Anbefalte innlegg

Må bare få gratulere med en nydelig bil!! :tilber:

Har akkurat kjøpt meg maken bare at den er sølvgrå! :) Hadde tenkt jeg skulle få på litt styling på min og, og i den forbindelse lurte jeg på hva du betalta for bakspoiler, sideskjørta og fronten?

Er det forresten 17" du har til felger? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

140 TDI DSG kan ikke bli feil!! Konge bil !!!!

 

Men jeg ville også fått sota forvinduene. Uansett en bil jeg lett kunne hatt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare få gratulere med en nydelig bil!! :tilber:

Har akkurat kjøpt meg maken bare at den er sølvgrå! :) Hadde tenkt jeg skulle få på litt styling på min og, og i den forbindelse lurte jeg på hva du betalta for bakspoiler, sideskjørta og fronten?

Er det forresten 17" du har til felger? :)

Se på profilen hans.. der finner du ut om det er 17 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se på profilen hans.. der finner du ut om det er 17 ;)

 

Hehe... Er ganske fersk her som du ser, men nå fant jeg det ut! : rolleyes hehe Takk for tipset! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Er ganske fersk her som du ser, men nå fant jeg det ut! : rolleyes hehe Takk for tipset! :)

Gjør så lite så.. alle er her for å hjelpe hverandre og dele kunnskap og glede, sorger og .. ja u got the point ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at andre svarer når jeg er for treg til å følge med :rolleye:

 

Som svar på tiltale fra noen tidligere innlegg har jeg nå fått montert solfilm på vinduene fremme også; skal få prøve å lagt inn noen bilder i løpet av helga, kommer litt an på om det blir vaskevær da! :P

Og det hjalp betraktelig....Mørkt ble det iallefall : cool :

Merkene bak på koffertluka forsvinner vel i samme slengen tenker jeg..

 

-jr-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget pen bil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.