Telemark: Noen som skal til Fredrikssten festning?

Anbefalte innlegg

Jeg skal! Men mulig jeg drar dit fra Oslo...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tenkt meg en tur jeg da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde jo ikke vært feil å ta en tur bort. sikkert møe nice cars der borte !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta meg en tur jeg også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar også turen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres veldig bra ut! Har en følelse av at vi kan kjøre samlet bortover ditt om dere er med på det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres veldig bra ut! Har en følelse av at vi kan kjøre samlet bortover ditt om dere er med på det?

 

 

Kan du sette opp tid og sted for avreise, så sender jeg ut en mail til alle i klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise fra Porsgrunn

Oppmøte på Moheim kl.07.45

da skal vi ca. være i Halden rundt 10.00 tiden.

 

Avreise Halden etter premieutdeling.

 

Er dette greit nok for dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i halden fra Fredag så det blir ingen kolonnekjøring på meg, jeg regner 3timer å kjøre fra skien til halden så jeg tror dere må regne med litt mer tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe!!!! :D Dette liker vi : ja :

 

Artig at dere drar i gang kolonne.. Hør med gutta fra Oslo og Drammen også, mulig dere kan henge dere på de derfra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe!!!! :D Dette liker vi : ja :

 

Artig at dere drar i gang kolonne.. Hør med gutta fra Oslo og Drammen også, mulig dere kan henge dere på de derfra..

er vell bare det at vi skal vell mest sannsynlig kjøre båten fra Horten til moss, vet ikke om kanskje oslo/drammen folka vil kjøre den veien jeg.

Trukke det tar mere enn ca. 2t15min maks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vell bare det at vi skal vell mest sannsynlig kjøre båten fra Horten til moss, vet ikke om kanskje oslo/drammen folka vil kjøre den veien jeg.

Trukke det tar mere enn ca. 2t15min maks.

 

Har kjørt den turen en del ganger nå, siden søstera mi bor i Halden. Bruker som regel 3timer (har aldri tatt tiden nøyaktig men 2.15 er optimistisk :D )

 

Skal du kjøre båt så bør du ikke ha lav bil! Jeg hadde hatt store problemer bare å komme inn på den ene båten, å stå på nederste dekk kan du bare drite i så dere må nok spøre om å få stå på øverste dekk.

 

Jeg kommer til å kjøre drøbakstunellen på fredagen, det tar omtrent like lang tid. Og inkludert bomavgifter så blir det omtrent like dyrt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, dere tar ferga dere ja.. Tenkte kanskje dere , som Magne påpeker, tok turen rundt siden det er vrient å komme seg på ferga med senka bil, spes på mosse siden... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tenkt litt over det, om alle oss skal stå på øverste dekk, så blir det nok problemer. Kjenner bare noen som er i sverige stadig vekk, og han sa han bare brukte litt over 2 t. om han traff båten da..

 

Men må nok nøye planlegging til. Kanskje like greit å beregne 3 timer slik som du sier magne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil gjerne vite hva folket vil, etter det magne sier, så er det like raskt å kjøre oslofjordtunnelen som å kjøre Horten-Moss ferga, så vil vite hva dere vil gjøre.

Prøver å få til det slik at vi kan henge oss på med kolonna fra Oslo, om det hadde vært no?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har alltid kjørt ferja.. Men ikke etter senking, så jeg veit ikke hvordan det går! Kunne jo vært artig å prøve tunnelen, kjøre sammen med biler fra Oslo og Drammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt hende jeg henger meg på her jeg og;) Hvis jeg drar, så blir det ferjetur på meg.

 

Til dere som har så syyyyyyyyykt laaaaaaaave blier, så har jeg tatt den ferja endel ganger og det har vært mange med lave biler der, altså;) Dere er i så fall ikke første mann med senka bil der, så jeg vil tru det går bra!

 

Se bare på Nordvestcruisinga på et par av klubbfilmene! Det så jo ut til å gå bra det og;) Med planker og god tro så går det meste!

 

Kjører til Horten hver dag, og det tar 1t 10min. Må vel regne 30 min. på ferja og 45 min. fra Moss eller noe? Spørs jo om en treffer akkurat på ferja, da.. Blir ofte litt venting der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

avreise fra Grenland burde regnes ca 1.5t før avgang.

Kjøring fra moss til Halden ca 1t

 

Avreise grenland 6.45

Ferga går 8.15

ankomst Halden da 9.45

 

alt2:

Avreise grenland 7.30

Ferga går 9.00

ankomst Halden da 10.30

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

avreise fra Grenland burde regnes ca 1.5t før avgang.

Kjøring fra moss til Halden ca 1t

 

Avreise grenland 6.45

Ferga går 8.15

ankomst Halden da 9.45

 

alt2:

Avreise grenland 7.30

Ferga går 9.00

ankomst Halden da 10.30

 

Er med på Alt2 jeg.. : sove :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører fra Porsgrunn jeg også, men skal trolig innom Ås først, så da blir det kanskje tunnelen. Tenkte å henge med på oslofolket derfra... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt hende jeg henger meg på her jeg og;) Hvis jeg drar, så blir det ferjetur på meg.

 

Til dere som har så syyyyyyyyykt laaaaaaaave blier, så har jeg tatt den ferja endel ganger og det har vært mange med lave biler der, altså;) Dere er i så fall ikke første mann med senka bil der, så jeg vil tru det går bra!

 

Se bare på Nordvestcruisinga på et par av klubbfilmene! Det så jo ut til å gå bra det og;) Med planker og god tro så går det meste!

 

Kjører til Horten hver dag, og det tar 1t 10min. Må vel regne 30 min. på ferja og 45 min. fra Moss eller noe? Spørs jo om en treffer akkurat på ferja, da.. Blir ofte litt venting der..

Er enig med Anders, er mange andre med like lave eller "mye" lavere biler, og de bilene har det jo gått greit med.

Så jeg velger å ta ferja. Etter alternativ 1 som christian skriver i ett tidliggere inlegg. Er dere enige? Noen som ikke er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig med Anders, er mange andre med like lave eller "mye" lavere biler, og de bilene har det jo gått greit med.

Så jeg velger å ta ferja. Etter alternativ 1 som christian skriver i ett tidliggere inlegg. Er dere enige? Noen som ikke er?

 

Er med på ferja og alternativ 2..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, er vell egentlig det samme for meg. Men hva mener resten`?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.