Agder: Ãœber-treffhelg! Noen som slenger seg med? (4-5 Juni)

Anbefalte innlegg

Helgen 4-5 Juni er det treff i Porsgrunn på lørdagen http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=23420&page=1&pp=15. Og Søndag er det treff i Mandal med Agder VW klubb http://www.agdervwklubb.com/treff/2005.htm. Jeg har lyst til å få med meg begge treffene, så jeg lurer på om det er noen som vil ha med seg begge eller i alle fall et av de? I så fall kan vi jo mekke kollonne (kollonekjøring er tøft) i begge retninger denne helgen.

 

Noen som hiver seg med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve å få med meg Porsgrunn i hvert fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar for begge dagene hvis jeg er ledig fra jobb, noe jeg sannsynligvis er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne slengt meg med, men jeg sitter nok fast i indre troms og kikker i veggen. sa..ns militæret

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med å slenge meg med til Porsgrunn jeg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pigger og til Porsgrunn, koselig tur det...

 

Gleder seg til å ta igjen det "fortapte" nå;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg med begge veier jeg :) blir nok en festelig helg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir bra dette!

Håper flere slenger seg på før D-dagen.

 

Per: Du som er kolonne-sjef, tar vel ansvar for reisetider/ruter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får jeg fri fra jobb blir det jomfruturen til derbyen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per: Du som er kolonne-sjef, tar vel ansvar for reisetider/ruter?

 

Det skal man vel kunne få til... Hvor langt er det fra KRS til Mandal? Har bare vært der en gang tidligere....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal man vel kunne få til... Hvor langt er det fra KRS til Mandal? Har bare vært der en gang tidligere....

 

Er litt i tvil, men tror vi brukte ca. 20 minutter...med blålys riktignok...

 

Er 40-45 kilometer tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er 6 mil fra krs sentrum til mandal.

og med normal trafikk midt på dagen gjør turen unna på underkant av 1 time. kommer litt ann på farten en holder. men de i jobbsammenheng regner vi 1 time til mandal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier Stian, da er det med andre ord 2 timer fra Arendal...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er 6 mil fra krs sentrum til mandal.

og med normal trafikk midt på dagen gjør turen unna på underkant av 1 time. kommer litt ann på farten en holder. men de i jobbsammenheng regner vi 1 time til mandal.

 

nå skal ikke jeg si noe siden jeg ikke har lappen men en time til mandalervel litt drøyt?! bruker 50-55 min fra sentrum til lindesnes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

45-50 min må vi regne. Vi skal kjøre kolonne og ikke løp :D

 

Foreslår at vi møtes ved Esso på Bjørndalssletta for avreise til Porsgrunn og på Shell Fidjane for avreise til Mandal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår at vi møtes ved Esso på Bjørndalssletta for avreise til Porsgrunn og på Shell Fidjane for avreise til Mandal.

 

Høres bra ut det, men hvor er Fidjane? Husker ikke... : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligger ved E39 like før avkjørselen til Per Hagen.

Ligger to shell stasjoner der. en på vær side av veien.

 

Thor

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker Thor, det var der jeg trodde det var :) Var bare ikke helt 100% sikker på navnet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må melde pass på porsgrunn treffet. Er blitt forfremmet til Adm. Butikk sjef på Coop Prix Tinnheia denne dagen. Det er sommertorg og jeg skal være tidtaker i rekeskrelle konkuranse. (50 reker så fort som mulig). ;)

 

Men Søndagstur til Mandal må være fint. Det treffet er vell hovedsaklig Luft avkjølt det?!

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det i mandal er hovedsaklig luftavkjølt ja, men de har vannavkjølte VWer der også, og priser til disse.

 

Det er forøvrig http://www.agdervwklubb.com/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar som et egg til helga nå jeg. Når Skal vi starte på Lørdagen og fra hvor? Regner med at Harebakken er "finale staging area" for Agder. Når skal vi trille herfra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vært uten nett ei god stund så ikke fått sjekka hva som skjer..

stiller mest sansynelig på lørdagen hvis den nye fordeleren min har kommet innen da og jeg har fått montert den,er ikke så klar for å stoppe ørten ganger på vei henn:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plass i Dieseldyret om du vil bort men mangler kjøretøy... bare hyggelig å ha folk i bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plass i Dieseldyret om du vil bort men mangler kjøretøy... bare hyggelig å ha folk i bilen.

takker for tilbudet,får bare se det litt ann utover uka hvordan det ligger ann så prates vi med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når Skal vi starte på Lørdagen og fra hvor? Regner med at Harebakken er "finale staging area" for Agder. Når skal vi trille herfra?

 

Siden vi nettopp diskuterte dette på telefonen Tommy, så kan jeg like godt nevne det her også. Vi satser på avreise fra Harebakken senest kl 0900. Innsjekking for utstillingen i Porsgrunn er 0900-1100 så det burde vi rekke med god margin, vi er der oppe rundt om kl 1030 når vi kjører fra Harebakken 0900.

 

Avreise fra Kristiansand bør vel da bli 0800, så folket får tid til å strekke litt på beina og ta en kjapp prat. Avreisested i Kristiansand kan vel Tommy bestemme?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.