Evalueringstråd Utstilling , Rudskogen 2014

Anbefalte innlegg

Så hva syns folket om gjennomføringen?

For å bli enda bedre vil vi gjerne gjøre fra akkurat deg!

 

Ros, konstruktiv kritikk, tips - kom med det :-)

 

Takker samtidig for oppmøte [emoji16]

Og til alle som fikk pokal - GRATULERER! [emoji1]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne ikkje hatt bedre parkeringsvakter : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idiotisk å ha en tidsfrist for å melde seg på når man er forhåndpåmeldt............. 20 mim forsein å ingen utstilling, men fortsatt forhåndspåmeldt. Mange som ikke fikk vært med gitt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idiotisk å ha en tidsfrist for å melde seg på når man er forhåndpåmeldt............. 20 mim forsein å ingen utstilling, men fortsatt forhåndspåmeldt. Mange som ikke fikk vært med gitt..

 

Ser at vi kunne vært mer spesifikke med informasjonen der ja og det forklarer ett par forhåndspåmeldte som manglet.

 

Men, som du sikkert skjønner MÅ vi sette noen tidsfrister hvis vi skal rekke alt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere hadde god tid til å bedømme flere. Men jeg stakk bare hjem til Møre pga at dere var så vrange å ikke kunne bedømme bilen min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere hadde god tid til å bedømme flere. Men jeg stakk bare hjem til Møre pga at dere var så vrange å ikke kunne bedømme bilen min.

Vi setter pris på innspill til hvordan utstillingen kan gjennomføres.

 

Det å være forhåndspåmeldt gjør at det ligger en ferdig utfyllt lapp i sekreteriat, men du er ikke formelt med på utstilling før det er betalt og bilen er gjort tilgjengelig for dommerne.

 

Til info så var dømming fullført, poeng regnet ut og diplomer skrevet ferdig ti på tre. Så vi har dessverre begrenset med tid som du sikkert skjønner om det kommer mange etter at påmelding/innkjøring er stengt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempeflott helg med mange hyggelige mennesker!

 

Har egentlig bare en ting å utsette, det er slik som Jo Are sa at han ikke fikk lov til å få bilen sin bedømt. Han hadde utsatt hjemreisen sin for å kunne stille ut, men dro hjem pga at han kom 20 min for sent, men så var det noen som kom 30 min etter det, altså 50 min for sent derav en av de som reise hjem med 2 pokaler. Så kanskje bli litt bedre på enighet om at ingen, eller alle som kommer for sent skal ha en mulighet til å få bilen bedømt.

 

Annet enn det, kjempetreff! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det Adrian sier her tilfelle er det krise...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...men dro hjem pga at han kom 20 min for sent, men så var det noen som kom 30 min etter det, altså 50 min for sent derav en av de som reise hjem med 2 pokaler.

 

Om dette stemmer så er det hårreisende!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg enig med Adrian. Litt snodig det med utstillingen, men ellers ett glimrende treff!

Kommer så absolutt igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem fikk pokal, da? Har ikke sett det har blitt lagt ut noe resultater ennå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hvorfor en Volvo fikk pokal? Jeg fikk ikke med meg begrunnelsen for dette... :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter spent på svar. Om dette er sant er det utrolig dårlig gjort. At det er heletatt mulig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det en oversikt over vinnerne med bilder noen plass?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste som sitter på informasjon vedrørende som, bilder og vinnere er på jobb. Det kommer helt sikkert ut på forum etter arbeidstid :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hvorfor en Volvo fikk pokal? Jeg fikk ikke med meg begrunnelsen for dette... :confused:

 

Det var en non-vag klasse, men pga dårlig oppmøte ble det ikke kåret noen vinnere her.

 

Volvon fikk "treffets joker", en pris som gis til biler som utmerker seg spesielt på den ene eller andre måten. Her er det ikke satt noen faste kriterier, grunnen for valget kommer nok frem når poeng og dommerskjema offentliggjøres.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forklar gjerne hvorfor Jo Are som kom noen få minutter for sent ikke fikk deltatt men noen som kom ETTER det igjen fikk stilt ut.

 

Er dette tilfelle er det utilgivelig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel så enkelt som at dersom noen kom til utstilling etter fristen har "vunnet" så er det bare å levere tilbake pokalene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat det er jeg ikke helt enig i, Rune. Bilene som fikk pokal forjener det, og det var vacn som gjorde om litt og åpnet for senere tidsfrist så det er ikke rett at eierene av bilene skal bli straffet..dette kan jo bare være en bevisstgjøring til neste treff! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først og frems vill jeg bare si at jeg ikke var med på utstillingen så ingen skal kalle meg partisk eller noe i denne saken. Men synes det er latterlig at folk klager på at de ikke får stille når de kommer for sent. Bestill deg tur til syden a og møt opp på flyplassen 20 min etter flyet har gått og se hvor langt du kommer med å klage på at du ikke kom til sol og varme. Tidsfristene var oppgitt på forhånd og når folk ikke klarer å møte til de frister som er satt er det dems skyld og ikke arrangøren. MEN når det er sakt skal det også være likhet for loven. Hvis noen blir nektet inngang mens andre slipper inn har det skjedd en stygg glipp i systemet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Les ein gang til Knut-E ;) eg er enig i at tidsfristen må holdes, men det må være likt for alle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom selv 3min for sent til utstillingen i fjor, og fikk ikke stilt ut. Det var min egen feil, så det var fair. Så sånnsett greit at det er likt i år også, og på bildet som klubben selv har lagt ut på facebook så står Jo Are på enden, da dette er tatt før han dro og han fikk beskjed om at han ikke ville bli bedømt. Halvtime etterpå kommer to biler til og ene der får to stk pokaler (Bård sin A4 B8). Absolutt fortjente pokaler, men hvorfor de fikk lov når Jo Are hadde dratt skjønner jeg ikke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Lasse. Derfor skrev jeg også de 2 siste linjene i innlegget mitt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ble jeg spurt om jeg kunne være med å være dommer i Audi klassen, men uansett stiller jeg meg nøytral i denne saken etter ut ifra det jeg fikk beskjed om når jeg fikk info før vi skulle gå runda.

Jeg husker jeg og David ble stånde å prate med Jo Are etter kl 12,00, og jeg husker han pratet på at det sto flere på Statoil i Rakkestad og vasket.

Nå fikk jeg også høre i etterkant at på Facebook event`n sto det ikke skrevet for "siste innsjekk" / tidsfrist for utstilling. (ikke at jeg har sjekket det), men jeg og David ble da enige om at vi syntes, siden også flere heller ikke hadde fått med seg tidspunkt for siste innsjekk, og at vi viste det sto flere der å vasket skulle få lov til å stille ut.

Når vi da hadde gitt beskjed til de siste etter at vi hadde gjort et unntak, siden så mange også begynte å "klage" og pga feilen på facebook, så fant vi ikke igjen Jo Are som da beklageligvis hadde reist igjen.

 

Jeg forstår godt at det er mye uenigheter rundt omkring dette, men jeg må da beklage på vegne av meg og min hjelpsomhet for styret og for klubbmedlemmer for at jeg stilte opp som dommer.

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en håndfull mennesker som fikk beskjed om at påmelding/innkjøring var stengt kl 12 i sekretariat.

Noen av disse gikk direkte til dommerne som gikk rundt og dømte for å få dømt sin bil.

Enkelte av gjestedommerne var dessverre ikke informert om at sekretariat stengte for påmelding og plassen for innkjøring klokken tolv og sa derfor ja til at bilen kunne få være med og førte denne manuelt opp på dommerlistene.

 

 

Vi har tatt dette til etterretning og vil informere mye bedre internt og eksternt om reglene for påmelding/innkjøring og tidsfrister til neste treff.

Treffets offisielle kanal for informasjon er på forum og våre hovedsider og der står det ganske tydelig.

 

Facesnap er det flere som har tilgang til og tydeligvis har vi dårlig kvalitetssikring av infoen der.

 

Dette skal ikke skje igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.