Latvala gjør det HELT riktig i helga, UR-Quattro!!!

Anbefalte innlegg

De kjører nok ikke saktere i dag fordi de ikke har ratt giring;)

2liter eller ei, de har omtrent samme effekt men lavere moment. Bilene veier også litt mindre;)

 

Greit nok at han hadde problemer, men ser man på de andre etappene også så ligger han etter... Er vel ikke mer å "diskutere" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig artig å sammenligne dagens redskap med gamledagers monstre:)

 

Når vi er inne på understell/teknologi, sjekk forskjellen på utfjæringen på disse to:

 

3686591179_df45c04f3e_o.jpg

 

1365298461-spanish-driver-dani-sordos-citroen-wins-wrc-rally-sprint-fafe-2013_1937300.jpg

 

Legg også merke til hvor lett S1'en slår igjennom ved landing etter hopp kontra en moderne bil. Dagens biler lander bedre og er dønn stabile:)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kjører nok ikke saktere i dag fordi de ikke har ratt giring;)

2liter eller ei, de har omtrent samme effekt men lavere moment. Bilene veier også litt mindre;)

 

Greit nok at han hadde problemer, men ser man på de andre etappene også så ligger han etter... Er vel ikke mer å "diskutere" :)

 

Han hadde stopp og problemer på SS2, problemer med bensinpumpa på SS5 og SS6 og hadde stopp på flere minutter pga. gir på SS7 + da bare ett gir på SS7 og SS8, men som jeg har sagt tror jeg ikke han hadde hatt sjangs om bilen var i orden heller.. da han bare kjørte en "vanlig" ur-quattro. Hadde han blitt godt kjent med en S1 som hele tiden hadde vært i orden, så tipper jeg Latvala hadde kjørt minst like fort da dette rallyet var ganske "raskt" og "åpent".

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å se at gammal Audi er like upålitelig for både amatører og proffer :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.