VACN Agder Sommertreff 2005

Kommer du til Arendal på treff?  

37 stemmer

  1. 1. Kommer du til Arendal på treff?

    • Ja - Vil ikke overnatte
      15
    • Ja - Vil overnatte
      13
    • Kommer kanskje
      9


Anbefalte innlegg

Agder Lokallag arrangerer treff på Tromøy utenfor Arendal lørdag 27. august.

 

Selve utstillingen foregår på lørdag og avsluttes med sosialt samvær om kvelden (grilling med nogo attåt).

 

Det er mulighet for overnatting (telt, campingvogn eller stor fellesbrakke (4-mannsrom)) på området.

For de som kommer langveisfra, vil det være "åpent hus" fra fredag ettermiddag til søndag formiddag (ikke noe offisielt program fredag og søndag).

 

Vi legger ut denne foreløpige "invitasjonen" for å lodde stemningen og få et visst bilde på hvor mange som kan tenke seg å komme.

Hvis du IKKE har tenkt å komme, vær snill å ikke svare...

 

Mer informasjon om treffet følger senere.

 

Velkommen til Arendal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er interessert i å komme dersom det ikke kræsjer med noen andre treff som byr på litt mer svidd gumi fremfor svidd poleringsmaskin.

Hvor langt er det mellom Kragerø og Arendal, noen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tar det siste først...Kragerø -> Arendal er en god time i bilen tenker jeg...ca...

 

Når det gjelder andre treff så er datoen valgt med omhu. Det er så vidt vi kjenner til ingen andre arrangementer denne helgen sør for Trondheim i hvert fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor langt er det mellom Kragerø og Arendal, noen som vet?

 

Det er 6 mil, for det meste motorvei og tar ca 50 minutter.

 

Vi har valgt datoen med omhu, som Lars sier, og håper dette treffet kan bli en fin avslutning på treff-sesongen. Vi håper så mange som mulig vil komme. Vi har et familievennlig område, med 100 meter til badestrand, turområder, muligheter for lek og moro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel på Hove dette skjer da?! Jeg kommer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er på Hove Leir ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å få denne opp på toppen igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også...

Kom igjen folkens. Dette blir KNALL!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jeg med på ;)

 

Dette kan bli et utrolig bra treff har jeg følelsen av.

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer selvsagt.. litt øl , mye bil og litt overnatting :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på at jeg er der jeg også.

 

Håper på å få ferdig alt som er gøy på bilen, så kanskje jeg kan bli klar til slutten treffsesongen for året. Har en liten drøm om å komme meg til Våler/rudskogen å få prøvt bilen på banen, men det for komme etterhvert.

 

Andre ting står i høysetet før banekjøring.. men det blir "hemmelig" inntil videre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm....er det ikke flere som har lyst til å komme nedover til den "bløde kyststribe"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm....er det ikke flere som har lyst til å komme nedover til den "bløde kyststribe"?

 

Virker som at det er en realtiv laber interesse blandt folk.

Eller er det fordi det er så pass langt frem over i tid at ingen kan garantere eller planlegge noe enda??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henter opp igjen denne da treffet nærmer seg...vi blir veeeeldig glad hvis det kommer flere folk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide Sandberg får dratt med seg en gjeng østfra tenker jeg... Han pratet da ivertfall om å ta turen om lommeboka hans holdt mål etter sommeren:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes at dere så ut til å være flinke til og grille... :tilber:

Så jeg har lyst og ta meg en helgtur ja... Passer fint for det er lønn rett før, så blir det mange burger og god drikke...

 

Bare dere fikser bra vær, så er det greit... :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes at dere så ut til å være flinke til og grille... :tilber:

Så jeg har lyst og ta meg en helgtur ja... Passer fint for det er lønn rett før, så blir det mange burger og god drikke...

 

Bare dere fikser bra vær, så er det greit... :nana:

 

Jeg har fått ordrebekreftelsen på værbestillingen og regner derfor med at den er i boks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig et VACN treff her på Agder! :tilber:

Har plottet lørdagen inn på kalenderen. Er noe usikker enda vedrørende fredagen og søndagen.

Kan gjerne være med å hjelpe om det skulle trengs og fruen har sagt seg villig til å være med å hjelpe med f.eks salg av pølser, burgere, brus mm. "Pjokken" vil og gjerne være med å hjelpe med diverse "ting og tang"...

Det er bare å gi beskjed Lars-Inge! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig et VACN treff her på Agder! :tilber:

Har plottet lørdagen inn på kalenderen. Er noe usikker enda vedrørende fredagen og søndagen.

Kan gjerne være med å hjelpe om det skulle trengs og fruen har sagt seg villig til å være med å hjelpe med f.eks salg av pølser, burgere, brus mm. "Pjokken" vil og gjerne være med å hjelpe med diverse "ting og tang"...

Det er bare å gi beskjed Lars-Inge! : ja :

 

Kjempeflott, det vi trenger folk til er vakter og slikt. Kommer tilbake på dette når vi har behovet klart for oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempeflott, det vi trenger folk til er vakter og slikt. Kommer tilbake på dette når vi har behovet klart for oss.

Bare å gi beskjed Lars-Inge. :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm....er det ikke flere som har lyst til å komme nedover til den "bløde kyststribe"?

 

Det er ikke det at jeg ikke har lyst, men har ikke turt å "melde" meg på siden jeg er redd for å bite over for mye. Det er alltid noe som går galt når jeg skal på treff.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke det at jeg ikke har lyst, men har ikke turt å "melde" meg på siden jeg er redd for å bite over for mye. Det er alltid noe som går galt når jeg skal på treff.. :(

 

Hiv deg på toget så henter vi deg på stasjonen...hvis det er bilen som er problemet da...*S*

 

Det er ikke påmedling i den forstand dette her, vi lufter bare interessen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke det at jeg ikke har lyst, men har ikke turt å "melde" meg på siden jeg er redd for å bite over for mye. Det er alltid noe som går galt når jeg skal på treff.. :(

 

Du stiller du Knut Arne!?

Tar du toget så kan jeg hente deg ;)

Men prøvå kom med bilen da.!

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) jeg er med.. blir bra dette : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden dette er en lufting så kan jeg si at jeg regner med at jeg skal nedover. Planen for sommeren er Holmekollen og Agder(ikke galt det!)

Har litt dårlig samvittighet for noen jeg skulle besøkt i Krsand så har slår vi to fluer i en smekk,men bare hvis været blir knall. Men jeg får ingen lønn i Aug,så det kan sette en stopper for turen...(hvis bensinprisen fortsatt er 12kr da som den er spådd) Jada,vet jeg har en liten 1,6....

Men dere er iallefall med som et av 2 treff jeg for en gang skyld skal få med meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.