Ny rabattavtale hos Automatgear Service AS

Anbefalte innlegg

Da har Automatgear Service svart og de svarer at de har lagt inn feil rabatt i faktureringsprogrammet. Dette har gjort at prisene har vært annerledes enn det som er oppgitt i første innlegg i denne tråden. De sier at 15-20% er rett og de kommer med en prisliste som jeg kan legge ut i tråden. Jeg legger den ut når jeg får den.

 

Når det er sagt så var jeg fornøyd når jeg var der med A6en så dersom rabattvinglingen er ute av verden nå så har jeg ikke noen betenkeligheter med å anbefale de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Automatgear Service svart og de svarer at de har lagt inn feil rabatt i faktureringsprogrammet. Dette har gjort at prisene har vært annerledes enn det som er oppgitt i første innlegg i denne tråden. De sier at 15-20% er rett og de kommer med en prisliste som jeg kan legge ut i tråden. Jeg legger den ut når jeg får den.

 

Når det er sagt så var jeg fornøyd når jeg var der med A6en så dersom rabattvinglingen er ute av verden nå så har jeg ikke noen betenkeligheter med å anbefale de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heilt enig Petter! Eg er kjempefornøyd med både kundeservicen, resultatet på gear-responsen og prisen:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heilt enig Petter! Eg er kjempefornøyd med både kundeservicen, resultatet på gear-responsen og prisen:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Automatgear Service svart og de svarer at de har lagt inn feil rabatt i faktureringsprogrammet. Dette har gjort at prisene har vært annerledes enn det som er oppgitt i første innlegg i denne tråden. De sier at 15-20% er rett og de kommer med en prisliste som jeg kan legge ut i tråden. Jeg legger den ut når jeg får den.

 

Når det er sagt så var jeg fornøyd når jeg var der med A6en så dersom rabattvinglingen er ute av verden nå så har jeg ikke noen betenkeligheter med å anbefale de :)

 

Fikk ny pris av de nå, 4900kr og 20% rabatt så nå er time bestilt. Bra jobba!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen levert i dag så får vi se...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen levert i dag så får vi se...

 

Hvordan gikk det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk det?

 

Alt gikk etter planen og avtale ja, ingen problem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.