Rs (2) treff før sesongslutt

Anbefalte innlegg

Kan være med på det jeg, da sier vi at vi tar et S/RS/UR mini(evt. micro :))treff på Åssiden Grill kl1900 onsdag 10. sept. (regner med du er klar siden du skriver Onsdag Rune)! Har snakket med Morten V., han kommer mest sannsynlig også. Værmeldinga ser bra ut. Håper noen fler også kommer på så kort varsel! :)

 

Dette bør forhåpentligvis gå greit å ha parallellt med et senere treff (22. Sept. eller hvilken dato det blir) på McD. Lørenskog. Jeg tenkte jeg skulle dit også.

 

Håper på få tatt en tur til onsdag 10ende, dukker stadig opp noe på jobb så vet ikke om det går enda. Vet mer i morgen.

Oslo 22/9 ser pr i dag ut vanskelig ut for meg dessverre, men håper uansett det kommer masse folk dit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper på få tatt en tur til onsdag 10ende, dukker stadig opp noe på jobb så vet ikke om det går enda. Vet mer i morgen.

Oslo 22/9 ser pr i dag ut vanskelig ut for meg dessverre, men håper uansett det kommer masse folk dit :)

 

Håper du får det til da. Er lov og si i fra om at man skal delta på et viktig arrangement på fritida! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi meg et pip når det er ca. spikret dato, så skriver jeg noe om det på facebooksiden til Oslo Lokallag også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å rekke nedom en tur i morra (Åssiden grill kl 19.00)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å rekke nedom en tur i morra (Åssiden grill kl 19.00)

 

Bra. Jeg kommer uansett (håper det dukker opp noen av dere andre også!) Harald S. har du mulighet? Rune L. hvordan gikk det, er du klar?

Det er fortsatt meldt fint vær. Nå skal jeg ut og vaske S2..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er problemet for oss lenger nord, er at å ha det på en vanlig hverdag så blir det vanskelig da man jobber til 4-5 og enda seinere

Så beste er vell å planlegge ett s/rs treff neste år på helg. Der man og kan prøve å lage noe ut av det og for eks få med noen som kan ta bilder.

Da går det ratt ann å få til noe i treffpunkt også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra. Jeg kommer uansett (håper det dukker opp noen av dere andre også!) Harald S. har du mulighet? Rune L. hvordan gikk det, er du klar?

Det er fortsatt meldt fint vær. Nå skal jeg ut og vaske S2..

 

Hei, Været er bra og du får gjøre bilen rein :) Kan desverre ikke idag men håper komme sterkere tilbake..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar en tur i alle fall og mest sannsynlig Morten V. så får vi se om det kommer flere. Ta en tur du også, synes du skal la URen få lufta seg litt i finværet :)

 

Christoffer: Har forståelse for det du sier der! Men synes det er ok og ta et litt spontant treff også, så får de i relativ nærhet som har lyst og anledning ta en tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det hadde vært noe, men med en knapt uke gammel datter i hus blir det nok ikke annet enn en snarvisitt evt.

Ble sammen med Drammen lokallag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

treff på Åssiden Grill kl1900 onsdag 10. sept.

 

Ser sånn ut ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt lufte på facebook-siden våres om det er no arrangement som er opprettet, eller kan jeg bare dele link til denne tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig med Christoffer om at å ha et S/RS treff en lørdag eller søndag til neste år er tingen å gjøre! :) Slik at folk fra alle deler av Norge har mulighet til å komme om de ønsker! Og så kan vi jo prøve å få det til å bli en tradisjon med et slikt treff en eller to ganger i året :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra. Jeg kommer uansett (håper det dukker opp noen av dere andre også!) Harald S. har du mulighet? Rune L. hvordan gikk det, er du klar?

Det er fortsatt meldt fint vær. Nå skal jeg ut og vaske S2..

 

Så dette altfor sent.... :( Og i dag sto bilen innesperret i gårdsplassen av en gravemaskin. Driver og romsterer litt på tomta om dagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er for så vidt enig at det hadde vært kult å fått til et mer ordentlig treff neste sommer, på en helgedag, men husk at alt dette skal organiseres... Tror vi er avhengig av en virkelig ildsjel som kan dra i gang dette her. Og et annet problem på sommeren er at da er de aller fleste helger opptatt med andre treff, offentlige høytidsdager, fellesferie, og i August er som regel alle helgene opptatt med arrangementer.

 

Da er i tilfelle mulighetene best tidlig på sesongen, kanskje en gang allerede i April/Mai som kunne passet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og for å ha sagt det og, for en familiefar med en høygravid kone, så er det neste enklere å stikke litt tidligere fra jobben og ofre en ettermiddag/kveld, enn å stikke av gårde en hel lørdag/søndag...... :/

 

Men vi trenger vel ikke gi opp sjangsen vi har i år? mandag 22/9 passer jo for noen flere ser jeg i alle fall, HVEM MED S/RS/URQUATTRO KOMMER? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går bra det Harald :)

Det ble ikke det store oppmøtet (meg, Morten V. og en med en fin Golf 1 jeg ikke fikk med meg navnet på, men hyggelig allikevel. Vi koste oss med is i finværet og pratet litt bil og diverse. Regner med jeg tar en tur 22.9.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på stort oppmøte i kveld kl 19.00! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber mye, så i uka har jeg stort sett aldri tid..

 

Søndager er fint til sånt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har litt tid i ukedagene Svenna, så jeg kan lufte Rs4'n for deg jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen oppi Gudbrandsdalen som møtes på kveldene eller? vært gøy å se noen andre biler en den man har selv også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.