#1 Skrevet April 29, 2005 Får forhåpentligvis montert KW settet mitt i morgen, men hvor lavt skal jeg skru det? Legger med noen bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2005 Hadde slikt KW sett i fjor også, men da var det anderledes. Hadde ikke slik hjelpefjær som dette settet har. Og så har det metall skiver istedet for plastik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2005 Tror jeg stemmer for nr 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2005 så lavt som overhodet mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2005 Skal kanskje legge til at bilen har orginalt sportsunderstell på bildene. Har bare parkert litt rart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2005 så lavt som overhodet mulig Iallefall med så store hjul! Syntes bilen fort ser altfor høy ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2005 synes man skal se hele dekket, blir det borte synes jeg det blir sånn citroen lock. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2005 Synes den ble pen foran, kanskje 0.5-1cm lavere. Skal jo gjerne svinge også 245/30-20 dekk tar litt plass.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 29, 2005 synes man skal se hele dekket, blir det borte synes jeg det blir sånn citroen lock. I support that! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 29, 2005 Får forhåpentligvis montert KW settet mitt i morgen, men hvor lavt skal jeg skru det? Legger med noen bilder. Første, må ikke blir for lavt, da blir det litt citroen/opel look. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 29, 2005 Helt klart det første! Som folk sier, det må ikke bli for lavt. Du skal tross alt kunne kjøre med det til hverdags også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 29, 2005 kanskje 0.5-1cm lavere. You've got my vote! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 29, 2005 Selvsagt så lavt som mulig, sålenge du akkurat kommer frem der du MÅ kjøre, er den høy nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 29, 2005 Unødvendig spørsmål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 29, 2005 En bruker ikke først en formue på råe felger og justerbar senk for så å senke den mindre enn ett normalt senkesett gjør Den må selvsagt ned mye mer enn 1 cm forran med tanke på bilde 1, bilde 3 ser forsåvidt ikke så værst ut men LITT vanskelig å si utifra bilde. Kan jo ta utgangspunkt i Tærud A6en, den har fin høyde (selv om jeg håper din bil passer 20" MYE bedre enn denne, felgene på den er jo skivebom deluxe ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 29, 2005 GO LOW!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 30, 2005 "get low"? må jo få lit estetikk inn i dette. -det blir fort for lavt. synes ikke det er noen god unnskyldning at man har 20". Biler ser jævlig fort sierra ut når man tar for hardt i på senking. Sørg for at bilen funker til de daglige gjøremål, så senk litt til. Men ikke for mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 1, 2005 En bruker ikke først en formue på råe felger og justerbar senk for så å senke den mindre enn ett normalt senkesett gjør Den må selvsagt ned mye mer enn 1 cm forran med tanke på bilde 1, bilde 3 ser forsåvidt ikke så værst ut men LITT vanskelig å si utifra bilde. Kan jo ta utgangspunkt i Tærud A6en, den har fin høyde (selv om jeg håper din bil passer 20" MYE bedre enn denne, felgene på den er jo skivebom deluxe ) Dette er jo bare et av 3 sett 20 toms felger som har sittet på denne bilen, ble vel bare lånt for en periode mens han ventet på Work 20 tommerne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 2, 2005 "get low"?må jo få lit estetikk inn i dette. -det blir fort for lavt. synes ikke det er noen god unnskyldning at man har 20". Biler ser jævlig fort sierra ut når man tar for hardt i på senking. Sørg for at bilen funker til de daglige gjøremål, så senk litt til. Men ikke for mye. Enig med Jørgen her, kjøper man ikke Audi fordi man er interesert i design da? Hvorfor da senke vekk hele designet? Synest at felgen akuratt skal gå inn i hjulbuen, ikke noe særlig mer enn det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 2, 2005 Enig med Jørgen her, kjøper man ikke Audi fordi man er interesert i design da? Hvorfor da senke vekk hele designet? Synest at felgen akuratt skal gå inn i hjulbuen, ikke noe særlig mer enn det. Neida, sånn skal det se ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 2, 2005 det der var langt ifra pent, regner med at du var ironisk der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 2, 2005 det der var langt ifra pent, regner med at du var ironisk der. Ikke helt heldig med kombinasjon av bilfarge og hjul han der synes jeg, men jeg mener på generelt grunnlag at hvis man ser en kul bil, så er den enda kulere 1 cm lavere. Men det er viktig at bilen ikke blir for lav bak i forhold til foran og at ikke bakhjulet nærmer seg forsiden av bakskjermen, da burde man heller valgt større hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 2, 2005 Hva med kjøreegenskapene da gutta? Noe av vitsen med justerbart er vel å fin-tune vektfordelingen (corner/crossover weights)?? Ta en tur til noen som kan måle dette, f.eks Auto-Safe i Drammen. Da får du en lav bil som både ser bra ut og ligger bra på veien. Du kjører jo allerede racing "stuket" med gromfelgene fra BBS, hvorfor ikke følge det opp med bra kjøreegenskaper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 2, 2005 Bilen skal også kunne brukes hver dag. Inn og ut av parkeringshus, over fartsdumper osv. Har forøvrig justert de litt hardere en KW anbefaler. 0.25 runde ekstra, dvs 1.75 foran og 1 bak (tror jeg det var). Dette er fra Valdres: Lånt av Lars Christoffer Krokeide Lånt av Håkon Sandberg Litt vanskelig å se høyden her. Planene er 1 cm spacer bak og 1 cm lavere foran. Kjører mye og må ha en bil som kan brukes. Kjørte rett over 100 mil forrige uke og det var bare rundt omkring i nærområdet (Oslo, tønsberg, Lillestrøm, Valdres osv)... Merkelig nok så har ikke bilen subbet en eneste gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 2, 2005 Hmm, synes forøvrig bilen begynner å se litt kjedelig ut:( Kanskje jeg skal lakke senter på felgene i samme farge som bilen? Få noen felger som ikke er som alle andre LeMans... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...