A4 B6 TDI Quattro S-Line ønskes kjøpt

Anbefalte innlegg

Det er den samme som jeg linka til i innlegg nr.2

Denne tok vi inn som innbyttebil og en oppkjøper kjøpte den.

Ser at han skal tjene noen kr....

 

Aha beklager. Sjekket ikke den linken.

 

Det er desverre få biler på finn som matcher alle kriteriene. Om Mads Kristian ikke hadde vært like sta som min forlovede så hadde denne vært perfekt: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52122249&searchclickthrough=true :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sta og kravstor, det er en dum kombinasjon:p

 

Faktisk, hadde den siste du linker til hatt en mer realistisk pris, skulle jeg seriøst ha vurdert den, selv med "feil" motor:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror nok du får den billigere om du kaster inn et seriøst bud og sier at du henter den kjapt. Det er jo til og med en original 190hk som er forholdsvis sjelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg ikke gir han et bud etterpå. Vil egentlig helst ha TDI, men skal vurdere den litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får en mye morsommere bil med bensin turbo :) 190hk går godt i A4 syns jeg, men kjører du mye og er litt gnien så velger du diesel...

Var fin den blå da, noen andre felger og nye gulvmatter så blir den enda finere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen reflekterer jo utstyret på bilen. Skjeldent pen den blå. Vil du betale mindre er det jo bare å gå ned i utstyr og opp i kilometerstand :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke alltid positivt at en bil er helakkert heller, kan skjule seg mye rart under lakken på en nylakkert bil...

Hvorfor er den lakkert ? Tipper tidligere rust i hjulbuer og tak og bakluke jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den samme som jeg linka til i innlegg nr.2

Denne tok vi inn som innbyttebil og en oppkjøper kjøpte den.

Ser at han skal tjene noen kr....

 

Står hos nabo`n denne.;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det at bildene var fra vingnes traktene.

Kjenner forrige eier, han bor rett borti "gata" her...om man kan kalle det gata på bondelandet....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det at bildene var fra vingnes traktene.

Kjenner forrige eier, han bor rett borti "gata" her...om man kan kalle det gata på bondelandet....:)

 

Bildene i annonsen er tatt i gamle Kringsjåvegen,altså "feil" side av byen.Man kan dog se over til "riktige" siden,og Vingnes på ett av bildene.;)

 

Back to topic.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får en mye morsommere bil med bensin turbo :) 190hk går godt i A4 syns jeg, men kjører du mye og er litt gnien så velger du diesel...

Var fin den blå da, noen andre felger og nye gulvmatter så blir den enda finere.

Bensinkostnadene er den minste bekymringen med 1,8T, verre med alt det andre. Dessuten liker jeg 131hk TDI sin karakteristikk bedre.

 

Men hvem veit, hvis alt går på skinner og den slags, kanskje det heller blir hvit 16v nå istedenfor, og en billig bruksbil ved siden av. Tiden får vise.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.