Valg av høytrykkspyler 2013

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en Foma 825 fra Bauhaus.

 

Veldig fornøyd med spylepistolen og kvalitetsfølelsen på slange og utstyr.

 

Selv om jeg hadde forhåpninger om at den skulle være litt sterkere og ha enda høyere vannmengde så er jeg fornøyd totalt sett, med tanke på prisen som var 3799.

 

Tips til bra Foam canon anyone? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble 925 på meg, da han sendte feil til meg :) Bestilte foma sin foam canon og jeg(den er lik som de andre typene og i messing), men ikke fått ennå..

 

Men testet vanntrykket/mengden i hageslangen? for 550 liter som det er på din er bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er på nilfisk nr2 og er kjempefornøyd...nilfisk er en av de få hobbymerkene som bruker armert gummislange i motsetning f.eks kärcher som bruker plastikk som er stiv og vanskelig å ha med å gjøre..

 

P150 som min heter leverer vann i bøtter og spann :D og har justerbar dyse og messingpumpe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også en Nilfisk p150 eller 160 og den fungerer veldig bra! Lang stålarmert slange er alfa omega for meg iallefall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg en Foma 825 fra Bauhaus.

 

Veldig fornøyd med spylepistolen og kvalitetsfølelsen på slange og utstyr.

 

Selv om jeg hadde forhåpninger om at den skulle være litt sterkere og ha enda høyere vannmengde så er jeg fornøyd totalt sett, med tanke på prisen som var 3799.

 

Tips til bra Foam canon anyone? :)

 

Jeg har carpro sin foam canon fra p&r, litt dyr, men fungerer veldig bra og virker som bra kvalitet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, men er vel bare bedre vandt da jeg har en stor varmtvannsvasker fra Nilfisk på jobb. For all del, den funker veldig bra. Veldig greit med 12m armert slange og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en karcher k5 premium nå. Virker veldig bra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte stihl sin 163 pluss.. Utrolig bra!!! Koster 6000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har Kärcher K7.650 som kan si noe om denne i forhold til andre med samme ytelse og prisleie?

 

Ser OBS! selger denne for 5k nå, 160bar - 660l/t.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er gode maskiner, men sjekk at du ikkje får den ræva plastarmerte slangen. eg har det på min k4 og er lika forbanna kvar gang eg bruker maskina pluss den er bare 6m lang som er altforkort. har tenkt å ta turen innom tess for å få lagt ein ny slange til meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemme, men no har K5 8meter slange og K7 10meter, så ska holde ;) Men no er disse apparatene litt dyrere enn Foma i samme trykklasse, men e de bedre... ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.