei heller sittet i styret som noe annet enn vara

men nå er jo ikke dette en valg kamp og vet at aller som stiller er like villige til og ta i ett tak for lokalaget og blir jeg ikke valgt inn så gjør jo heller ikke det noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller til valg.

 

Siden jeg er relativt nytt medlem i klubben så er det nok flere av dere som ikke kjenner meg.

Jeg stiller opp på Lørenskog på mandag, så hils gjerne på. Min bil er den som ikke er så lav ;)

 

Ellers kan jeg si at jeg har stor lidenskap for biler og alt annet som kan kjøres, om det så er dampveivals, Golf eller R8.

Liker godt å bidra og står på når ting skal gjøres.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Valgtråden er midlertidig stengt pga. litt tekniske utfordringer :o

 

Men valget er på ingen måte glemt eller utsatt!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er valget i gang :)

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=244458

 

Gjør bruk av din mulighet for å påvirke året som kommer for Oslo Lokallag : ja :

 

Vi gjør oppmerksom på at det sittende styret naturligvis gjennomfører Oslo Treff 2012 om 3 uker, slik at det nye styret ikke blir kastet på hodet ut i treffet :) Men bidrag og innspill fra det nye styret tas naturligvis imot med stor takk :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.