Rs (2) treff før sesongslutt

Anbefalte innlegg

Lurte på om det var noe interesse for dette? Begynner å bli noen rs biler i området, så hadde vært morro å kunne samle en gjeng, tatt noen bilder, cruiset en runde og pratet litt bil. Om noen kan komme med innspill om evt hvor og når så hadde det vært fint.

Tenkte i utgangspunktet rs2 treff, men om det flere med andre rs biler så er det bare og joine:)

 

Ps: området, så mener jeg ikke bare her på toten. Om du her en rs så er det bare og komme med forslag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å få med meg det om det passer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har lyst? Bare komme med sted og tid, så tar vi det derfra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe i år, men må få til ett rs treff neste år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne blitt noen kule bilder av det !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne det vært en idè å invitert med S og Urquattro også på dette treffet? Vi er ikke så mange i dette landet, så antall RS'er innenfor et mulig treffområde er rimelig begrenset.

 

Det ble arrangert et RS treff tidligere her en gang også, Tyrigrava i 2008(?), og da var det meg, Leig Helge Kolstadløkken og èn til som møtte opp....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S, RS og urquattro høres veldig bra ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg gjerne med igjen hvis det blir noe av dette.. ser ut til å være nok til et minitreff mellom Drammen og Kongsberg et sted f.eks. Er ratt et par mennesker til i distriktet her med biler som oppfyller krava.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan jo arrangeres årlig, jeg blir med om dere vil ha med en gammel "S" også. Kanskje i 2015 :) Hvis jeg blir ferdig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rått , da blir vi enige om en dato og plassering så fort sommerfelgene er på da?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tiden flyr fort på sommeren, men jeg har ikke glemt dette helt..

 

Bare for å foreslå ett eller annet:

 

Hva med å møtes på et av de vanlige lokallagstreffene? Enten i Drammen eller Oslo? Kanskje Drammen lokallag og Oslo lokallag skulle møtes? Sammen med et knippe S og RS'er og annet snadder fra Neckarsulm? :)

 

Nå er stort sett treffsesongen over i Norge, men det er vel ikke bare meg som kanskje kunne tenkt seg et treff til eller to før frosten er på bakken og vinterhjula må på igjen!

 

Treffplan i Drammen:

 

o Onsdag 3/9

o Mandag 8/9

o Onsdag 17/9

o Mandag 22/9

o Onsdag 1/10

o Mandag 6/10

o Onsdag 15/10

o Mandag 20/10

o Onsdag 29/10

 

 

Alle dager er kl.1900 på Åssiden Grill.

 

Treffplan Oslo:

 

Mandagtreff på McDonalds på Lørenskog.

Vi møtes som regel klokken 19:00 på parkeringen og går inn for en burger eller is.

 

 

Er det noe interesse for dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig at vi i Oslo Lokallag bytter til vintermodus snart, men da oppdaterer vi treffplan i underforumet med plass, dag og tidspunkt :) Vi vil gjerne ha med RS2'er og slike biler!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen RS selv, men stiller gjerne opp og sikler litt (ikke på bilene da) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken av datoene blir S/RS-dagen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mandag 22/9 i Oslo?

 

Hvis folk er interesserte i å stille på "treff" så gi beskjed her, hvis det ikke blir noe særlig oppslutning så dropper vi det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke mellom 9. September til 9. Oktober, men kan ikke la det styre planene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å ha treffet i September var bare et forslag fra meg. Også tenkte jeg det var greit å ikke drøye for lenge så det ikke blir så kaldt. I oktober kan vi jo godt ha frost allerede, og møtes med vinterhjul er jo ikke like kult :)

 

men er det stemning for å ta treffet andre dager/uker, så rop ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å ha treffet i September var bare et forslag fra meg. Også tenkte jeg det var greit å ikke drøye for lenge så det ikke blir så kaldt. I oktober kan vi jo godt ha frost allerede, og møtes med vinterhjul er jo ikke like kult :)

 

men er det stemning for å ta treffet andre dager/uker, så rop ut!

 

for min del kunne S/RS treff vært i Drammen? Blir liksom litt sånn på midten å møtes for både oss i Kongsberg regionen og Oslo regionen ?

 

September er jo ok det. Onsdag ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig at det kunne ha vært i Drammen, er forsåvidt det samme for meg, men det er vel en del RS'er nord for Oslo også som kunne være morsomt om dukket opp :)

 

Grunnen til at jeg valgte mandager er at da er det lokallagstreff. Vi kan jo bli enige om en annen dato også sikkert, men da begynner det å bli vanskelig å bli enige om noe kanskje? Som du ser av pollen og på tråden om treffet, så er det ingen som har svart enda en gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for min del kunne S/RS treff vært i Drammen? Blir liksom litt sånn på midten å møtes for både oss i Kongsberg regionen og Oslo regionen ?

 

September er jo ok det. Onsdag ?

 

Kan være med på det jeg, da sier vi at vi tar et S/RS/UR mini(evt. micro :))treff på Åssiden Grill kl1900 onsdag 10. sept. (regner med du er klar siden du skriver Onsdag Rune)! Har snakket med Morten V., han kommer mest sannsynlig også. Værmeldinga ser bra ut. Håper noen fler også kommer på så kort varsel! :)

 

Dette bør forhåpentligvis gå greit å ha parallellt med et senere treff (22. Sept. eller hvilken dato det blir) på McD. Lørenskog. Jeg tenkte jeg skulle dit også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.