#26 Skrevet Mai 31, 2005 Esso Oddemarka er standard utreisested for Kristiansandere som skal Østover 0800 på oddermarka lørdag morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 31, 2005 Vil værra med jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 4, 2005 Det var en velykket tur til porgrunn når skal vi ta avreise fra shell på fidjane i kristiansand for å rekke madnal ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 4, 2005 Utstillingen i Mandal er fra 10:00 og utover, står det på nettsiden deres. Det er ikke nødvendig å være fullt så tidlig ute som i dag, så kanskje vi skal møtes på Fidjane kl 10:00? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 4, 2005 Utstillingen i Mandal er fra 10:00 og utover, står det på nettsiden deres. Det er ikke nødvendig å være fullt så tidlig ute som i dag, så kanskje vi skal møtes på Fidjane kl 10:00? Jeg stemmer for det ja så kan jeg sove litt lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 4, 2005 Må være hjemme og sveise ferdig derby, men skulle så inderlig ønske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 4, 2005 Jau, det fikk jaggu holde med i dag:) neida, flott tur i dag, premie igjen og greier.. Hehe, blir helt knekt jeg, klarer liksom ikke si takk på en fin måte heller(stemme i mikrofon er ikke digg) hehe, men det var ikke bare meg som ikke likte det så jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 5, 2005 jaja, da var "über-treffhelg" over... Takk til Tommy og Julian (og Julian's "frue") som holdt ut hele helgen sammen med meg. Det har vært massevis av fine biler å se på, bilder kommer i mediaforumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...