Anbefalte innlegg

Da er Golf'en min ferdig stylet, noe Rieger og noe Caractere.. :)

Skal legge inn noen bedre bilder når den er nyvasket og når det er litt penere vær.. ;)

 

-jr-

bilder 120.jpg

bilder 118.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...dett er alle bildene jeg har til nå...

Takk til Espen T for hjelp med montering & tilpassing, ikke ALT har vært like enkelt.... : flau :

 

-jr-

bilder 116.jpg

bilder 119.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så veldig pen ut, eneste jeg er kritisk til er bakluke spoileren, likte ikke helt at den gikk opp over og var så "tynn" en vanlig takluke vinge hadde passet bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Glenn Ove ang vingen.

Ser også at du har "glemt" å tone noen ruter, men ellers var det bra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil! : ja :

Synes ikke vingen så ille ut jeg:), men hadde sett enda bedre ut om du hadde tonet rutene foran også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er godt at den finnes forskjellig smak :P

Vingen er ikke så dominerende som på bilde nr 2, der er bilde tatt litt nedenfra...

Ang. soting av rutene foran.......

..ok; så får jeg vel gjøre det også da! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil!

Gratulerer..

 

Skal vi forresten bytte motor? du får min 1.9 Tdi og jeg får din 2.0? manuellkassa mi kan vi også bytte mot DSG'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil!

Gratulerer..

 

Skal vi forresten bytte motor? du får min 1.9 Tdi og jeg får din 2.0? manuellkassa mi kan vi også bytte mot DSG'n

 

 

Ja det hørtes jo kjempegøy ut :rolleye:

Forrsten; du bor så lang borte; vi glemmer det... ;)

 

Takk for kommentar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

wow : rock :: rock :

 

Pen og ganske anonym styling på guffen ja... :glad::jegtarn:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Phø!

 

Ikke hør på dem, vingen var pen den! =) Og det viktigste er hva du syns.

 

Syns bilen ble veldig fin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye; da er enige om det! : vinke :

 

-jr-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble meget bra :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil. Likte heller ikke vingen, men så her jeg vingefobi.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..å siden det er så mange som har vingefobi... : haha :

..så må et nærbilde vises! :)

vinge.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snygg bil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fin bil!

2.0Tdi og DSG er en fin kombinasjon ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble virkelig bra!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for positive komentarer! :)

 

Og kan være helt enig i at 2,0 TDI med DSG er gøy! : popcorn

Legger ved et par bilder til:

front.JPG

hekk.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite tips, fjern Golf og 2.0 TDI merket også så blir det "cleanere" på bakluka. Enig i at du bør sote sidevinduene foran også, men dette er da ikke lov, så hvis du blir stoppet av politiet kan det gå begge veier :-) Ellers, meget bra!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fin bil ;) Men for små felger... hehe.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første 5'emmern jeg har sett styla, og pen er den!

 

Men.. Ferdig styla? Jeg kommer aldri til å bli ferdig tror jeg. Dukker opp planer støtt og stadig, er bare pengene som stopper meg. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns bilen din ble helt nydelig jeg, var jo stilig med den vingen og da. Husk NOEN må være litt andeledes.. det er da det blir mer morro. Ja du nevner tilpassing av styling ja hehe.. holder på med samme greiene.. sliter litt men nesten klar til lakk nå.. men du Jan lurte på di side skjørta dine.. var det noe hold i kanalen? tenker på hos min var det så og si bare feste til forran og bak. ellers så henger det nesten i løse lufta??

 

Jeg har jo aldri gjort dette før så mye mulig man må bruke noen braketter eller no? Hvordan løste du det?

 

Mvh Tor

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns bilen din ble helt nydelig jeg, var jo stilig med den vingen og da. Husk NOEN må være litt andeledes.. det er da det blir mer morro. Ja du nevner tilpassing av styling ja hehe.. holder på med samme greiene.. sliter litt men nesten klar til lakk nå.. men du Jan lurte på di side skjørta dine.. var det noe hold i kanalen? tenker på hos min var det så og si bare feste til forran og bak. ellers så henger det nesten i løse lufta??

 

Jeg har jo aldri gjort dette før så mye mulig man må bruke noen braketter eller no? Hvordan løste du det?

 

Mvh Tor

 

Hehe; kjekt at en kan være LITT anderledes.. : smil :

 

SIKAFLEX!

 

I hver ende av skjørta er de skrudd fast med to skruer inn i plastinnerskjermen, i tillegg fulgte det med Sikaflex nok til å lime bilen fast i taket.... :) En passelig stripe med Sikaflex ca 0,5-1cm nedforbi kanten på skjørtet i hele lengderetningen, sett på plass å "skyv" den litt oppover mot der den har tenkt å stå; fest med MASSE teip, la stå til dagen etter, skru til i begge ender, og vips; ferdig .

Fikk også lakkerer til å pusse kanten på skjørtet litt; den som blir utover i øvre kant inn mot kanalen, slik at den ikke ble så "skarp", lettere for lakken å hefte og sannsynligvis mer slitesterkt..

Ingen braketter; så det kommer vel også litt an på hvilket merke det er snakk om?

 

Lykke til uansett; det blir sikkert kjempebra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe; kjekt at en kan være LITT anderledes.. : smil :

 

SIKAFLEX!

 

I hver ende av skjørta er de skrudd fast med to skruer inn i plastinnerskjermen, i tillegg fulgte det med Sikaflex nok til å lime bilen fast i taket.... :) En passelig stripe med Sikaflex ca 0,5-1cm nedforbi kanten på skjørtet i hele lengderetningen, sett på plass å "skyv" den litt oppover mot der den har tenkt å stå; fest med MASSE teip, la stå til dagen etter, skru til i begge ender, og vips; ferdig .

Fikk også lakkerer til å pusse kanten på skjørtet litt; den som blir utover i øvre kant inn mot kanalen, slik at den ikke ble så "skarp", lettere for lakken å hefte og sannsynligvis mer slitesterkt..

Ingen braketter; så det kommer vel også litt an på hvilket merke det er snakk om?

 

Lykke til uansett; det blir sikkert kjempebra ;)

 

Oki skal sike til den store gullmedalje.. det fulgte med ca 4 tuber så det burde vel holde. Merke på stylingen er av Rieger. Nå sliter jeg litt med å få motert frontfanger her. Fulgte med bruksanvisning men ikke så god på tysk jeg så håper å finne noen som kan gjøre dette for meg før det skal lakkeres.. vet du om noen kanskje som kunne ha hjelp meg?? mot betaling selvfølgelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki skal sike til den store gullmedalje.. det fulgte med ca 4 tuber så det burde vel holde. Merke på stylingen er av Rieger. Nå sliter jeg litt med å få motert frontfanger her. Fulgte med bruksanvisning men ikke så god på tysk jeg så håper å finne noen som kan gjøre dette for meg før det skal lakkeres.. vet du om noen kanskje som kunne ha hjelp meg?? mot betaling selvfølgelig.

 

Vi slet også med frontfangeren, og prøvemonter iallefall til den store gullmedalje sier nå jeg iallefall...

4 tuber holder lenge, jeg har noen tuber til overs også..

Synd du bor så langt borte, hvis ikke skulle jeg tatt meg en titt.. Nå skal det sies at jeg hadde skikkelig hjelp selv; men har vel lært litt selv også da : rolleyes

Det bør vel være noen andre i nærheten som kan gi deg en hånd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.