Bodø: Hvem av oss stiller på ACR?

Anbefalte innlegg

Jeg stiller opp i alle fall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller opp i alle fall...

 

Ja du stiller som alltid opp Stian.:) Håper bilen din vil fungere optimalt på banen!: rock :: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha bestemt seg på 2 dager før treffet så fikk vi til noe værtfall. Det ble noe salg av effekter og mye bilprat og ikke minst ble endel folk solbrent: flau : Ble godt vær!: rock : Ble rekrutert endel nye medlemmer til Mo og Bodø.:)

Takker Stig og Kristian for at de holdt butikken igang da jeg og Tor måtte lufte oss iblandt.

Takker også hovedstyret som lånte oss banner.

 

Til August treffet så blir det en mer sentral plassering med nye effekter og bedre opplegg.

 

Legger ved noen bilder.

Stand1.jpg

stand2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kongelig innsats gutter : ja :

 

Vanker Lussekatter og Fastelavensboller fra min side neste gang vi treffes;) :D

 

Regner med at det kommer flere kommentarer og bilder senere:)

 

Ps: Jeg skulle hatt en High-rez utgave av det ene bildet der, der den røde A80`n står sammen med høydehuset ditt BT og A6 til Tor, kunne vært kjekt å brukt på lokallagssidene;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kongelig innsats gutter : ja :

 

Vanker Lussekatter og Fastelavensboller fra min side neste gang vi treffes;) :D

 

Regner med at det kommer flere kommentarer og bilder senere:)

 

Ps: Jeg skulle hatt en High-rez utgave av det ene bildet der, der den røde A80`n står sammen med høydehuset ditt BT og A6 til Tor, kunne vært kjekt å brukt på lokallagssidene;)

 

Skal du bake?: smil :: klø : ..neida.:) Skal sende bildet på mail imorgen eller noe. Er nok en 90 Coupe (S2) den røde.:)

Noen klubbmedlemmer fra Bodø stakk innom værtfall og noen fra Nordmøre,Svolvær og fra lengre i nord.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du bake?: smil :: klø : ..neida.:) Skal sende bildet på mail imorgen eller noe. Er nok en 90 Coupe (S2) den røde.:)

Noen klubbmedlemmer fra Bodø stakk innom værtfall og noen fra Nordmøre,Svolvær og fra lengre i nord.

 

Kan stikke innom Kakemons, tar sikkert med noen Trolldeigboller;)

 

Flotte greier:)

 

Jeg ringer deg en dag, er litt stress på jobb for tiden:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan stikke innom Kakemons, tar sikkert med noen Trolldeigboller;)

 

Flotte greier:)

 

Jeg ringer deg en dag, er litt stress på jobb for tiden:o

 

hehe,ja den er grei du.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra at dere stilte opp:)fikk ikke med meg biln pga. deler som ikke kan hut se å kom:(kommer sterkere til bake neste treff;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.