Østfold: Cruising og camping?

Blir du med på cruising og camping?  

22 stemmer

  1. 1. Blir du med på cruising og camping?

    • Ja, det kan bli moro
      21
    • Nei, jeg blir ikke med
      1


Anbefalte innlegg

Det er jo ikke akkurat rott på bevø... mye kapingturister å sånn.. :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørtes gøy ut!

Endelig masse fri fra jobben jeg også, så nå må jeg få dratt meg med på noe vwaudi klubb greier! :D

Camping høres jo ut som et kjempeforslag!

Hva med Nes camping på nord-Jeløya? kanskje "too crowdy"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner jo å bli bra med forslag her nå, så da er det vel mulig å bestemme seg for en plass snart.. Ser for meg at vi kanskje prøver å legge denne turen til en helg i begynnelsen av juli ( forhåpentligvis litt bedre vær da.... ) ?

 

Er iallefall ikke noe å si på respons her så dette blir moro!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestemt noe enda om campingturen?

Nå ser jo godværet ut til å ha kommet også : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal en tur opp til Børtevann for å sjekke forholdene nå i helga hadde jeg tenkt, så kan vi jo kanskje legge opp turen dit hvis det ser bra ut.. Et par helger frem i tid passer kanskje for de fleste?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helg og ikke minst frem i tid høres bra ut. Fortrinnsvis fredag eller lørdag. Jeg setter isåfall av hele helgen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere tenkt noe mer på dato da guttær? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jada har tenkt.. ;) Jeg skulle ta en tur til Børtevann for å sjekke forholdene men nå er jeg på ferie så jeg har ikke fått gjort det.. Skal ta turen opp samme dag jeg kommer hjem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kan dere ikke bare legge ut noen helger for å se hvor stor intressse det er for de datoene? Hadde vært allright å vite litt vaffal... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enhver helg utenom klubbtreffet kan veø kanskje være aktuelle?

 

Hva om vi sier helgen før klubbtreffer på Rudskogen, altså helgen 22-24, da enten fra fredag 22 til lørdag 23 eller lørdag til søndag, alt etter hvordan det passer best for folket..

 

Får beklage litt latskap fra min side i det siste, er på ferie og ting har gått litt i glemmeboken.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått vært oppe på børtevann å sjekka ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette innlegget er skrevet fra Børtevann, er der på hytta nå helt i andre enden av vannet, er på nett med laptop og mobil :).

Når en kjører forbi kafeen så er det en parkering på høyre side etter maks 50m (i svingen). Så er det en parkering til på venstre side rett bortenfor litt nærmere 'stranda', husker ikke hvor mange biler det er plass til, men tror ikke det er noe problem.

 

Veien opp er svingete og med tidvis dårlig asfalt, men det er ikke noe problem for lave biler etter min mening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men bør jo fast sette en par helger som vi kan stemme over eller noe.... finveret varer ikke evig c... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toppers Bjørn! Godt det er tak i noen her... :o Holder på å klargjøre kåken for innflytting neste helg, så ting tar litt tid om dagen fra min side..

 

MEN, da kan vi jo si at Børtevann er en grei plass ?

 

Av helger som kan være aktuelle og som kan stemmes over er vel kanskje ;

 

Lørdag-søndag : 23-24 juli ( som jeg har nevnt tidligere, men dette blir vel noe knapp tid for mange.. )

 

Lørdag-søndag : 6-7 august

 

Lørdag-søndag : 13-14 august

 

Lørdag-søndag : 20-21 august

 

Tør vel ikke satse på at go` været holder spesielt lenger enn det....

 

 

Legger opp en ny vote jeg, så kan dere stemme på den datoen som passer best..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder telting der oppe så er det mest skogsterreng og ikke så mye gress. Det kan være lurt med et tykt liggeunderlag hvis en har tenkt til å sove godt :) .

 

(Nå er jeg ikke på hytta lenger, men hjemme i Sarp)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.