Norges første RS6 ny modell?

Anbefalte innlegg

Før synes jeg rs4 b7 var dritkul, men nå....... bare kul, for satan for en bil det her er!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er ganske lette å se, er plassert der grøftelysene vanligvis er og brukes når bilen har adaptiv cruise control. Grøftelys er inkludert i LED rekken i hovedlykten.

 

Er ikke dette radarene til ACC?

Er i hvertfall det på A7

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette radarene til ACC?

Er i hvertfall det på A7

 

Tja, radar eller kamera er vel forsåvidt det samme. I instruksjonsboken for min A6 Allroad 2013 står det spesifikt kamera for adaptiv cruisecontrol. Vanlig cruise control har ikke disse montert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, radar eller kamera er vel forsåvidt det samme. I instruksjonsboken for min A6 Allroad 2013 står det spesifikt kamera for adaptiv cruisecontrol. Vanlig cruise control har ikke disse montert.

 

Jøss, jeg har samme greia på min bil, plassert bak VW emblemet i front. Tror et kamera hadde fungert dårlig på min bil. Sikkert noe anderledes på nyere audier da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, jeg tror at vortene i hvert hjørne har noe med stop&go systemet som følger med adaptiv cc. Når jeg kjører i kø 5 km hver morgen rører jeg ikke gass og brems når adaptiv cc er koblet inn. På Passaten jeg kjøpte i 2006 hadde jeg også adaptiv cc men uten stop&go og da hadde jeg heller ikke vortene i hvert hjørne. VW har vel kun nødbremseassistent hvilket avviker fra Audi sitt system når en har dette tilvalget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, jeg tror at vortene i hvert hjørne har noe med stop&go systemet som følger med adaptiv cc. Når jeg kjører i kø 5 km hver morgen rører jeg ikke gass og brems når adaptiv cc er koblet inn. På Passaten jeg kjøpte i 2006 hadde jeg også adaptiv cc men uten stop&go og da hadde jeg heller ikke vortene i hvert hjørne. VW har vel kun nødbremseassistent hvilket avviker fra Audi sitt system når en har dette tilvalget.

 

Nja, nyere VW har jo også bare en sånn radar plassert ofte i midten, Disse har jo også stop&go. Men på VW så ser det helt rart ut med en radar plassert midt på fangeren (Ref Golf 7).. skjønner ikke hvorfor de har gått vekk fra å skjule det bak emblemer som tidligere nevnt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøff bil, som sikkert er en drøm å kjør.

Jeg må vel helt ærlig si at jeg synes utgående model ser bedre ut utsendesmessig men det er vel smak og behag:rolleye:. Den bakfangeren på denne ser jo ganske rar ut synes jeg: klø :, defusoren stikker jo seg velgig ut. Men en tøff bil er de jo helt klart!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det siste du ser i bakspeilet før du blir forbikjørt : rock ::tilber:

 

 

 

1093951_586630241387049_843035778_o.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Punger ut 2 mill for en bil, og så skal den være grå?!?! Rå bil, døll farge (til å være på en ekslusiv bil).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Punger ut 2 mill for en bil, og så skal den være grå?!?! Rå bil, døll farge (til å være på en ekslusiv bil).

 

Daytona-grå er aldri feil....og til den prisen er det farlig å gamble ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte denne forleden dag :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke alle som vil ha en "her kommer jeg" farge selv om de har brukt mye penger på bil da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke alle som vil ha en "her kommer jeg" farge selv om de har brukt mye penger på bil da :)

 

Snarere tvert imot. Diskresjon er en hederssak :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daytona-grå er aldri feil....og til den prisen er det farlig å gamble ;-)

Helt enig og hadde han tatt sort optikk, så hadde ingen kunne kalle bilen kjedelig heller. Synes daytonagrå og blank også er fint, men jeg synes det kan bli litt for snilt på en slik versting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daytonagrå var veldig pent og riktig syns jeg.. De matte fargene blir litt harry i lengden syns jeg.. Passer seg bedre på en supersportsbil enn en familietraver som dette:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer fremdeles for Daytona matt lakk, det hadde blitt littt annerledes og spesielt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men de er no ikke mye flau, 50000,- kr for å ta av den grillen som står på bilen, og sette på en som er malt svart med ett quattro merke på - sykt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men de er no ikke mye flau, 50000,- kr for å ta av den grillen som står på bilen, og sette på en som er malt svart med ett quattro merke på - sykt.

 

Tja, det er vel litt mer som ligger i tilvalg PQA enn det du skriver. Følgende er hentet fra prislisten:

 

Optikkpakke karbon; takreling i matt sort, sidelister, grill og singleframe i sort høyglans,luftinntak senter i karbon med quattro i titangrått, frontleppe og diffusor i karbon, luftinntak side/flaps i sort høyglans/karbon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grå blank lakk er helt rett på en slik bil, spør du meg! Fremhever hofter, og skuldre, andre linjer i karroseriet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nesten garantere at vedkommende sitter og godter seg og ler mens han sipper kaffe fra sin 25.000,- dyre kaffekopp samtidig som han leser diksusjonen rundt bilen hans i denne tråden... :-)

(Hallo, du kjøper ikke en av Norges dyreste Audi uten å ha noen tilknytning til VACN?)

 

Fantastisk kjøremaskin :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke nødvendigvis det er noen bestemt sammenheng mellom å kjøpe dyr audi og å være med i klubb/på forum. Bare se hvor mange R8 som ligger til salgs (til enhver tid) og hvor få det er innpå her.

 

Her på øya er det Mercedes AMG det går i for de som slår på stortromma, og det går både SLS AMG og GL 63 AMG her, levert av Mercedesforhandleren på Stord. Der den billigste av disse kom på 2,7 mill som den står. Men kan så og si garantere at disse to som har disse bilene ikke henger på forum for å se om noen snakker om bilene deres, kjenner begge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(Hallo, du kjøper ikke en av Norges dyreste Audi uten å ha noen tilknytning til VACN?)

 

Fantastisk kjøremaskin :)

 

Tja, er nok ikke helt enig i det. Tror nok forumet sin betydning er større for oss som er her enn dem som aldri kommer til å melde seg inn. Har masse bekjente / kollega / naboer som kjører dyre biler innenfor VAG, Mercedes, BMW osv men som aldri setter sin fot i noen form for forum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er drømmebil deluxe, ang fargen som flere snakker om så ville jeg valgt matt grå eller rød. Hver sin smak heldigvis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok litt romsligere markedsføringsregler i Russland. Fant denne annonsen som vel sier rett ut det man egentlig tenker :D

 

rssex_zps0031e30e.jpg

 

Eller er dette noe Møller også vil prøve seg på? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom han føler han ikke stikker seg nok ut i mengden så har HMS klar en full pakke til han.

Sattan for en aks, her tømmer de 6gir på 11sekunder på rullen :)

 

[video=youtube_share;OD2GrPgWnjg]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.