#26 Skrevet Mai 2, 2005 Skjønner godt at folk gjør slikt med Passat, men å ødlegge Audi med Mercedesfelger, Mercedesenking osv.... det skjærer en Audi entusiast laaaangt inn i hjertet. Tenk å Mercedes 230E senke en ny A6 da??? Den må jo være en skikkelig dust. Det burde være påkrevd med ett eget Audi sertifikat for å kjøpe Audi, der man mistet det ved 3 prikker. Den senkinga av den nye A6'en hadde f.eks. gitt 16 prikker, og Mercedes replika felger hadde gitt 9 prikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 2, 2005 Hmm, synes forøvrig bilen begynner å se litt kjedelig ut:( Kanskje jeg skal lakke senter på felgene i samme farge som bilen? Få noen felger som ikke er som alle andre LeMans... Tror faktisk det hadde blitt litt kult, men jeg hadde vell tenkt meg om 6 ganger før jeg hadde gjort det med LeMans hjula. Syntes forøvrig at bilen var helt perfekt på det bildet over. Akuratt passe lav, konge hjul, tøff grill og riktig farge! (Du hadde nok ikke fått noen prikker i Audi sertifikatet) =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 2, 2005 deg om det heine. ville senket 30 mm til forran og 15-20mm bak.syntes faktisk en lav audi med 19" er finere enn en høy med 20" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 2, 2005 deg om det heine. ville senket 30 mm til forran og 15-20mm bak.syntes faktisk en lav audi med 19" er finere enn en høy med 20" Helt enig, derfor synest jeg denne er kul sånn som den er, for den er jo akuratt passe lav!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 2, 2005 Hmm, synes forøvrig bilen begynner å se litt kjedelig ut:( Kanskje jeg skal lakke senter på felgene i samme farge som bilen? Få noen felger som ikke er som alle andre LeMans... Synes du skal beholde felgene sånn som de er nå jeg. Er vanligvis ikke noen fan av å lakkere senter sort. Tror det ser penest ut hvis man lar være å gjøre det her også Bilen din ser jo bra ut nå! (spesielt etter at du får på spacere og får skrudd litt på høyden) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 2, 2005 Jeg synes ikke du burde senke no mer enn det du har gjort. Hvis du lakkerer senteret på felgene svarte tror jeg det blir "for" mye svart. Hadde bilen hatt to farger derimot, kunne senteret kanskje fått sekundærfargen til bilen. Sats heller på soting av rutene og andre felger til neste år! Man kan ikke ha like felger to år på rad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 2, 2005 deg om det heine. ville senket 30 mm til forran og 15-20mm bak.syntes faktisk en lav audi med 19" er finere enn en høy med 20" Senker han den 30 mm til foran er ikke bilen kjørbar lenger. Ikke bare Heine som har den meningen han har, jeg er iallefall stort sett enig med han. Og hvis du synes bilen til Petter er høy, anbefaler jeg deg briller Synes heller ikke felgsenter bør lakkeres svart, for det første ødelegges felgen med tanke på videresalg, og så tror jeg nok det blir vel mye svart på en mørk bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 2, 2005 Det burde være påkrevd med ett eget Audi sertifikat for å kjøpe Audi, der man mistet det ved 3 prikker. Den senkinga av den nye A6'en hadde f.eks. gitt 16 prikker, og Mercedes replika felger hadde gitt 9 prikker. Hehe.. Støtter den jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 3, 2005 Skjønner godt at folk gjør slikt med Passat, men å ødlegge Audi med Mercedesfelger, Mercedesenking osv.... det skjærer en Audi entusiast laaaangt inn i hjertet. Tenk å Mercedes 230E senke en ny A6 da??? Den må jo være en skikkelig dust. Det burde være påkrevd med ett eget Audi sertifikat for å kjøpe Audi, der man mistet det ved 3 prikker. Den senkinga av den nye A6'en hadde f.eks. gitt 16 prikker, og Mercedes replika felger hadde gitt 9 prikker. Håper du fleiper, det innlegget her er vel noe av det dummeste jeg har lest på alle forum noen gang (og jeg har lest en del ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 3, 2005 Håper du fleiper, det innlegget her er vel noe av det dummeste jeg har lest på alle forum noen gang (og jeg har lest en del ) Enig med deg, Runar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 3, 2005 Håper du fleiper, det innlegget her er vel noe av det dummeste jeg har lest på alle forum noen gang (og jeg har lest en del ) Det var nok et snev av ironi der:) Men skjønner godt hva Heine mener. Er ikke alltid det ser best ut når man senker bilen maks. (Alle har en mening om hva som ser best ut) Er vel litt avhengig av hva slags stuk man vil oppnå.. Skal det se ut som om bilen går fort og har litt kjøreegenskaper også (vet at A6´n ikke går så utrolig fort;) ) tror jeg Petter har lykkes veldig bra! (med unntak av bremsene) Skulle likt å se et tuning firma sluppet en bil maks før de sendte den ut på en bane:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 3, 2005 Skulle likt å se et tuning firma sluppet en bil maks før de sendte den ut på en bane:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 3, 2005 Her ser du hvertfall mesteparten av hjulene.. Skjermene er ikke akkurat helt "originale" heller;) (men tenkte egentlig mest på firmaer som som lager gatebiler som ikke har noe imot en runde på en bane også (selv om jeg ikke skrev det) Poenget var hvertfall at A6´n med chrome hjula, i mine øyne, ikke ser ut som er senka sånn for å få best mulig kjøreegenskaper.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 3, 2005 Selvsagt.. måtte bare fleipe litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 3, 2005 Håper du fleiper, det innlegget her er vel noe av det dummeste jeg har lest på alle forum noen gang (og jeg har lest en del ) Det er kanskje det dummeste du har hørt, men jeg er neppe den dummeste du har møtt. Det er ikke ironi, men jeg må innrømme at jeg har satt tingene veldig på spissen. Jeg har vert Audi entusiast siden jeg var ca 12 år, og nå er jeg 35. For over 20 år siden var det ikke mange som var fan av Audi, så Audi var liksom "mitt merke". Har måttet tåle mye kritikk for å være hekta på annet enn Opel, Ford og Merceds den gangen. Tror faktisk ikke det er noen andre som er SÅ hekta på ett bilmerke som det jeg er, og jeg tror faktisk at alle som kjenner meg hadde skrevet under på det. For meg er det trist at Audi selger så mye biler til hvem som helst som de gjør i dag, og enda verre er det å se alle de fine bilene bli ødelagt av plastik, kjipe felger, og alt for lav senking. Men jeg har innfunnet meg med at ikke alle som kjører Audi har følelser for bilen sin. Så kanskje jeg sier mye dumt, men det er av kjærlighet til bilmerke og i frustrasjon over manga av dere "stylister". Skjønner godt at dere synest jeg er dum, alle som ikke liker å ødlegge egenskapene til bilen er dumme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 3, 2005 Jeg må innrømme at jeg forstår meg godt på Heine's "frustrasjon" og støtter det siste innlegget hans. Jeg er heller ingen fan av masse plastikk osv på ellers fine Audi'er. Men som det er blitt sagt så sinnsykt mange ganger på dette forumet: "Smaken er som baken" (Folk må uansett få lov til å gjøre det de vil med bilene sine...) Og til Petter, bilen din er bare helt rå nå. Fineste A6'en jeg vet om... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 3, 2005 Jeg må innrømme at jeg forstår meg godt på Heine's "frustrasjon" og støtter det siste innlegget hans.Jeg er heller ingen fan av masse plastikk osv på ellers fine Audi'er. Men som det er blitt sagt så sinnsykt mange ganger på dette forumet: "Smaken er som baken" (Folk må uansett få lov til å gjøre det de vil med bilene sine...) Og til Petter, bilen din er bare helt rå nå. Fineste A6'en jeg vet om... Takk Yashar!! Er også enig med deg at A6'en til Petter er Norges desidert tøffeste (etter min smak)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 3, 2005 Hmm, synes forøvrig bilen begynner å se litt kjedelig ut:( Kanskje jeg skal lakke senter på felgene i samme farge som bilen? Få noen felger som ikke er som alle andre LeMans... Hmm, jeg vet ikke helt, men når jeg kikker på denne Golfen og på A6'en din, så er nok min konklusjon at felgene hadde kommet enda bedre til sin rett om bilen var litt mer "aggressiv". Blir liksom litt racing-hjul på limosine-bil og det er greit det også, men det mangler liksom de siste 10 prosentene... Hvordan du skal få det til å se max ut vet jeg ikke, kjenner for lite til hva som passer til A6 av diskre styling etc til å uttale meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 3, 2005 Hvorfor diskré? Et knippe RS6 karosserideler hadde gjort stilen fullkommen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 4, 2005 Syntes denne S4'en sitter perfekt på hjula. Langt i fra så lav som den A6'en med krom felger, men den har vel luft. Perfekt! Link til galleri http://www.fourtitude.com/gallery/gallery2.php?mode=album&album=/Features/Feature%20Cars/SAvant# 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 4, 2005 Takker for hyggelig omtale:) Nå skal det sies at jeg er ute etter den "elegante" looken, ikke racing looken. Men jeg er enig i at bilen sier litt "snill" ut, men det finnes veldig lite tøff styling til A6. Man kan jo som Kenneth sier kjøpe RS6 styling, men det er ikke looken jeg er ute etter. Synes My Toy har blitt dratt litt for langt. Den var tøff, men nå er den på nippet til å bli litt harry... Føler at det manler noe til lyktene. Har bestilt øyelokk, men vet ikke om det helt er løsningen. Skal i følge Artracing få de i løpet av uken... Planene fremover nå er 10mm spacer bak (eller hva jeg får plass til), kanskje senke litt mer foran (synes kanskje bilen har blitt litt lavere enn den var i Valdres), soting og muligens øyelokk. Da er det ikke stort mere å gjøre med bilen tror jeg. Neste steg da blir RS6 eller liknende fangere og det vil jeg ikke ha. Kunne tenkte meg Allroad look lykter (sorte inni) eller BMW look (lysende sirkel rundt reflekorene), men det finnes ikke til faceliten. Tar gjerne i mot forslag da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 4, 2005 Greit nok med store hjul liksom, men syns du "skylder" felg-kant... virker nesten som senter av felgen er lenger ut enn felg-kanten.. Er det mulig å bytte ut ringene på felgene og få litt mer kant som på den Golfen som Kopperud'en har lagt inn bilde av? DET hadde gjort seg... Ellers, så er jo bilen virkelig flott da! Og "lakk-jobben" (teflon eller hva du har brukt) er jo HELT KONGE da... Tror jeg får spare opp litt penger og koste på meg en skikkelig lakkforsegling på bilen min og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 4, 2005 Smak er jo heldigvis personlig, og personlig synes jeg at noe av det som gjør en A6 spesiell er at den tar vel imot senkingen. Det at hjulbuene på A6 er så pent sirkulære som dem er, vel det gjør at en A6 med fete felger tar seg fantastisk ut hvis senkingen er slik at avstanden til hjulbuen er det samme i toppen som den er i sidene. At bilen er noe lavere enn dette gir en "dårlig" symmetri-effekt. Balanse er viktig og vræl-senking er ikke alltid det som skal til. Denne kan jeg like, bare synd den mangler litt plast av det diskrè slaget slik at selve bilen ser ut til å komme nærmere bakken (uten å måtte vrælsenke), men synes felgene og senkingen er 100% i tråd med slik jeg ville hatt den (foruten at jeg nok ville gått for 20"+) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 4, 2005 Helt enig med Trond... bilen din Petter er veldig pen, men mangel på kant gjør at den kanskje blir bittelitt "tam". Tror/håper det vil hjelpe en del å få hjula spacet ut litt, det å bytte ringer på de her felgene kan du bare glemme, da kan du like godt kjøpe nye felger. Kan nok også ett par cm ned, Tærud A6en har som sagt fin høyde Er foresten helt enig med deg og Petter ang My Toy også, den var sinnsykt pen/rå med 19" Work, men etter han gikk over til 20" så har det bare gått nedover. Runar nevnte at han skulle få på 20" Work, kanskje det vil gjør rett opp igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 4, 2005 Helt enig med Trond... bilen din Petter er veldig pen, men mangel på kant gjør at den kanskje blir bittelitt "tam". Tror/håper det vil hjelpe en del å få hjula spacet ut litt, det å bytte ringer på de her felgene kan du bare glemme, da kan du like godt kjøpe nye felger. Kan nok også ett par cm ned, Tærud A6en har som sagt fin høyde Er foresten helt enig med deg og Petter ang My Toy også, den var sinnsykt pen/rå med 19" Work, men etter han gikk over til 20" så har det bare gått nedover. Runar nevnte at han skulle få på 20" Work, kanskje det vil gjør rett opp igjen. Tror jeg skal komme med en påstand om bilen til Jan Andre Tærud og det er at jeg tror grunnen at den ikke "scorer fullt" på meningene her nå er ene og alene at den er oppbrukt, dvs vært svært mye eksonert de siste 4-5 årene. Men jeg mener nå fortsatt at det er Norges klart råeste A6. No offence Petter, men hadde du parkert ved siden av "my toy" så hadde bilen din sett tilnærmet original ut. Men det er jo mange som liker det istedenfor "mest mulig" styling på en slik bil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...