Anbefalte innlegg

Forvarm manifold, sveis med vanlig svartstål tråd og mig apparat og MYE varme, har funka gull det på både bruksbilen min og på bruksbilen til Andreas Selle, men så er dette TDI motorer så er nok litt kaldere temp i manifolden når det står på som værst (selv om jeg lader 2.1bar og fortsatt ryker litt svart :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turbo garret gt3076r

kr 10 000

4" inn 3.5" ut t3 flens

Nesten ikke brukt..

 

Drifting/Gatebil kjøpes - selges "Gruppe på facebook" vett kje om det e ein sånn du sku ha eg men??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en sinnsyk pris er de verd så mye og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stusset selv. Er det ikke 1300usd eller så for en kliss ny?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trådstarter skriver på første side at de koster 1800dollar på 034

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøver igjen..

 

skal bort å se på turboen til 10.000,- noen som har noen tips hvordan jeg se at dette er en org. Garrett turbo og ikke noe kina kopi.

syns bare det er litt merkelig at denne er 7000,- billigere enn hos QWT som har prisløfte...

 

Drar tidlig i morra så hvis noen vet hadde jeg satt pris på tips.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min GT3071 er det et skilt med typenr, skal se om jeg finner et bilde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var hos nai i dag. skikkelig låve verksted. kompisen min skulle kjøpe 3bar map sensor som han hadde ringt på forhånd å få pris på 930,- da vi kom å skulle hente var prisen en helt annen 1537,- går ikke ann å handle fra sånne folk. Når det gjelder turboen jeg skulle se på som på hjemmesiden hans står grønn og PÅ lager, så hadde han ikke den. kunne få tak i da. Gadd ikke engang å spørre han hva den prisen blir.. så denne utgår med høye kneløft for min del.

 

nisser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut til at jeg bestiller fra det store utlandet. har ikke betalt enda så hvis noen har en 3071 som ligger å tar opp plass si ifra nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger en 3071 på face til 8500,- hvis den ikke er solgt :)

ubrukt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aiaiai.. har ikke face så : rolleyes hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe den jeg skal ha koster nok dessverre ikke 6950. snakket med han på mail. tror ikke han hadde 3071 men lagde noe greier selv. skal se om jeg finner mailen i kveld

 

 

Hei

 

Selger nesten ingen slike turboer lenger , hovedsakelig pga for høy pris og at de ikke kan overhales .

Er altfor dyr pris på de og jeg bygger egne Garrett turboer med racedeler cnc billett hjul etc. for vesentlig billigere pris

 

Mvh

Stavanger HK

tel 95826198

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må få deg facebook Frank :)

ligger tilsalgs for 6500,- nå

gtx 3071r

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe joa men hvis han er sugen på å selge legger han den på finn :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan få tlf nr hvis du vil ha :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han skulle sjekke om han hadde det annet eksoshus men fikk aldri noe svar tilbake...

 

siden 3071 er så vanskelig å få tak i kan jeg være interisert i andre (350-420hk). bør være kulelager og må være kkk flens eller t3. også er jeg for gammel for turbolag så må være a/r på eksos 60-70. må også være ekstren wastegate

 

47465513

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forandret første post.

 

på utkikk etter comp eller Precision bolt on til KKK 400hk ca

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.