Telemark: Noen som skal til Fredrikssten festning?

Anbefalte innlegg

hadde no tenkt å være der borte i 12 tida jeg da, siden bilen min ikke er ferdig me div styling, så har jeg jo ikke no sjanse til å evt. vinne no på utstillinga. og gidder ikke prøve med en halvferdig bil. ekke noen som ikke skal stille ut bilen som skal reise bortover da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde no tenkt å være der borte i 12 tida jeg da, siden bilen min ikke er ferdig me div styling, så har jeg jo ikke no sjanse til å evt. vinne no på utstillinga. og gidder ikke prøve med en halvferdig bil. ekke noen som ikke skal stille ut bilen som skal reise bortover da ?

Jeg har heller ikke noen verdens sjangs til å vinne noe, men jeg "stiller ut" uansett! ;) Jo fler, jo bedre! Husk at hvis vi bidrar med flest mulig biler på andres treff, så kanskje det kommer endel til oss også... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sier noe der, vi får se om jeg dukker opp tidlig, eller kommer etterpå. er jo ennå en dag å fundere å planlegge på....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I grunn det samme for meg når vi drar, men alt. 2 er kanskje ikke så dum?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sier noe der, vi får se om jeg dukker opp tidlig, eller kommer etterpå. er jo ennå en dag å fundere å planlegge på....

Thommy, Nå kom kjetil med noen kloke ord! Er vell ikke noe vits i å komme så sent da.. ;) gøyere om vi er mange i en kolonne da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vi enige om alt. 2 da, kl. 07.30 på Moheim???? Må vel ikke være der når portene åpner, eller....????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vi enige om alt. 2 da, kl. 07.30 på Moheim???? Må vel ikke være der når portene åpner, eller....????

Jeg er enig med at vi tar Alt.2! Håper på bra vær!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

avreise 7.30 er jo greit... men fra hvor? er ikke helt sikker på hvor moheim er jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da møter jeg dere i Halden! : vinke : Jeg reiser ca 06.00.

 

Lena: Moheim er den statoilstationen helt ute ved E-18!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

avreise 7.30 er jo greit... men fra hvor? er ikke helt sikker på hvor moheim er jeg..

Ja, ved den statiolstasjoen, plantasjen og Meny butikken. der som E18 går mot larvik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.