Østfold: Cruising og camping?

Blir du med på cruising og camping?  

22 stemmer

  1. 1. Blir du med på cruising og camping?

    • Ja, det kan bli moro
      21
    • Nei, jeg blir ikke med
      1


Anbefalte innlegg

Vi i styret i lokallaget har snakket litt om å prøve å få til en sosial sammenkomst for alle medlemmene i Østfold lokallag. Vi har da tenkt å lufte stemingen for å ta en felles kjøring til et eller annet sted hvor vi kan grille og campe fra f.eks lørdag til søndag.

 

Dersom det er interesse for dette ville det vært fint å få litt tilbakemeldinger på det så vi kan sette en dato i litt god tid.

 

 

Jo flere vi blir, jo mer moro får vi det :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sosiale sammenkomster med tilhørende god mat (og drikke), og massevis av bil-gærne folk må jo bli bra! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel ikke slå feil det nei ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall bra ide

 

Er med på noe sånt, så sant været er bra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallers idet det der ass..... det må bli suksess det vettu...

jeg blir med : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme vi er i gang da. Forslag til hvor vi kan kjøre og campe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme vi er i gang da. Forslag til hvor vi kan kjøre og campe?

 

Storesand på hvaler jo kjempe fint da... der er det strand og fine campe-muligheter! Ligger på skjærhallen forresten! :)

Bare et forslag altså! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart med bare bilen blir klar! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres fornuftg ut dette ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Storesand på hvaler jo kjempe fint da... der er det strand og fine campe-muligheter! Ligger på skjærhallen forresten! :)

Bare et forslag altså! : vinke :

 

Storesand er jo ypperlig da, med unntak av veien ned som er "litt" humpete skogsvei : eek :

 

Forøvrig er det en flott strand og det er jo god plass der også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres bra ut dette :D blir med så lenge jeg ikke må jobbe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med! Jeg har kjørt ned den veien ên gang med bilen min, og det var ingen god fornøyelse!!! Men er vel muligheter for å parkere på plassen før grusveien, men sp.mål er om noen er interessert i å la bilene stå så langt unna?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes ut som et fint sted bortsett fra veien... lar nok ikke bilen stå langt unna, og siden veien ikke er bra bør vi finne et annet sted... For jeg drar neppe dit...

Ellers så er det vel kanskje mange fine steder i aremark traktene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får vi vel vurdere noe annet... Jeg for min del kan godt parkere litt unna, men kan jo også skjønne at folk helst ikke vil det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg sover i bilen uansett, kommer jeg ikke frem blir det jo litt kjipt da!

 

Er det ingen som har flere forslag da?

 

Vi kunne jo stemt over det hvis det er flere som vet om noen steder!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg, så sannt jeg har tid.....

 

Plassen vi velger kommer jo litt an på hva vi vill, bør jo være nok av muligheter. : bråk :

 

Vil vi vise bilene "frem", eller vil vi gjemme oss en plass og drikke øl ifred? : klø :

 

Har "bare"bodd her nede i snart et år, så kommer ikke på noe gull plasser i farta..... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser for meg at vi kan dra et sted hvor vi kan ha det litt sosialt sammen på kvelden og da aller helst uten å sjenere så altfor mange rundt oss.. Håper jo at dette kan bli en campingtur, så da må vi jo også finne en plass hvor vi kan slå telt..

 

Børtevann er kanskje en ide?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger ikke å ha bilen i nærheten, så for meg er det ett fett hvor det blir, men en plass v/vann er å foretrekke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart enige at vi må finne et sted m/ vann!!

Børtvann er jo allright, men vet ikke åssen det er med parkering nærme teltplass? hvis det er det som ser ut til å være problemet her... Ikke noe problem for meg, men er jo greit å tilpasse det sånn at flest mulig blir med :)

Hva med Foten? er det ike muligheter for å kjøre ganske langt ned på stranda/gresset der da? : klø : prøver bare å vri hodet for å finne på noen steder...fler forslag fler muligheter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm mente vel egentlig på Marrapanna i forrige innlegg : dum :

Men Fotenkan kanksje være en mulighet!?

Mener hvertyfall det skal gå annn å kjøre ganske langt ned på plassen på Marrapanna?

Noen som er mer kjent enn meg som kan rette på meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har telt og stiller mann sålenge det er på helg så jeg rekker å kjøre ned og opp igjen. : ja : Har egentlig veldig lite planer i sommer bortsett fra jobbing hver eneste ukedag og mange lørdager. :D

 

Edit: Hvis jeg er velkommen ja.. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Fotenkan kanksje være en mulighet!?
Hvor er FOTENKAN ? ;) hehe..

 

Mener hvertyfall det skal gå annn å kjøre ganske langt ned på plassen på Marrapanna?

Noen som er mer kjent enn meg som kan rette på meg?

Der må man parkere ganske så langt unna.. Det er jo en bom på vei ned så tror ikke vi kommer så langt der heller.

 

På børtevann kan vi kjøre nesten helt ned til vannet, men er litt usikker på hvor stor parkeringsplassen var der. Var der en gang med en klasse fra mine "lærer-dager" og da kjørte vi ( jeg kjørte, de syklet :D ) og parkerte ved vannet. Kjørte da opp bak huset/kiosken og vidre nedover der, 100-200 meter eller no. Mener iallefall det var ganske nærme der vi campet.

 

Kan jo alltids ta meg en tur og kikke der også jeg..

 

Flere forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har telt og stiller mann sålenge det er på helg så jeg rekker å kjøre ned og opp igjen. : ja : Har egentlig veldig lite planer i sommer bortsett fra jobbing hver eneste ukedag og mange lørdager. :D

 

Edit: Hvis jeg er velkommen ja.. :o

 

Hey, konge! Du er selvsagt hjertelig velkommen nedover du også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FOTENKAN? lei å forklare den der ja : klø :

men når du sier det så har jeg vært videre nedover ved børtevann der jeg også! det er jo et fint sted hvis flere er interessert i det!!

men hvis du tar den turen så ser du jo åssen veien ned dit er også, om den er kjørbar for de fleste! mener den skal være grei nok, men usikker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ute i engelskviken er det camping og bevø i torsnes. Mange flere gode andre steder på hvaler er det jo oxo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.