Agder: Ãœber-treffhelg! Noen som slenger seg med? (4-5 Juni)

Anbefalte innlegg

Esso Oddemarka er standard utreisested for Kristiansandere som skal Østover :D

 

0800 på oddermarka lørdag morgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: gråter : Vil værra med jeg : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en velykket tur til porgrunn :D når skal vi ta avreise fra shell på fidjane i kristiansand for å rekke madnal ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utstillingen i Mandal er fra 10:00 og utover, står det på nettsiden deres. Det er ikke nødvendig å være fullt så tidlig ute som i dag, så kanskje vi skal møtes på Fidjane kl 10:00?

 

plakat.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utstillingen i Mandal er fra 10:00 og utover, står det på nettsiden deres. Det er ikke nødvendig å være fullt så tidlig ute som i dag, så kanskje vi skal møtes på Fidjane kl 10:00?

 

Jeg stemmer for det ja :) så kan jeg sove litt lenge :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være hjemme og sveise ferdig derby, men skulle så inderlig ønske :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau, det fikk jaggu holde med i dag:) neida, flott tur i dag, premie igjen og greier.. Hehe, blir helt knekt jeg, klarer liksom ikke si takk på en fin måte heller(stemme i mikrofon er ikke digg) hehe, men det var ikke bare meg som ikke likte det så jeg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, da var "über-treffhelg" over... Takk til Tommy og Julian (og Julian's "frue") som holdt ut hele helgen sammen med meg. Det har vært massevis av fine biler å se på, bilder kommer i mediaforumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.