Telemark: Klubbmøte på Notodden

Anbefalte innlegg

Neste møte er IKKE planlagt langt oppi dalom, og det har det heller ikke vert, eller vert meningen!!!

 

Meningen var at vi skulle til Bliva å grille neste møte, men det utgår i påvente av ett kjempe forslag fra Kristian Reinholdt! Husk at det eneste vi krever er at det ikke skal være barnslig kollonnekjøring, og at vi med familiebilen vår skal kjøre forbi hverandre i uoversiktelige svinger og på bakketopper!

 

Forslaget må være lagt ut på forumet innen 15. mai.

 

Hehe! Er det noen som har spist huggorm til frokost her, eller?? Hvis folk syns det er kjedelig på møtene våre, så er det helt opp til hver og en hva vi gjør ut av det!

Etter det jeg skjønner, så er det ikke styret sitt hovedansvar at alle til enhver tid får gjøre det de syns er kult!

 

Syns det sporer litt av her jeg.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslaga fra noen av medlemmene var lagt ut før 15.APRIL !!!!, så du må nok lese bedre....

 

Kristian.

 

Er ikke noe i veien med lesinga mi. Det jeg mente var at jeg vil ha ett forslag fra deg innen 15. mai om hva og hvor vi skal ta det neste møte.

 

Det er jo greit at alle kan være med å bestemme her, for tross alt er det meningen at alle skal ha glede av denne klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe i veien med lesinga mi. Det jeg mente var at jeg vil ha ett forslag fra deg innen 15. mai om hva og hvor vi skal ta det neste møte.

 

Det er jo greit at alle kan være med å bestemme her, for tross alt er det meningen at alle skal ha glede av denne klubben.

 

Forslaga mine ligger i tråden "våre klubbkvelder". Fikk klage på at innlegget mitt var for langt, derfor har jeg heller ikke foreslått mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette sier igrunnen mer om deg enn om meg, Heine. Hold deg til tema, og skill person og sak. Om du er interessert i mer hissig verbal krig, kan du gå over til pm eller maile meg privat. Utsagna dine er etter min mening for dumme til å skulle kommenteres. Iallefall på et offentlig forum som her. Da får vi ta det utenom i litt mer ordnede former. Dette blir iallefall for dumt for min del, og er etter min mening ikke i tråd med hva vi skal bruke forumet til.

 

Forslaga fra noen av medlemmene var lagt ut før 15.APRIL !!!!, så du må nok lese bedre....

 

Kristian.

 

Har fjerna det inlegget Kristian. Beklager det!

 

Det er ikke meningen å ha noe verbal krig, selv om det var akuratt det det endte opp med her. Synest vi begge skal ta opp tråden igjen, på ett litt mer nøytralt nivå, for vi trenger dine synspunkter Kristian!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.