A4 B6 TDI Quattro S-Line ønskes kjøpt

Anbefalte innlegg

Lavest mulig km-stand, mest mulig utstyr (xenon og cruisekontroll er krav) og penest mulig - gjerne felg og senk. Makspris ca 130-140 000,-.

 

PM eller tlf/SMS 99462375.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Feil" farge, dessverre. Sølv er utelukket på en så ny bil for min del:p Ellers så den bra ut, og bra pris!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle faktisk ønske passaten min var sølv jeg og ikke svart...jeg sa en gang at jeg aldri skulle ha svart bil igjen, men havna i den fella igjen..

Er ikke værst den B6n der, tipper du får den enda billigere også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart er fint, men veldig ukurant farge. Sier det hver gang jeg også, etter å ha eid en svart bil.

 

Skal vurdere saken. Tar imot andre tips også, om noen kommer over noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 04 a4 tdi quattro b6 som kommer for salg, er sølvfarget denne også

fyller ikke alle kravene dine

dessverre ikke dobbel s-line, men s4 lister

hva er for høy km-stand? har straks gåttt 240. byttet regreim på 232 ca.

 

- Takluke og to sonet klima

- Avtagbart hengerferste

- S-line sportsseter, delskinn og alcantara.

- Original xenon, med lyspakke innvendig og utvendig., "Følg med hjem". Mer belysning innvendig, innvedig speil med autoblend.

- Full FIS, førerinfosystem og kjørecomputer i farger

- Rns-d Navigasjon Plus med fargeskjerm. Audi-Concert lydanlegg med egen subber i bagasjen.

- 6 disk cd veksler

 

9.5x19 Rotiform Blq i rootbeer og justerbar senk

 

står igjen å få lakkert no rust som er tatt på høyre bakskjerm, skjer i nærmeste framtid.

dessverre noen parkerngsbulker her og der:)

 

pris rundt 100

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sølv er egentlig utelukket, og utvendig S-Line er et krav (heller det enn innvendig), men send en PM med bilder så skal jeg ihvertfall ta den i vurdering:) KM-stand helst under 200k, men høyere vurderes om bilen er uchippet og/eller clutch og svinghjul er byttet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den jeg linket til ble byttet inn hos oss på møller i dag, siden han ikke fikk solgt den etter et par mnd byttet han den inn og tok med seg sin nye Amarok hjem...:) og måtte nok gå ned en god del på a4n i det hele tatt for å bli kvitt den..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå husker ikke jeg hvor mye den lå til, og annonsen er slettet, men sett mange som priser disse bilene urealistisk høyt selv:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lå vel til 118 ink reg mener jeg og huske.

 

Ja mange som priser dem høyt, men Audi er forholdsvis dyrt i forhold til Passat osv.

 

Har kjørt 04'n ått frua i dag jeg, Tdi Q s-line, forholdsvis stiv orginal og kompakt, men jeg må faktisk si at jeg syns min 09 Passat 3c er bedre og kjøre. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den nok, men jeg vil unngå 2.0TDI og da spesielt Passat 3C. Fine biler, men ingen hemmelighet at de har sine svakheter:p Mailer med en nå, så får vi se hvordan det blir (den som er linket til i den andre tråden).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv en 2009 3C med 2.0 Tdi common rail, snart rusla 300 000 uten motor problemer den.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten bytte av innsug, turbo, dyser/ledningsnett eller clutch og svinghjul? Isåfall, imponerende til å være 3c: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten bytte av innsug, turbo, dyser/ledningsnett eller clutch og svinghjul? Isåfall, imponerende til å være 3c: ja :

 

Common rail detta, ikke byttet dyser, ikke noe ledningsnett, ingen rep av ledningsnett, turbo og clutch og svinghjul har nå passert 295000.

Tidligere taxi, meget pent kjørt og kun 15 000km intervall på olje og filter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Common rail detta, ikke byttet dyser, ikke noe ledningsnett, ingen rep av ledningsnett, turbo og clutch og svinghjul har nå passert 295000.

Tidligere taxi, meget pent kjørt og kun 15 000km intervall på olje og filter.

Det var neimen ikke verst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også en a4 b6 som kommer for salg. men er ikke cruisecontroll på den. og desverre sølvfarget denne også. ingen crome-detaljer. alt er sort.

1,9TDI Quattro Avant. km 171 ish. S4 front med cupraleppe, og difuser bak. Skinn og alkantara intr. og avtagbart hengerfeste, takluke.

Nettopp montert coilovers på den (snart godkjent) akkuratt byttett alle bærearemene i forstillingen, stabstag og drivknute.. (skal skifte 2 foringer i bakstillingen og) og da er bilen eugodkjent.. Kan sende bilde om interessant, selv om den er sølvfarget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cruisecontroll kan ettermonteres, men verre med fargen:) Beklageligvis ikke aktuelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal det virkelig vise seg å være lettere å finne en hvit 16v fremfor en A4 B5 TDI Quattro 2x S-Line? :P

 

Ingen som veit om en som fyller kravene jeg har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor a4, makan til trang bil skal man lete lenge etter. Vel trenger vel ikke lete lenge, men.. aldri hatt sansen for a4. Synes den blir for trang iforhold til hva man betaler. Finn deg eller en hvit 16v og kjøp typ billigere bruksbil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faktisk litt enig, A4 er en trang bil, har både B6 2x s-line og 3C på gården her, ingen tvil om hva jeg velger...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke så enormt stort plassbehov, jeg, derfor jeg har hatt mange Golfer også. Skal jeg frakte noe stort, bruker jeg heller lastebilen:p

 

Veit du om noen som jeg har gått glipp av, Glenn Ove? For det er ikke lett å finne med den komboen jeg skal ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, dessverre. Men må nok ut av landet iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Tyskland er det lite 1,9TDI å oppdrive, dessverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.