VACN Agder Sommertreff 2005

Kommer du til Arendal på treff?  

37 stemmer

  1. 1. Kommer du til Arendal på treff?

    • Ja - Vil ikke overnatte
      15
    • Ja - Vil overnatte
      13
    • Kommer kanskje
      9


Anbefalte innlegg

Bare få timer igjen til jeg reiser bort. om noen kjører seg vill så er det bare å ringe. Jeg har alltid telefonen tilgjengelig og kan nås på 40400067. Så om ikke Lars Inge svarer så er jeg klar med samtale venter :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det selvsagt noen som har tatt ned skiltene...

 

Vi skal prøve å få rettet på dette, men som Per har sagt...skriv ut treffbeskrivelsen så har dere kart.

 

Dere kan selvsagt også ringe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra treff folkens:)Ikke så langt å kjøre for meg heller:) Eneste som var å utsette var at jeg syns audi gutta blei plassert litt langt vekk... skulle heller stått bak oss me VW :) Noen med noen bilder da? ( mediaforum? )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da var dette treffet VEL overstått! Syntes dere har gjort en kjempe jobb, var over all forventning! Tommel opp fra meg, dette anbefaler jeg ALLE å bli med på til neste år!

 

Har tatt ca 360 biler, men disse får jeg legge ut litt senere...

 

En prøvesmak bare:

Magnes Golf1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da var dette treffet VEL overstått! Syntes dere har gjort en kjempe jobb, var over all forventning! Tommel opp fra meg, dette anbefaler jeg ALLE å bli med på til neste år!

 

Har tatt ca 360 biler, men disse får jeg legge ut litt senere...

 

En prøvesmak bare:

 

Jasså, det var du som tok de 360 bilene... :P

 

Beklager veldig at jeg ikke kom meg nedover, men av og til må man bare prioritere andre ting...

 

Flere bilder takk... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et veldig bra treff,fint sted og gode vafler,det var verdt turen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da var dette treffet VEL overstått! Syntes dere har gjort en kjempe jobb, var over all forventning! Tommel opp fra meg, dette anbefaler jeg ALLE å bli med på til neste år!

 

Har tatt ca 360 biler, men disse får jeg legge ut litt senere...

 

En prøvesmak bare:

 

Jeg lukter at det bildet ble tatt på brokkelandsheia retning syd på lørdags morgen :D

 

Utrolig pent bilde av en utrolig pen bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også rette en STOR TAKK til alle fremmøtte, og si til dere som ikke kom, at dere aner ikke hva dere gikk glipp av ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, takker alle for oppmøte og gjorde dette til ett bra treff. Til og med fruen ble positivt overrasket over hvor sosialt det kunne være og at det ikke bare ble masse bil snakk hele tiden.

 

10 Tommer opp fra meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var et meget artig treff og bra arangert. Manglet ikke på noe.

Men en ting jeg som plaget meg var alle de ungene som syklet rundt og mellom bilene. De skulle vært snakket til.

 

Men ellers : ja :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da var dette treffet VEL overstått! Syntes dere har gjort en kjempe jobb, var over all forventning! Tommel opp fra meg, dette anbefaler jeg ALLE å bli med på til neste år!

 

Har tatt ca 360 biler, men disse får jeg legge ut litt senere...

 

En prøvesmak bare:

 

Hadde vært supert om du kunne ha mailet de bildene du har av bilen min til mgun@broadpark.no Kjetil ,det kjørebildet vil jeg fremkalle og ha på veggen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi omsider kommet oss hjen og på nett igjen...

 

Tusen takk til alle som kom og gjorde treffet svært vellykket i våre øyne...håper dere kommer igjen også til neste år.

 

Stor takk også til de som har hjulpet til før og under arrangementet, uten dere hadde det ikke gått...spesielt damene og vaffelteltet... : ja :

 

Tusen takk for positive tilbakemeldinger, vi har naturlig nok vært veldig spente på hvordan vårt første "skikkelige" treff kom til og bli...og dette ga definitivt mersmak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ett kjempe treff! Fornøyd, tenkte det kom flere biler, men iogmed at det var deres første "skikkelige" treff! Så var det bra oppmøte, men som sagt tidliggere her, så hadde vi vell strengt tatt ikke trengt å bruke begge plenene, kunne kjørt alle samlet på den ene plenen!

10Poeng til Agder gruppa ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Magne Gunleiksrud: Jeg fikk faktisk ikke med meg at de syklet mellom bilene, så de var ved XCS og AutoPower-standene... Men om jeg hadde sett det så hadde jeg snakka til de :D

 

Jan Richard Hansen: Er stort sett enig med deg der. Men dette var vårt første treff og vi ante ikke hvor mange biler som kom. Derfor hadde vi plass til extra mange.

 

Det var nok en del som kom grunnet dårlige værmeldinger. Det var synd for været var jo upåklagelig. Og ja jeg fikk med meg regnbøya som kom, men den var jo der for; A) fukte bilene slik at de skulle se litt pene ut. B) for at vi ikke skulle ha det så støvete!

 

hehe. Gode unskyldninger fra oss der :P

Videre, Takk for hyggelige og konstruktive tilbakemeldinger. Om det blir et treff til der neste år, så er vi i alle fall en del erfaringer rikere nå, så det blir nok ikke en nøyaktig blåkopi, men det beste av helgen + noe mer bra :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi (les: jeg) har glemt og legge ut resultatlisten etter premieringen, den følger herved.

 

Audi

1. plass: Trond Gunderen - S6

2. plass: Jan Richard Hansen - A4 Sedan

3. plass: Kim T. Karlsen - A4 Avant

 

VW

1. plass: Magne Gunleiksrud - Golf GTI mk4

2. plass: ? - Polo

3. plass: Dag E. Vehus - Bora 1.8T

 

Beste Motorrom: Magne Gunleiksrud - Golf GTI mk4

Beste Interiør: Arne Jacobsen - Corrado

Beste Bagasjerom: Aleksander Kleven - Polo Color Concept

Beste Classic: Sondre Vingerei - Golf GTI mk1

Peoples Choice: Walter Widmer - RS4

Longest Distance: Geir Kåsa Høybø

 

Som dere ser mangler vi desverre et par navn. Hvis noen har disse hadde jeg satt stor pris på og få de opplyst.

Dette er en av de tingene vi må bli "litt" bedre på til neste år...alltså å ta vare på resultatlistene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi (les: jeg) har glemt og legge ut resultatlisten etter premieringen, den følger herved.

 

Audi

1. plass: Trond Gunderen - S6

2. plass: Jan Richard Hansen - A4 Sedan

3. plass: ? - A4 Avant

 

VW

1. plass: Magne Gunleiksrud - Golf GTI mk4

2. plass: Dag E. Vehus - Bora 1.8T

3. plass: ? - Polo

 

Beste Motorrom: Magne Gunleiksrud - Golf GTI mk4

Beste Interiør: Arne Jacobsen - Corrado

Beste Bagasjerom: Aleksander Kleven - Polo Color Concept

Beste Classic: Sondre Vingerei - Golf GTI mk1

Peoples Choice: Walter Widmer - RS4

Longest Distance: ?

 

Som dere ser mangler vi desverre et par navn. Hvis noen har disse hadde jeg satt stor pris på og få de opplyst.

Dette er en av de tingene vi må bli "litt" bedre på til neste år...alltså å ta vare på resultatlistene...

Du har iallefall byttet om 2. og 3. plass i VW ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har iallefall byttet om 2. og 3. plass i VW ;)

 

Korrigert nå...tusen takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korrigert nå...tusen takk

Den er god! Kim T. Karlsen som kjørte A4 som kom på 3. plass også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Longest distance var Geir Kåsa Høybø

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Longest distance var Geir Kåsa Høybø

 

Tusen takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da holder jeg på å lage en liten video fra treffet. Er det noen som har tips om passende musikk jeg kan legge på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble det noe av filmen eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.