Norges første RS6 ny modell?

Anbefalte innlegg

Sikkert kul den, men for meg som ikke har tryneboka var det ikke så mye å hente utifra den linken desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flaks for han at han ikke ville ha sort grill da, og husket å ikke huke av for sort grill.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satan! drømmebil :D men di hjula kunne han droppa :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke så vanskelig som dere og hadde lett tatt den akkurat som den står jeg! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde hatt denne grillen:

u2b7.jpg

 

Svart som tidligere nevnt, men med "quattro" nederst :) Har vært så heldig at jeg har fått tafset på en slik. Har ikke ord for hvor rå disse er..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde hatt ditt, burde hatt datt!

 

Tipper vedkommende som har lagt ned over 2 millioner for bilen har konfigurert bilen nøyaktig slik han/hun ønsket :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde hatt ditt, burde hatt datt!

 

Tipper vedkommende som har lagt ned over 2 millioner for bilen har konfigurert bilen nøyaktig slik han/hun ønsket :)

Mhm.. Men det må da være lov å ytre sin mening i en diskusjonstråd angående bilen? Eller har jeg misforstått helt konseptet med diskusjon?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott bil, sikkert brukt lang tid på å konfigurere den akkurat slik han vil ha den. Hadde vært kult med Daytona grå matt lakk istedet for blank men sikkert en bevist handling det også.

 

Hm...kanskje jeg skal opp helt tilfeldig i morgen og bare hente meg en brosjyre :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der så jeg på i går! Som selgeren sa, Man kan kjøpe den bilen, eller en leilighet. Så ganske så bra ut må jeg si!

 

bbr0.jpg

 

vtkt.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mhm.. Men det må da være lov å ytre sin mening i en diskusjonstråd angående bilen? Eller har jeg misforstått helt konseptet med diskusjon?

 

Var ikke ment slik Arild ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel - Han krysset hverfall av for led-lys... Og - Muligens er han for gammel til å kjøre rundt med et jålete quattroemblem i fronten... Muligens er han litt mer opptatt av diskresjon og understatement.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde hatt denne grillen:

 

Dersom den grillen velges, blir det samme finish på grillen rundt kameraene i hvert hjørne også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk gud for at det går ann å velge bort det quattro-merket i grillen!!!

Det ser hjemme-snekkra ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel - Han krysset hverfall av for led-lys... Og - Muligens er han for gammel til å kjøre rundt med et jålete quattroemblem i fronten... Muligens er han litt mer opptatt av diskresjon og understatement.

 

Kanskje han skal på ebay å handle det billigere ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje han skal på ebay å handle det billigere ;)

 

Godt mulig :-) -For originale RS-griller i sort plastikk er svindyre, i alle fall gjennom Møller-systemet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spent på om den leveres på sv skilter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns den ser litt kjedelig ut jeg... Nå blir jeg sikkert skutt her, men må jo være ærlig :-P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke noe kamera på hjørnene jeg.

Er disse levert med keramiske bremser som standard?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Quattro merket foran kommer med en carbon inlet pakke,, koster 50 650kr :o kan være derfor det ikke ble valgt !

 

Keramiske er ikke standard på audi sin konfigurator i hvertfall.. 92 860kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke noe kamera på hjørnene jeg.

 

De er ganske lette å se, er plassert der grøftelysene vanligvis er og brukes når bilen har adaptiv cruise control. Grøftelys er inkludert i LED rekken i hovedlykten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.