Vintertreff Drevsjø 24-26 januar 2014

Anbefalte innlegg

Mnjaa, bakhjulstrekkern står vel i deler på det tidspunktet håper jeg, men trekkbilen drar jo i 4 av hjørnene den og :D

 

Da blir det jo dobbelt så morsomt også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det jo dobbelt så morsomt også :)

 

sandwich med deg og støen er det jeg kaller dobbelt moro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om Holla og undertegnede klarer å motivere seg for turen opp dit da..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står en 2.2liter Passat 32b på lageret der alle sperrene funker, det kan vel kansje funke som is-bane bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såfremt Golfen er i form til da, blir det nok tur på meg. Jaggu på tide etter snart 10 år som VACN-medlem, har enda ikke vært på isbanetreff :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta turen , det er skikkelig gøy :) Det gjenspeiler seg på interessen rundt Funesdalen/drevsjø treffet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såfremt Golfen er i form til da, blir det nok tur på meg. Jaggu på tide etter snart 10 år som VACN-medlem, har enda ikke vært på isbanetreff :o

Tenker du dagstur eller hva?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker du dagstur eller hva?

 

Tvilsomt. Broren min har hytte i Trysil, ser for meg å kjøre opp dit fredag og dra til Drevsjø på lørdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er hvertfall en kjempeplan på hur at få opp mainnskitn om det skulle bli tynt utpå isen. Spett, plank å et 3 -tomsrør!

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var hyggelig lesing av klubben vil arrangere vintertreff, iallefall når man ser diskusjonen i en annen tråd.

Har bestilt meg dobbelt rom, så om ikke co-piloten blir med, så blir det en ledig seng hvor enn annen hyggelig person.

 

Er nå 7 år siden jeg var med på treff sist og første vintertreff, men nå har jeg da bil som trekker på alle 4 hjula denne gangen.

Gjelder bare å få denne 100% kjøreklar og ingen fusking.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte Femundtunet i går for å bestille rom for to fredag til lørdag, men fikk ingen rom hvis ikke var der 2 netter... Så får prøve å finne overnatting andre stedene. Ordner det seg, så blir det en tur på meg! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte Femundtunet i går for å bestille rom for to fredag til lørdag, men fikk ingen rom hvis ikke var der 2 netter... Så får prøve å finne overnatting andre stedene. Ordner det seg, så blir det en tur på meg! :)

 

Galten gård er et alternativ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Julian,

 

vi alle skal vel ha det gøy på isen og morro lager alltid litt lyd :)

Treffet har derfor fått 100db grense, det skal godt gjøres å gå over den grensa sålenge man har eksosanlegget i orden og ingen strake rør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kikket på øverste bilde av banen, blir den slik i år? Hvis kjøreretningen er med klokka så synes jeg det så utrygt ut at det ligger en sving helt inntil slutten av langstrekka, hvis noen kjører rett ut i den svingen og havner inn på slutten av strekka er det jo å be om sammenstøt :)

 

Edit. Mot klokka seff :)

 

alle fra NT ligger på Femundtubet ja fra torsdag :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du skal ha så høy fart at du ber om sammenstøt uansett skal du klare å komme gjennom alt der og ut på banen igjen, se på øverste bilde hvor små bilene er på banen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke lik, og retningen vil vel være den samme, men noterte vel hastigheter opp mot 180km/t i langsvingen sist år så var drøy nok den :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare nevne at jeg har dobbelt rom fra torsdag 23 - søndag 26,

så hvis noen ikke får bestilt, har jeg ledig èn plass :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er smarteste vei fra Trondheim da?

 

Om Røros eller Østerdalen nedover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er smarteste vei fra Trondheim da?

 

Om Røros eller Østerdalen nedover?

 

Røros e uansett en kjedelig vei, mye svinger lav hastighet og alltid en joker som skal ligge i 40km/t opp igjennom dalene. Kjør heller rv3 og østover ved tynset. Bare for helsa sin del. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For ikke og snakke om at man kan svinge innom Tynset og se sparken vår , elgene på rådhuset , alle damene som ikke er ute, og kjøpe ei pølse på den ene betjente bensinstasjonen som er der ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noen åpen selvvask i tynset området i januar? Skulle helst tatt en avspyling av Salt å slikt unødvendig dritt før man møter på treff :)

 

Og hvordan er det i drevsjø området? Finnes det noen vaskeHall el lignende som man kan kjøre inn bilen for å tine ,skru eller Whatever det skulle være slik som det er i Funes :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er selv vask på Tynset ja, på drevsjø tru jeg det er verre, ordner seg sikkert om det skulle bli noe med de lokale der, eventuelt er det vel ei grav på bensinstasjonen der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det db grense på banekjøringa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.