Valg av høytrykkspyler 2013

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Endelig kjøpt hus med vaskemuligheter på gårdsplass, så jeg lurte på om dere kan anbefale en høytrykkspyler som gir mye for pengene?

 

Gjerne med tips til hvor man kan handle til en fornuftig pris.

 

Prisklasse +/- 5000kr.

 

Grunnen til 2013 i topic er for å få aktuelle tilbud i år (søker man finner man 1 år gamle tråder )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat bestilt meg Foma 825 da den gir mye for pengene. 550Liter, 150bar, messingpumpe, messing koblinger/messing håndtak osv.. 12M stål armert gummislange..

 

(koster 5990,- men kampanje pris på coop bygg i skien er 3890,-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat bestilt meg Foma 825 da den gir mye for pengene. 550Liter, 150bar, messingpumpe, messing koblinger/messing håndtak osv.. 12M stål armert gummislange..

 

(koster 5990,- men kampanje pris på coop bygg i skien er 3890,-)

 

Har du noe tall på hvor varmt vann en kan tilføre denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en Kärcher som jeg er veldig fornøyd med, selv om den er i en betydelig lavere prisklasse (1500-2000 kr). Kärcher har også et veldig godt utvalg av tilbehør, og selges "overalt" så det er lett å få tak i utstyr til denne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noe tall på hvor varmt vann en kan tilføre denne?

 

50grader..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat bestilt meg Foma 825 da den gir mye for pengene. 550Liter, 150bar, messingpumpe, messing koblinger/messing håndtak osv.. 12M stål armert gummislange..

 

(koster 5990,- men kampanje pris på coop bygg i skien er 3890,-)

 

Vet du hvor lenge denne kampanjen varer? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobber siste dag der i morgen :D , så jeg har ikke oversikt hva de tenker fremover på det området nå..

 

men har vel 12-15stk igjen til den prisen.. går ikke noe særlig av de nå, men skal ikke lange mildværet til før folk begynner å handle slike vaskere igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay :) Takker for informasjon :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bauhaus pleier å kjøre foma 925 til 4k.

Sjekk tretti.no de har hatt fin pris på nilfisk 145. I 4-5k klassen er nok de fleste veldig gode, sørg for å velge en med armert slange. Har ikke p&r gruppekjøp på kranzle spylere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde lagt noen ekstra tusenlapper i det og kjøpt en Kränzle 1151T feks, da har du spyler 15-20 år frem i tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem selger kranzle?

link? :)

 

Må si at Foma 925 høres spennende ut fra Bauhaus, mener det er denne jeg har testa mange ganger sist sommer, og den var skikkelig bra. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mr B selger Kranzle ;)

 

Men hva er så mye bedre med Kranzle 1151T kontra en Foma?

 

Skulle jeg kjøpt en dyr vasker til så ville jeg heller kjøpt 2160T da den går så rolig kontra andre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger ikke Kränzle jeg :-)

 

Bedre kvalitet og mer robust.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobben din da ;) Eller jobber ikke du hos P&R?

Men hva i oppbygginga gjør den bedre mtp kvalitet?

Nå har jo foma fått messing pistol og messinglanser med M22 gjenger på 825 og 925.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ca 1 år siden jeg jobbet hos P&R, så i motsetning til deg så selger jeg ikke det jeg anbefaler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes de høytrykkspylerne er litt for dyre i forhold til mitt bruk.

 

Er det mye problemer med f.eks Foma 825 eller 925 da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så Foma er dårlig kvalitet Bernhard?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mye annet som er bedre mener jeg. Jeg har en Nilfisk maskin som jeg kjøpte når jeg var 18 stående hjemme, som tikker og går like fint enda. Både Karcher og Foma har jeg hatt mye mer problemer med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selger ikke det jeg heller.. Jobber ikke der lenger ;)

 

Bare lurte på hva som gjorde kranzle så mye bedre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haavard, jeg kan muligens fikse en nissepris på en Nilfisk om du spør meg på mandag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ser jeg at Bauhaus har tilbud på Foma 825 til 3799kr.

 

Er det noen som vet om noen som selger den billigere? - eventuellt vet prisen på 925 noe sted?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte meg ein karcher k4 idag, men eine dysen som fulgte med (vario dysen) synst eg funka dårlig. på max kom det ok trykk ut men vridde man litt mot min så forsvant trykket med eingang. man pisser sterkare enn den stålen. skal det være slik eller er den defekt??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.