Anbefalte innlegg

Sliter med å bestemme meg for hva jeg skal ha på av sommerfelger til A7`n..

Har sett litt på disse:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=36937511

De trenger nye dekk i 265/30R21 og en runde lakk og pleie. Må i tillegg ha adapterspacere 130-112. Men det er å få tak i. Billige BBS RX2 ihvertfall. Får de til 8000,- med frakt til Trondheim.

 

Har også vært inne på 22", men er redd bilen blir seende for høy ut.

 

Har 9x20 med 265/35R20 nå. Synes felgene er fine, men blir litt for rette dekksider for min del. Ser nesten ut som negativ dekkstrekk. Så disse felgene skal brukes på vinterhjula. Har handlet 255/35R20 Nokian Hakka 7.

 

Kom med forslag til hva som er tøft, pent og stilig. Vurderer også MRR HR3 i 10,5x20, Vossen CV3 10,5x20 og Rotiform BLQ.

 

Har også disse 9x20" Rotor felgene med Kumho 245/35R20 liggende. Usikker på om det blir litt skjærings med Oolong grå bil og titangrå felger..

 

Noen som er flink på PS som kan vise bilen min med diverse felger + senk? Har bestilt senkestag til luftfjæringa som kommer iløpet av uka.

IMG_9969.jpg

IMG_0396.jpg

IMG_0402.jpg

IMG_3564.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rohana rc 20 billig på ebay;) 20x11 på a7..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes absolutt VOSSEN CV3 er er helt riktig valg til A7! :D

 

 

Her fra en Daytonagrå, som en selger på Grenland Auto i Porsgrunn eier !

 

NYDELIG :D

 

 

IMG_7863.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes absolutt VOSSEN CV3 er er helt riktig valg til A7! :D

 

 

Her fra en Daytonagrå, som en selger på Grenland Auto i Porsgrunn eier !

 

NYDELIG :D

 

 

IMG_7863.jpg

 

Ja de der er utrolig flotte. Akkurat slike jeg vurderer. Må bare få solgt unna noen felger først.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter med å bestemme meg for hva jeg skal ha på av sommerfelger til A7`n..

Har sett litt på disse:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=36937511

De trenger nye dekk i 265/30R21 og en runde lakk og pleie. Må i tillegg ha adapterspacere 130-112. Men det er å få tak i. Billige BBS RX2 ihvertfall. Får de til 8000,- med frakt til Trondheim.

 

Har også vært inne på 22", men er redd bilen blir seende for høy ut.

 

Har 9x20 med 265/35R20 nå. Synes felgene er fine, men blir litt for rette dekksider for min del. Ser nesten ut som negativ dekkstrekk. Så disse felgene skal brukes på vinterhjula. Har handlet 255/35R20 Nokian Hakka 7.

 

Kom med forslag til hva som er tøft, pent og stilig. Vurderer også MRR HR3 i 10,5x20, Vossen CV3 10,5x20 og Rotiform BLQ.

 

Har også disse 9x20" Rotor felgene med Kumho 245/35R20 liggende. Usikker på om det blir litt skjærings med Oolong grå bil og titangrå felger..

 

Noen som er flink på PS som kan vise bilen min med diverse felger + senk? Har bestilt senkestag til luftfjæringa som kommer iløpet av uka.

 

Jeg ville nok satset på 21 tom på a7. Gromme og brede 20 toms felger blir plutselig ikke så råkule med 35 profil og litt glippe i skjermen, og 22 tom krever superlave dekk av typen 235/30 eller 275/25 for ikke å bli for stort og så lave dekk krever skikkelig senk, uten av jeg kjenner til om denne bilen skal senkes. BBS hjulene i oppusset tilstand kan også bli bra, men kan kanskje bli litt bredt foran med 10,5x21 ET37 (15mm adapter).

 

Skjønt det ser deilig ut med 22 og senk også da :)

A7 22.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips og råd!

Er helt enig med deg. Synes 22" kan virke litt stort på bilen, så 21" er nok det beste alternativet. Skal senke bilen, så det blir litt mindre glippe mellom skjerm og dekk. Hadde egentlig kjempetrua på de 21" BBS hjulene, men har drevet å målt litt, og er redd det blir for trangt mellom fjerben og ytterkant av skjermen.

 

Skal ned på Tempe dekkservice i morgen og prøve en 10,5x21" felg i morgen. Lyst på Vossen også, da kan jeg "gjenbruke" litt dekk.. Blir fort mye dyrere om jeg må handle enda ett sett sommerdekk. Har jo to sett fra før.. :)

 

Jeg ville nok satset på 21 tom på a7. Gromme og brede 20 toms felger blir plutselig ikke så råkule med 35 profil og litt glippe i skjermen, og 22 tom krever superlave dekk av typen 235/30 eller 275/25 for ikke å bli for stort og så lave dekk krever skikkelig senk, uten av jeg kjenner til om denne bilen skal senkes. BBS hjulene i oppusset tilstand kan også bli bra, men kan kanskje bli litt bredt foran med 10,5x21 ET37 (15mm adapter).

 

Skjønt det ser deilig ut med 22 og senk også da :)

[ATTACH=CONFIG]180541[/ATTACH]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med Photoshop skills som kan feste noen 22" mrr felger på bilen min?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen av forslagene. Stort sprang i pris..

Vossen CV3 er jo lekker i 22" til A7.

Rotiform er vel kanskje den dessidert fineste, men med en pris på rundt 60000,- for bare felgene er nok drømmen ett stykke unna virkelighet..

Tomason TN4 er jo en rimelig grei felg i 22". Har hatt den i 19 på en A4 B7.

3pc_concave_blq_13.jpg

l_Audi_A7_VVSCV3_870.jpg

l_Audi_A7_VVSCV3_e12.jpg

TN4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Vossen CV3 felgen passer best i helsølv til min bil.

Også litt nysgjerrig på MRR HR3 i 22", men usikker på hvordan det blir..

HR3_S_380px.jpg

VVSCV3-MSM-NL-angle-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A7`n har fått senkestag siden sist. Er mulig å justere hele 8 cm, så har mye å gå på i hver retning. Nå er den senket 30mm i forhold til "Dynamic" innstilling med luftfjeringen på lav.

Den ser litt høyere ut bak på bildene, men det er bare bakken som gjør det.

IMG_0478.jpg

IMG_0481.jpg

IMG_0487.jpg

IMG_0479.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror denne hadde kledd Crown Jewels :tilber:

 

cls219_08.jpg

 

Hvilke senkestag har du brukt forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror denne hadde kledd Crown Jewels :tilber:

 

cls219_08.jpg

 

Hvilke senkestag har du brukt forresten?

 

He he.. Litt i overkant drøye de der for min del, men hadde vært moro å sett de på bilen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det Vossen CV3 10,5x20 :)

IMG_0665.jpg

IMG_0709.jpg

IMG_0735.jpg

IMG_0748.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slettes ikke feil oppsett dette her Olav!

 

Akkurat disse felgene jeg hadde anbefalt til deg om jeg hadde sett tråden tidligere! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekkert! :D A7 MÅ jo være den råeste bilen Audi noen gang har produsert mtp utseende + at når du topper det med de VOSSEN hjulene! Awesome! : rock ::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slettes ikke feil oppsett dette her Olav!

 

Akkurat disse felgene jeg hadde anbefalt til deg om jeg hadde sett tråden tidligere! ;)

 

Takk for det! Ble veldig fornøyd med resultatet! :)

 

- - - Updated - - -

 

Lekkert! :D A7 MÅ jo være den råeste bilen Audi noen gang har produsert mtp utseende + at når du topper det med de VOSSEN hjulene! Awesome! : rock ::tilber:

 

He he. Så enig så enig.. Bred,lang,lav = vinneroppskrift.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket innpress er det på dem? Et 30?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe. disse hadde jeg deal med selger om og kjøpe. men han solgt de til deg fordi du var der med pengene : / førstemann til mølla :D

 

Gratulerer med fete hjul :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.