Anbefalte innlegg

Tror jeg går for å bruke de gamle boltene jeg....Er jo tross alt sånn 30-40 bolter pr.felg da, så blir det 160 bolter...Og DET kan fort blir dyrt... :fy:
Koster faktisk ikke mye for nye skruer!!! Søk på Ebay å du finner i alle mulige slags varianter........kromma,rustfrie,gullforgylte osv osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm...Får finne meg et sett du da? :D

tysken er ikke helt på topp her i gården...

må isåfall være rostfrei,siden kantene skal poleres...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker duh..

Men mutrene er vel bare å bruke oppigjen siden dem ikke vises...

Vet du hvordan det blir å maskere dritten når man skal pulverlakkere senteret og innerringen med tanke på temperaturen ved "smelteprosessen"?

Noen tips der? : klø :

 

Edit:

Regna litt på det nå..240 Euro for 120 skruer da...Er vel ikke så galt det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke korsen det å bruke oppigjen mutterane........e jo skrudd til med moment dissa skruane der så e vet ikke om det kan brukes om igjen. E e vel ikke rette til å svare på det. Ang. det med maskering så trenge du vel strengt tatt ikke lakke opp igjen inner-ringen ??? Den e jo ikke så veldig synlig akkurat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke korsen det å bruke oppigjen mutterane........e jo skrudd til med moment dissa skruane der så e vet ikke om det kan brukes om igjen. E e vel ikke rette til å svare på det. Ang. det med maskering så trenge du vel strengt tatt ikke lakke opp igjen inner-ringen ??? Den e jo ikke så veldig synlig akkurat.

Okey...

Må forske litt mer på dette med momentet som skal brukes ved tiltrekkinga jeg da..

Hadde vært greit å fått lakkert hele felgbana for "finishen" sin skyld da når jeg først holder på...For to av felgene har blitt sveisa litt i innerkanten grunnet små sprekker...Det må pusses ned å lakkes uansett..

Litt greit visst det eventuelt skal selges senere,får jo opp prisen endel også da..Så er vel ikke disse 3 delte RSène noe daglig syn da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.