Anbefalte innlegg

Hvilket innpress er det på dem? Et 30?

 

Ja ET30.

 

- - - Updated - - -

 

hehehe. disse hadde jeg deal med selger om og kjøpe. men han solgt de til deg fordi du var der med pengene : / førstemann til mølla :D

 

Gratulerer med fete hjul :D

 

Ops.. Sorry.. ;)

Veldig fornøyd med hjula! Dukker nok opp flere muligheter også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig pen bil..! Hvordan senkestag har du montert på denne?

 

Noe forskjell på preformance? Eller ulemper?

 

Hvordan størrelse på dekk har du lagt på vossen felgene? 295x25x20 ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter i samme sete som trådstarter nå. Har samme bil med samme farge, men er veldig usikker på valg av felger. Er også veldig usikker hva jeg har plass til på denne bilen. Kjørte 20x10,5 et30 hele veien irundt på a5 sb'n jeg hadde. uten problem.

 

Itillegg til å være usikker på bredde og impress, så er jeg også i en tvist med meg selv hvor jeg synes 21" felger ser mest rett ut på en så stor bil. 22" blir i overkant stort, mens 20" felger gir et mer konkavt utseende.

 

Felgene jeg har kikket på til nå er

 

Rohana RC10 i mate grafite w/ black gloss lip.i 20x 10 evt 20x11.

 

 

Rohana RC7 silver w/polished face i samme size^^ Dissen blir noe lik Stance wheels sc-6ix felgene jeg hadde på a5'n.

http://need4speedmotors.com/forum/clublexus/rohanawheels/rc7/rohanawheelsrc7mattegrahitemachinesilverfinish.jpg

 

Niche Essen 146 i 21x10,5.

http://n4sm.com/products/wheels/niche-essen-146-silver-machined

 

Noen som har noen tips ?=)

Bilen skal nok senkes moderat(har senke stag på vei i posten)

 

Bilen:

image12_zpsed8ae435.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

11x20 ET 28 burde gå fint på A7 når det var plass på A5 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En skulle jo tru det, men en bør også være sikker hvis en f.eks skal bestille fra over dammen. Må muligens prøve å få lånt meg en 20x10,5 felg og måle litt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok 20" blir smått på A7, 21" ser akkurat passe ut på min A6, med 10 ET 37. Hvor mye mer plass er det utover sammenlignet med A5/A6?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter i samme sete som trådstarter nå. Har samme bil med samme farge, men er veldig usikker på valg av felger. Er også veldig usikker hva jeg har plass til på denne bilen. Kjørte 20x10,5 et30 hele veien irundt på a5 sb'n jeg hadde. uten problem. I tillegg til å være usikker på bredde og impress, så er jeg også i en tvist med meg selv hvor jeg synes 21" felger ser mest rett ut på en så stor bil. 22" blir i overkant stort, mens 20" felger gir et mer konkavt utseende.

 

21 tom er jo det som passer best og som blir likt originaldimensjon med lav dekkdimensjon, f.eks. 255 eller 265/30 21. Ville heller valgt 22 enn 20 tom fordi det er så mye plass at f.eks. 275/25 22 kan fungere. I 20 tom må det nesten bli dekk av typen 255/35 20 for å unngå for små hjul, og med ekstra mye dekkside, så forsvinner noe av poenget med brede felger. For å ta et litt ekstra drøyt men godt eksempel, 225/30 20 på 9x20 er gromt, 225/45 17 på 9x17 er ikke kult i det hele tatt, like fint på 7,5x17.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som om det blir 21x10,5 med 285/30 dekk hele veien irundt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som om det blir 21x10,5 med 285/30 dekk hele veien irundt

 

Det er nesten 1 tomme større enn originalt, men mulig det går fint likevel fordi det er mye plass. Ville uansett vurdert 265/30 eller i hvertfall 275/30, hvis du ikke har sjekket med andre som vet at 285/30 funker og ser bra ut. 295/25 er også mulig, men mulig det begynner å bli bredt foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.