#1 Skrevet Mai 27, 2005 Hvem i lokallag Bodø stiller på ACR 10-12 juni? VACN burde vel ha hatt en stand på sommertreff både sommer/høst? Slik det ser ut nå så blir jeg ikke med denne helgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2005 Skal ikke nå 10-12Juni. Men har sånn smått planlagt 26-28August. Bare for å titte og ta med dama på shopping 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2005 Jeg gidder ikke å dra nå på første treffet, bilen ser ut som en dass og går som en dass, så både utstilling og banekjøring er utelukket, hvis dem derimot får en egen Rat-look klasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2005 ok,greit å vite iallefall hvem som drar dit og ikke. Har nettopp skiftet endel snacks i hjernen etc,så må få bilen til å funke 100% før jeg gidder å dra den på bane. Ser heller frem til aug da jeg har 5'seter Blir sikkert snakk om arc på tirsdag'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2005 eg skal....garantert.Har betalt for lenge siden og bestilt hytte.... Det er jo førr faan årets happening..... Hjælp ikke me en masse hesta vess du ikke har tenkt te å bruke dem...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2005 eg skal....garantert.Har betalt for lenge siden og bestilt hytte.... Det er jo førr faan årets happening..... Hjælp ikke me en masse hesta vess du ikke har tenkt te å bruke dem...... Hehe,sant det Stian Får se litt nå,må få ordnet dump etc slik at jeg får ladet det som skal. Tiden går jo kjapt her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2005 Jeg stiller ikke med min boks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2005 Jeg skal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MyrvangRacing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 29, 2005 Vi kjæm!!! Glede meg stort.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2005 Hvor skal folk bo på mo?? MyrvangRacing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 29, 2005 Vi i RMS.. skal på på Skogly Camping,som vanlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 31, 2005 Hva koster det der og vet dere om det er flere hytter ledig?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 22, 2005 Hiver meg med i August 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 22, 2005 Hiver meg med i August Jeg også,da med 5-seter og ny innkjøpt hjelm. Finvær kom kom kom.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 22, 2005 Jeg kommer også i august. får håpe at bilen holder da. ble en relativ dyr tur for en arbeidsledig kar (noen som har jobb til meg? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 22, 2005 Ha med dere banedekk eller ekstra sett. Den banen sliter dekk som f... Er sinnsykt bra grep der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 23, 2005 Ha med dere banedekk eller ekstra sett. Den banen sliter dekk som f...Er sinnsykt bra grep der Kan være lurt hvis en skal kjøre mye på banen. er litt dumt å få bilen avskiltet som en golf fikk erfare i saltdal på vei hjem fra treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 27, 2005 Er det noen som tok noen bilder på acr 10-12 juni? MyrvangRacing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 13, 2005 Jeg også,da med 5-seter og ny innkjøpt hjelm. Finvær kom kom kom.... hehe da må jeg få sitte på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 21, 2005 hehe da må jeg få sitte på! Ja vi får se hva det blir til. Skal uansett dit og hjelmen blir med. Hvem stiller fra Bodø? Til nå så er det jeg og Stian som stiller. Skal høre med Tor iløpet av uka. Hadde jo vært kjekt å kjøre kollonne nedover. Bare å holde av helga gutter!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 21, 2005 Hvem stiller fra Bodø? Til nå så er det jeg og Stian som stiller. Skal høre med Tor iløpet av uka. Hadde jo vært kjekt å kjøre kollonne nedover. Bare å holde av helga gutter!!! Jeg er med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 21, 2005 Ja vi får se hva det blir til. Skal uansett dit og hjelmen blir med. Hvem stiller fra Bodø? Til nå så er det jeg og Stian som stiller. Skal høre med Tor iløpet av uka. Hadde jo vært kjekt å kjøre kollonne nedover. Bare å holde av helga gutter!!! Trodde vi hadde diskutert dette BT, jeg er med såfremst ditt og datt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 21, 2005 Trodde vi hadde diskutert dette BT, jeg er med såfremst ditt og datt Stemmer..hehe. Glemte ditt navn isted Tor er vel med såfremst det ikke skjer store forandringer ift tidsplanen. Allan: Good! Til dere andre som leser dette fra Østfold etc: Vis noen har banner STORT banner med VACN logo så kunne det vært topp å hatt dette med og markert klubben litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 16, 2005 Jeg stiller med den "nye" Sharan. Har bestilt time for Chiping hos TS Racing på ACR. ES-Tuning stiller også med tuning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 16, 2005 Noen som har Vagcom som skal til ACR? Eller for å si det sånn, noen i lokallaget som har det? Skulle så veldig gjerne fått sjekket navi`en. Ben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...