Gruppekjøp US park moduler

Anbefalte innlegg

Jeg må bare spørre jeg? kan ikke de aller fleste her kode dette med vagcom? :S

 

skjønner at dette ikke går på en gammel golf 2 men hvis det er til f.eks en Audi A4 B7? :S

 

Stemmer det.

B7 og nyere kan kodes, om det er mulig og bruke bryter derimot slik at du kan skru dem av og på når du koder vet jeg ikke?

Forøvrig oppdatert listen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shit.. Jeg har jo b7 jeg;) hehe jeje får bruke det på golfen da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stenger jeg for videre påmelding.

 

Jeg har nå snakket med leverandør og selv om det ble litt mindre en hva jeg planla i starten fikk jeg de for samme prisen.

Så 200kr inkludert frakt blir da slutt prisen ut til dere. (Som avtalt)

 

Jeg vil sende ut betalings informasjon til dere på PM, vennligst husk å merk betalingen med navn!!!

 

Disse blir forhåpentligvis sent fra Tyskland på Fredag så da burde de være hos meg innen rimelig tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christian Høgberget - 1 sett - Betalt x

Frank skare - 1sett - Betalt x

Andreas Gjerde - 1 sett - Betalt x

Nichlas Tveit Schmidt - 2 sett - Betalt x

Jørgen Tveiterås - 1 sett - Betalt x

Pål H. Huseby - 2 sett - Betalt

Joakim Borgund - 1 sett - Ikke betalt x

Even Almenning - 1 sett - Betalt x

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er modulene i hus og blir sendt videre til dere i morgen :)

De som ikke har gitt meg adresse bes gjøres det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg mottat to konvolutter med us-moduler.

Takk for at du fiksa :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mottok mine for et par dager siden.

Takker for en smertefri handel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mottok mine for et par dager siden.

Takker for en smertefull handel :)

 

Smertefull? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, mente selvfølgelig smertefri!

Vet ikke hvor det der kom ifra : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for god handel. Kommer til å måle og teste litt, for å produsere noen moduler selv. Disse kommer til å bruke samme motstand, ta litt mer plass, og ha mulighet for bryter på modulen (greit å kunne koble bort alt idet man er stoppet i kontroll, ref. egen erfaring). Denne kommer også til å ha et tynt kabinett med kjøleribber..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for god handel. Kommer til å måle og teste litt, for å produsere noen moduler selv. Disse kommer til å bruke samme motstand, ta litt mer plass, og ha mulighet for bryter på modulen (greit å kunne koble bort alt idet man er stoppet i kontroll, ref. egen erfaring). Denne kommer også til å ha et tynt kabinett med kjøleribber..

 

Hvorfor ikke :)

Bryter har du jo mulighet for i dag da det bare er å koble en bryter i mellom på den blå ledningen.

Jeg bruker dobbeltvirkende rele slik at når jeg trynnet på knappen inne i bilen slutter orginale park og tenner us modulene i stedet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ser muligheten for det. Men ser også mulighetene i å produsere noen eksemplarer i fremtiden for å selge (fordi min hobby er elektronikk med tilhørende :P) Jobber med en løsning for drl lys modul, som styrer med lyssensor som på biler med dette orginalt.. Regner med det blir å produsere og selge kit for ca. 500,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.