#26 Skrevet Juli 21, 2013 De kjører nok ikke saktere i dag fordi de ikke har ratt giring;) 2liter eller ei, de har omtrent samme effekt men lavere moment. Bilene veier også litt mindre;) Greit nok at han hadde problemer, men ser man på de andre etappene også så ligger han etter... Er vel ikke mer å "diskutere" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 21, 2013 Forøvrig artig å sammenligne dagens redskap med gamledagers monstre:) Når vi er inne på understell/teknologi, sjekk forskjellen på utfjæringen på disse to: Legg også merke til hvor lett S1'en slår igjennom ved landing etter hopp kontra en moderne bil. Dagens biler lander bedre og er dønn stabile:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 21, 2013 (endret) De kjører nok ikke saktere i dag fordi de ikke har ratt giring;)2liter eller ei, de har omtrent samme effekt men lavere moment. Bilene veier også litt mindre;) Greit nok at han hadde problemer, men ser man på de andre etappene også så ligger han etter... Er vel ikke mer å "diskutere" Han hadde stopp og problemer på SS2, problemer med bensinpumpa på SS5 og SS6 og hadde stopp på flere minutter pga. gir på SS7 + da bare ett gir på SS7 og SS8, men som jeg har sagt tror jeg ikke han hadde hatt sjangs om bilen var i orden heller.. da han bare kjørte en "vanlig" ur-quattro. Hadde han blitt godt kjent med en S1 som hele tiden hadde vært i orden, så tipper jeg Latvala hadde kjørt minst like fort da dette rallyet var ganske "raskt" og "åpent". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 22, 2013 Godt å se at gammal Audi er like upålitelig for både amatører og proffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...