#51 Skrevet Mars 3, 2013 ikje kanten på kanten nei men resten er polert !!! edit: Takk for det , Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mars 4, 2013 Dette ble rått og garantert "One of a kind" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mars 27, 2013 Frekt er riktig ord blir grisefett dette da roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mars 27, 2013 Hvor mye skal du ha for å lage fire senteremblemer i messing? Skal stå HTN og de skal være ca halvparten av størrelsen til dine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 30, 2013 Takk for det Frank, sliter litt med å få tid til å dreie om dagen , men skal snart få til noe, blir laget i pom ! Send en pm Mads så tar vi det der Noen som har noen forslag til å få vekk de siste små restene med klarlagt dom ikke kommer av uansett hvor mye malingsfjerner jeg bruker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 30, 2013 Pussypaper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mars 30, 2013 Takk for det Frank, sliter litt med å få tid til å dreie om dagen , men skal snart få til noe, blir laget i pom ! Send en pm Mads så tar vi det der Noen som har noen forslag til å få vekk de siste små restene med klarlagt dom ikke kommer av uansett hvor mye malingsfjerner jeg bruker? Fått dårlig produkt? Har fjernet endel klarlakk etterhvert, og jeg har kun brukt duxola og høytrykkspyling. Der jeg har smurt på litt lite har jeg tatt en skarp kniv og lurt av lakken.. Værre når man begynner på grunninga til BBS, da bli duxola'n ikke god nok, så det blir flere runder før jeg går over til slipepapir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mars 30, 2013 Biltema sin malingsfjerner funka fett for meg. 2 runder med ca. 1 times tørking (eller 2 hvis du glemmer deg ) så skal det gå bra det der. Har du planer om å slipe ned hele greia så er det vel bare å ta frem pussepapiret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet April 18, 2013 Pussypaper 10 poeng Fått dårlig produkt? Har fjernet endel klarlakk etterhvert, og jeg har kun brukt duxola og høytrykkspyling. Der jeg har smurt på litt lite har jeg tatt en skarp kniv og lurt av lakken.. Værre når man begynner på grunninga til BBS, da bli duxola'n ikke god nok, så det blir flere runder før jeg går over til slipepapir. Har prøvd både Duxola , en annen malingsfjærner og en "hyper" tynner men ingenting bet. Biltema sin malingsfjerner funka fett for meg. 2 runder med ca. 1 times tørking (eller 2 hvis du glemmer deg ) så skal det gå bra det der. Har du planer om å slipe ned hele greia så er det vel bare å ta frem pussepapiret. Takk for innspill alle 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet April 18, 2013 Innsatser til navet er dreiet klar til gjenger og senterdekslene er levert til lakk, jeg var usikker på hvordan slå gjenger så det får vente... Jeg lurer litt på om jeg skal sitte en skrue i midten av senterdekselet og sitte en kinahatt på denne igjen. Skal se om jeg får tatt et bilde i morgen og om det er en løsning som hadde blitt kul. Tenker på dette mtp. sikkerhet da jeg ikke vet om jeg kan stole på gjengene alene... ... det blir jo endel omdreinginger i sek. i 80kmt Alle felgene er montert sammen og har fått dekk på seg og jeg er fornøyd(og vel så det med blankheten) I grove trekk det som er gjort er: 1. Demontert senter 2. Malingsfjerner/høytrykkspyler 3. 1200 papir(vått) for å ta siste resten av klarlakkrester og eiringer rundt noen av skruehullene 4. 2000 papir (vått) på hele kanten av alle hjul 5. Grov (sisel?) skive fra Gasolin 6. labeloff for å få vekk all drit fra kant etter grovskive 7. fin poleringskive 8. labeloff igjen( med myyk duk) 9. Polish, Meguiars sin synes jeg er best av de 3 jeg brukte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet April 18, 2013 Blir rått dette, er enig i at Meguiars er den beste av stål polish eg har prøvd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...