Ny rabattavtale hos Automatgear Service AS

Anbefalte innlegg

Jeg har snakket med Automatgear Service på Nyborg i forbindelse med at jeg ville ha flushet girkassen på Allroaden. Enden på visa ble at vi har fått en veldig god rabattavtale på flushing hos de! VACN medlemmer får nå 15-20% rabatt på oljeflushing av girkasser. Avtalen gjelder alle medlemmer og rabatten avhenger av hvilken girkassekombinasjon bilen din har. Minimumsrabatten er 15%. ZF anbefaler oljeskift for hver 80.000km på tiptronic girkassene som sitter i mange Audier selvom Audi/Møller mener de er "sealed for life".

 

Ved flushing så flusher de med 15 liter olje, de bytter det innvendige ATF filteret(oljefilteret), rengjør partikkelmagnetene og monterer ny bunnpannepakning på girkassen.

 

http://www.automatgear.no/

 

Link til ZF anbefaling

http://www.zf.com/brands/content/en/zf_parts/products_zfparts/oil_changing/oil_changing_kit.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk så mye for innsatsen! Da er time bestilt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye endet ca pris på etter rabatt da?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt jobbet Petter! Krediterer meg som konsulent på den der:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris før rabatt er 4900,- på min tiptronic. Da blir det 3920,- med 20% rabatt eller 4165,- med 15%. Jeg har fått time på torsdag så jeg kan legge ut eksakt pris da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Allroaden vært hos Automatgear Service og den har nå blank og fin olje på girkassen :) Girkassen var i topp stand og oljen som ble tappet ut var fin. Godt å ha både fått sjekket og rengjort girkassen slik at den er klar for mange mil til. God service og minstemann på 2år strålte som en sol da han fikk en Lynet Mcqueen bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, jeg burde ha lest tråden før jeg betalte ser jeg. Jeg fikk "VACN-rabatt" og denne var nå på 10% så det var ikke lenge de hold de gode prisene :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var merkelig at du ikke har fått den rabatten de sa at vi skulle få. Det var oljeflushing du fikk utført sant? Jeg kan ringe de og høre med de imorgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme motor, kasse og drivlinje som din bil, bare ikke Allroad. Full flushing også og full pris var samme som du oppga.

Det er ikke snakk om pengene men dersom man sier en rabatt er det altids irriterende når det er en annen når regningen skal betales. Jeg hadde dårlig tid da junior& junior skulle hentes i barnehage i Fana og fikk ikke sjekket før jeg kom hjem.

Greit å sjekke av dersom andre skal benytte de iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ringte de nå og Daniel, som jeg snakket med, skjønte ikke helt hvorfor ikke du fikk full rabatt. Han sa at du kunne ringe han på 55180540 så skulle han ordne oppi dette. Det skal være 15 eller 20% rabatt ved flushing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er flushing på Touareg bestilt til neste torsdag...... Spennende. Skiftet sist i Tyskland hos VW for ca 40' km siden....

 

NB. Nr du la ut har nok en Askøy vri:-)

Rett nr er 55180540

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flushing fullført. Vel verdt pengene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk følgende tilbud fra de på en 2006mod A6 m/tiptronic:

 

Vi skal ha 10-15% til vacn medlemmer.

Å full flushing inkl filter\pkn til disse bilene koster 5500kr full pris.

Dere får 10% på denne bilen.-

 

Verken rabatt eller full pris stemmer da med det denne tråden sier...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ingen diskusjon når eg var der??

Merkelig......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ringte de nå og Daniel, som jeg snakket med, skjønte ikke helt hvorfor ikke du fikk full rabatt. Han sa at du kunne ringe han på 55180540 så skulle han ordne oppi dette. Det skal være 15 eller 20% rabatt ved flushing.

 

Gjelder fortsatt avtalen på 15-20% rabatt og full pris på 4900kr?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk aldri mer enn 10% på 4900,- Greit nok men gidder ikke benytte de igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk aldri mer enn 10% på 4900,- Greit nok men gidder ikke benytte de igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes dette er unødvendig vingling fra Automatgear Service... Når de kom med avtaleforslaget var jo dette knall for både klubben som fikk en god avtale og AS som ville få flere kunder. Jeg ringte etter at Anders var der og ikke fikk avtalepris (jeg har selv akkurat samme motor/girkasse) og spurte om hvorfor han ikke fikk riktig rabatt. Jeg fikk da til svar at det måtte ha vært en misforståelse og avtalen var fortsatt gjeldende.

 

Jeg kan sende en mail til de og høre om de fortsatt står for avtalen for hele vitsen er jo at klubbmedlemmer skulle kunne få en god pris direkte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes dette er unødvendig vingling fra Automatgear Service... Når de kom med avtaleforslaget var jo dette knall for både klubben som fikk en god avtale og AS som ville få flere kunder. Jeg ringte etter at Anders var der og ikke fikk avtalepris (jeg har selv akkurat samme motor/girkasse) og spurte om hvorfor han ikke fikk riktig rabatt. Jeg fikk da til svar at det måtte ha vært en misforståelse og avtalen var fortsatt gjeldende.

 

Jeg kan sende en mail til de og høre om de fortsatt står for avtalen for hele vitsen er jo at klubbmedlemmer skulle kunne få en god pris direkte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes dette er unødvendig vingling fra Automatgear Service... Når de kom med avtaleforslaget var jo dette knall for både klubben som fikk en god avtale og AS som ville få flere kunder. Jeg ringte etter at Anders var der og ikke fikk avtalepris (jeg har selv akkurat samme motor/girkasse) og spurte om hvorfor han ikke fikk riktig rabatt. Jeg fikk da til svar at det måtte ha vært en misforståelse og avtalen var fortsatt gjeldende.

 

Jeg kan sende en mail til de og høre om de fortsatt står for avtalen for hele vitsen er jo at klubbmedlemmer skulle kunne få en god pris direkte.

 

Ja gjør gjerne det, det hadde vært fint. Jeg fikk en mail fra en Daniel derfra som sa han skulle ta dette opp med klubben. Det skiller jo faktisk 1000kr på om en får dette for 4900kr og 15% rabatt eller 5500kr og 10% rabatt. Dersom jeg får dette for 4000kr tar jeg å bestiller hos de. Dersom det blir 5000kr som er prisen vil jeg gå en runde med andre firma for å få pristilbud.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes dette er unødvendig vingling fra Automatgear Service... Når de kom med avtaleforslaget var jo dette knall for både klubben som fikk en god avtale og AS som ville få flere kunder. Jeg ringte etter at Anders var der og ikke fikk avtalepris (jeg har selv akkurat samme motor/girkasse) og spurte om hvorfor han ikke fikk riktig rabatt. Jeg fikk da til svar at det måtte ha vært en misforståelse og avtalen var fortsatt gjeldende.

 

Jeg kan sende en mail til de og høre om de fortsatt står for avtalen for hele vitsen er jo at klubbmedlemmer skulle kunne få en god pris direkte.

 

Ja gjør gjerne det, det hadde vært fint. Jeg fikk en mail fra en Daniel derfra som sa han skulle ta dette opp med klubben. Det skiller jo faktisk 1000kr på om en får dette for 4900kr og 15% rabatt eller 5500kr og 10% rabatt. Dersom jeg får dette for 4000kr tar jeg å bestiller hos de. Dersom det blir 5000kr som er prisen vil jeg gå en runde med andre firma for å få pristilbud.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes dette er unødvendig vingling fra Automatgear Service... Når de kom med avtaleforslaget var jo dette knall for både klubben som fikk en god avtale og AS som ville få flere kunder. Jeg ringte etter at Anders var der og ikke fikk avtalepris (jeg har selv akkurat samme motor/girkasse) og spurte om hvorfor han ikke fikk riktig rabatt. Jeg fikk da til svar at det måtte ha vært en misforståelse og avtalen var fortsatt gjeldende.

 

Jeg kan sende en mail til de og høre om de fortsatt står for avtalen for hele vitsen er jo at klubbmedlemmer skulle kunne få en god pris direkte.

 

Syns det er på tide at du gror litt baller her nå Petter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes dette er unødvendig vingling fra Automatgear Service... Når de kom med avtaleforslaget var jo dette knall for både klubben som fikk en god avtale og AS som ville få flere kunder. Jeg ringte etter at Anders var der og ikke fikk avtalepris (jeg har selv akkurat samme motor/girkasse) og spurte om hvorfor han ikke fikk riktig rabatt. Jeg fikk da til svar at det måtte ha vært en misforståelse og avtalen var fortsatt gjeldende.

 

Jeg kan sende en mail til de og høre om de fortsatt står for avtalen for hele vitsen er jo at klubbmedlemmer skulle kunne få en god pris direkte.

 

Syns det er på tide at du gror litt baller her nå Petter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er mailen sendt så da får vi se hva de svarer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er mailen sendt så da får vi se hva de svarer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.