VACN Agder Sommertreff 2005

Kommer du til Arendal på treff?  

37 stemmer

  1. 1. Kommer du til Arendal på treff?

    • Ja - Vil ikke overnatte
      15
    • Ja - Vil overnatte
      13
    • Kommer kanskje
      9


Anbefalte innlegg

men han har jo ikke fått noen tips om musikk til filmen fra dere, da blir det litt vanskelig å fullføre filmen ;)

Her er hvertfall tips fra meg:

Peaches - Rosa Helikopter! : rock :

 

Neei, jeg er ikke sikker på noe musikk i farta jeg. Noe fra rocky filemene kan passe kanskje? Noe rock med litt fart i...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, det ble da litt film til slutt...

 

Det er DVD-format så hvis noen kan fortelle meg hvordan jeg enkelt og greit skal få laget en mindre versjon som kan lastes opp en eller annen plass...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Komprimer til DivX og last det opp til FTP'en min (testet kontoen din og den funker som bare juling) så skal jeg publisere filmen asap.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Komprimer til DivX og last det opp til FTP'en min (testet kontoen din og den funker som bare juling) så skal jeg publisere filmen asap.

 

Jeg har fått konvertert til DivX nå, men den er fortsatt 45Mb...med en oppløsning på 720x526 eller noe slikt...

Kan jeg få mindre oppløsning ved konvertering i DivX?

 

Fikk det til nå...men da ble det jo bitteliten oppløsning og ca. halve filstørrelsen. Er det ingen mellomting?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått konvertert til DivX nå, men den er fortsatt 45Mb...med en oppløsning på 720x526 eller noe slikt...

Kan jeg få mindre oppløsning ved konvertering i DivX?

 

Fikk det til nå...men da ble det jo bitteliten oppløsning og ca. halve filstørrelsen. Er det ingen mellomting?

 

Trenger å mimre litt tilbake til sommeren jeg nå! Er den ferdig snart? 45mb er jo ingenting...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger å mimre litt tilbake til sommeren jeg nå! Er den ferdig snart? 45mb er jo ingenting...

 

Tommy har fått filmen...vet ikke om han har gjort noe med den. Jeg skal sjekke litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy har fått filmen...vet ikke om han har gjort noe med den. Jeg skal sjekke litt.

 

Ting skjer når man plutselig blir sjuk og er hjemme i noen dager..

 

Etter noe knot fikk jeg ikke komprimert det så mye... Men det driter jeg i. Jeg har 100Mbit ut fra serveren det ligger på så det er ikke i min ende det lagger når folk skal ha det ned. Laster du med ISDN kan du bare gi opp og heller få en venn med ADSL til å laste den ned.

 

Filmen ligger her:

http://ransbil.com/mov/hove2005.mpg

og er på 200 MB - Enjoy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsøkte meg på en nedlastning, men det virket ikke:( den lastet en stund, men så "revnet" quick time ikonet:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsøkte meg på en nedlastning, men det virket ikke:( den lastet en stund, men så "revnet" quick time ikonet:(

 

Samme her. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

foreløpig ikke godkjent du med lommetørkleet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funket som faen her! Utrolig reint og fint motorrom på den golfen der!! (tror noen i juryen hadde begynt på alkoholen litt tidlig der men :D )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fungerer fint her og.

Klikk på linken eller prøv å høyreklikk og lagre som... Ikke prøv å stream det dirrekte.

 

I følge mine logger på serveren har 23 stk klart å laste ned filmen... Så det er nok i deres ende det kniper gutter :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gikk som smurt å laste ned, med 275 Kbit pr sek.

 

Eneste som var å utsette var at format på folk og biler var litt "rart" ?

 

Eller var det jeg som var rar i øya igår kveld? Alle hadde lagt på seg 30 kg, selv Trond så ut som han hadde vært møe på Mcdonalds : smil :

Og kamera hang ikke heeeelt med ved "sliding", men igjen, dette er jo kameras feil, og ikke serveren.

 

 

 

Fungerer fint her og.

Klikk på linken eller prøv å høyreklikk og lagre som... Ikke prøv å stream det dirrekte.

 

I følge mine logger på serveren har 23 stk klart å laste ned filmen... Så det er nok i deres ende det kniper gutter :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe..... Trond ja ;)

 

Neida, høyre museknapp og lagre som ser ut til å fungere det :P

 

Thor!

 

EDIT: Funka ikke alikavell :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker som hakka møkk her og:)

495 Kbit pr sek

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var da faen til kødd her da!

 

FY!!!

 

Jeg er ikke overvektig jeg, nei ok, men jeg er ikke -for- tynn heller, banker ivertfall endel av dere :D, spesielt Thor vet jeg;)

 

Får prøve igjen i dag her da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spesielt Thor vet jeg;)

 

enn så lenge......

 

Jeg får lasta ned fila, men når jeg åpner den i Windows Mediaplayer så får jeg bare opp at det mangler noe i filen ;)

Er det noe annet åpne filen i?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funka fint i mediaplayer hos meg.

 

Jegfår bare opp dette i Mediaplayer:

 

"Kan ikke spille av filen. Finner ikke en eller flere kodeker som kreves for å spille av filen."

 

:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.