Bodø: Hvem av oss stiller på ACR?

Anbefalte innlegg

Blir ikke tur på meg..

Fikk frihelg denne uka istede :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke tur på meg..

Fikk blei frihelg denne uka istede :(

 

Hva med en tre dagers :)

Kommer over med hurtigruta natt til torsdag, jeg med caben og meget sannsynlig en kamelon 6N....jkører vidre fredags formiddag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med en tre dagers :)

Kommer over med hurtigruta natt til torsdag, jeg med caben og meget sannsynlig en kamelon 6N....jkører vidre fredags formiddag :)

:confused:

Mente jobb Fredag og Lørdag...

Men, bor jo så nært at muligheten for en råånetur Lørdag kveld er mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:confused:

Mente jobb Fredag og Lørdag...

Men, bor jo så nært at muligheten for en råånetur Lørdag kveld er mulig.

 

Tre dagers egenmelding ;)

fredag, lørdag og søndag hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tre dagers egenmelding ;)

fredag, lørdag og søndag hehe

åååja!

 

Hehe, får se hva det blir til.

 

Har jo lyst å dra, selv om det blir for å titte..

Har ikke bil til noe annet ;)

Parkere litt langt unna og ta trøsykkel med :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åååja!

 

Hehe, får se hva det blir til.

 

Har jo lyst å dra, selv om det blir for å titte..

Har ikke bil til noe annet ;)

Parkere litt langt unna og ta trøsykkel med :rolleye:

Du kan da kjøre med den bilen der. Er ikke alltid om å være kjappest. Jeg skal kjøre for å få enda mere erfaring med banekjøring og bilen. Sees på ACR da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem fra Bodø stiller neste helg? Litt usikker på om jeg drar enda. Blir det regn så gidder jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å komme men er ikke helt ferdi med bil enda:o Veldi mye er bestilt til Audien å banebiln men ingen av de viktigste tingene er kommet..: bh :

 

Har bestilt hotell å betalt får kjøring å utstilling så håper alt kommer!

Blir sikkert et rått treff:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å komme men er ikke helt ferdi med bil enda:o Veldi mye er bestilt til Audien å banebiln men ingen av de viktigste tingene er kommet..: bh :

 

Har bestilt hotell å betalt får kjøring å utstilling så håper alt kommer!

Blir sikkert et rått treff:)

 

Ja vi får håpe på pent vær værtfall. Tror nok at det kommer endel folk ja.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vi får håpe på pent vær værtfall. Tror nok at det kommer endel folk ja.:)

 

Ja de håper jeg også!!krysser alle fingre:) Hele Mo er jo fullbokket så da bi nokk mange ja:)

Skal du på banen å kjør?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg med i august som tilskuer (med et lite håp om å få sitte på noen på bana) hvis jeg har fri fra jobben. Vi blir vel 3-4 biler som kjører ilag nedover, deriblandt en Saab 9000 2.3 turbo med 450 HK og forhåpentligvis Ove som var med på LPH-møtet.. bare han er ferdig med prosjektet til da

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja de håper jeg også!!krysser alle fingre:) Hele Mo er jo fullbokket så da bi nokk mange ja:)

Skal du på banen å kjør?

 

Ja det bruker å være fulle hoteller etc. har heldigvis halve slekta på mo så overnatting er ingen problemer.:)

Bilen har vært solgt egentlig lenge,er bare ikke overlevert enda. Så da blir det ikke noe banekjøring. Skulle hatt seg en bil man kunne gitt F i og kjørt med på bane.:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg med i august som tilskuer (med et lite håp om å få sitte på noen på bana) hvis jeg har fri fra jobben. Vi blir vel 3-4 biler som kjører ilag nedover, deriblandt en Saab 9000 2.3 turbo med 450 HK og forhåpentligvis Ove som var med på LPH-møtet.. bare han er ferdig med prosjektet til da

: rock :

 

Ja det høres jo bra ut. Jeg tar med hjelmen blir det tur da man vet aldri hva som byr seg.: smil : Hørtes ut som en hissig saab ja: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal....som vanlig....Blir konge dette...

Stian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det bruker å være fulle hoteller etc. har heldigvis halve slekta på mo så overnatting er ingen problemer.:)

Bilen har vært solgt egentlig lenge,er bare ikke overlevert enda. Så da blir det ikke noe banekjøring. Skulle hatt seg en bil man kunne gitt F i og kjørt med på bane.:rolleye:

Ja da spara du jo litt penga på overnatting:) oki..du må berre handle en bellibil så du kan kjør tulling med;) rådelagran e ikke kommen tell Lancian så må kansje vent te i august med den: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg med i august som tilskuer (med et lite håp om å få sitte på noen på bana) hvis jeg har fri fra jobben. Vi blir vel 3-4 biler som kjører ilag nedover, deriblandt en Saab 9000 2.3 turbo med 450 HK og forhåpentligvis Ove som var med på LPH-møtet.. bare han er ferdig med prosjektet til da

: rock :

Den hørtes veldi så grom ut:) altis noen å sitte på noen turer på banen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ ska t mo!! men bli verken utstilling me poloen eller passelaten.... eller kunne vel vært arti me poloen på utstiling... :P: smil :

men ska kjøre ned me passaten, dra campingvogn ned, VACN skulle virkelig hatt stand der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ ska t mo!! men bli verken utstilling me poloen eller passelaten.... eller kunne vel vært arti me poloen på utstiling... :P: smil :

men ska kjøre ned me passaten, dra campingvogn ned, VACN skulle virkelig hatt stand der!

 

Får nok aldri oppleve at vacn har en demostand på ACR.: mad :

100 mil er nok alt for mye for gutta på østlandet, som jo er vant med at alt kan nåes innen en avstand på maks 10 mil.:P

Det er jo også desverre enda slik at enkelte personer innbiller seg at våler og rudskogen er det ypperste Norge har å by på av motorsportsanlegg.: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får nok aldri oppleve at vacn har en demostand på ACR.: mad :

100 mil er nok alt for mye for gutta på østlandet, som jo er vant med at alt kan nåes innen en avstand på maks 10 mil.:P

Det er jo også desverre enda slik at enkelte personer innbiller seg at våler og rudskogen er det ypperste Norge har å by på av motorsportsanlegg.: rolleyes

 

Hmmm...litt uenig i akkurat det der.....Selvfølgelig er det mye som foregår på Østlandet,og vi er nok litt i "utkanten" av Norge.....Men det skulle vel egentlig ikke hindre oss i å ta med en DIGER Vw-Audi banner...?! Det blir ikke denne gangen men....kanskje neste....Vi kan ihvertfall ikke sitte å vente på at medlemmer fra Østlandet skal ta iniativ...

For banen og anlegget er utvilsomt Norges beste ja...

 

Stian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm...litt uenig i akkurat det der.....Selvfølgelig er det mye som foregår på Østlandet,og vi er nok litt i "utkanten" av Norge.....Men det skulle vel egentlig ikke hindre oss i å ta med en DIGER Vw-Audi banner...?! Det blir ikke denne gangen men....kanskje neste....Vi kan ihvertfall ikke sitte å vente på at medlemmer fra Østlandet skal ta iniativ...

For banen og anlegget er utvilsomt Norges beste ja...

 

Stian.

 

Mente nok ikke at det var vanlige menige medlemmer sørpå som skulle ha tatt et initiativ.;)

Men jeg tør minne på at vi har et klubbstyre ,og etter min mening burde noen derfra helt klart ha kjent sin besøkelestid.

Med tanke på lokalt engasjement, kan jeg nevne at en av klubbens medlemmer her i byen i lang tid har forsøkt å få noen sentralt til å sende oppover relevant materiell , plakater, bannere ol., nettopp med tanke på å forsøke å få etablert et lokallag og for å få litt blest om klubben her oppe.

Dette er det nå over et halvt år siden han startet med , og så vidt meg bekjent har han ennå ikke fått tilsendt oppover noe . Men som jeg har sagt tidligere så er vi nok 100 mil utenfor klubbstyrets interessefelt.

MEN om tilfellet er slik at dere oppe i Bodø er innehavere av et stort klubbanner, så for guds skyld, ta det med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg for å dra etter jobb på fredagen. Så satser vi på pent vær!:)

Angående banner så ser det dårlig ut,men snakket med lokallagslederen her i Bodø og han skal prøve å ta turen ned til Mo,vi får se på fredag. LT'en vises med Vw-Audi Club merker værtfall: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg for å dra etter jobb på fredagen. Så satser vi på pent vær!:)

Angående banner så ser det dårlig ut,men snakket med lokallagslederen her i Bodø og han skal prøve å ta turen ned til Mo,vi får se på fredag. LT'en vises med Vw-Audi Club merker værtfall: smil :

 

LTèn er jo et kjempebanner. Capsen i frontruta er vel dog kanskje klar for å bli byttet ut.: smil :

Pent vær blir det garantert:rolleye:

Blir vel ihvertfall garantert penere enn det var på forrige treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LTèn er jo et kjempebanner. .

 

nå har jeg hørt mye snakk om denne bilen i mange sammenhenger, noen som kan fortelle meg litt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg hørt mye snakk om denne bilen i mange sammenhenger, noen som kan fortelle meg litt?

 

 

VW LT med Volkswagen Audi Club Norwegen Avd. Bodø skrevet langs siden, rett over kanalen, samt sort solstripe i frontruta med Vw dekaler. Ellers er den hvit..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi fått plass for stand via arrangøren på acr.

Stiller med LT'en til Tor Ness m/banner,200'en min og muligens norges mest gjennomførte A6 2.7bi kommer med.:)

 

Blir salg av noe klubbeffekter også.

 

Møt opp folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.