Stavanger lokallag: Hovedtreff Våler 5.-7.juni

Anbefalte innlegg

Eg gidde ikkje bruka ein ekstra feriedag for transportdagen, enkelt og greit ;)

 

Men nå må me nå se om Jettaen blir klar alikavel, såg litt spøkje ut i går når me ga oss.... : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg blir ikke med til Våler om me ikke får til bilen til Petter. Då satser eg heller på rudskogen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Petter sa han sko ver me om han så bare sko skru på Våler så da regner jeg med du er safe! Hehe.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis det ikke er noe håp om å få kjørt noe så helst så spørs det om han drar bilen til Våler. Det han mente med skruing på Våler var nok småfiks for å få den helt klar.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me får sjå koss det ser ut neste skruøkt, tvi tvi!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er jo "småfiks" når man skal på treff! :) neida, krysser fingra for at vi får se soteren i aksjon!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D blei jobb på meg ser d ut som...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som ska bort som he BE og he lyst å ver passasjer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska du det eg tror du ska? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg tror eg vet ka du ska så du tror eg ikkje vett ka du ska;)

 

Grønt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fare for det.. Spare meg ein del arbeid, pluss med noen dekk og et par hjullager så kan eg ha det gøy på våler au kanskje. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortell for oss som ikkje vett! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"øvelseskjøre" med bilen på henger tenke eg d e snakk om :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den tog eg. Va mer interessert i Ka som va oppå hengeren! Men nå e eg blitt informert. Og blir nok co-pilot te Kjell og! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 uga igjen gutta! :) få det skrudd og få det me! :)

 

For meg så blir det vell full skruing og service på torsdagkveld hvis det vise seg at bilen er god nok stand til å bli piska litt rundt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar kå ti som helst eg. :) men ikje tidligere enn 6 hadde eg håpt på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut så det ryker for meg i år. Er en jobb her som drar ut litt så har ikke fått kommet meg ut enda. Ser ut som jeg må dra på torsdagen. Får satse på rudskogen i år heller!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan de av dere som kan hjelpe til på teknisk sende meg en PM med hvilke dager dere er på treffet? Setter i sammen en vaktliste, litt lettere om jeg har noen navn i fylle i den. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt meg kjent er alle der alle dager. Hehe.. Men en del som kjører tidlig søndag hjem igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått noen PM, takker og bukker. Setter opp en vaktliste. Så fint om alle kommer innom vogna mi på torsdagskvelden (står en rød mkv gti på utsiden) og får utdelt denne. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lasse har kjøpt et aggregat av meg men jeg har ikke anledning å dra på Våler iår desverre.

Åssen er kjøreruta deres mtp. den raste brua på E18? Svinger dere av utenfor Tønsberg og kjører Rv35, over fjellet i Holmestrand på Rv315 eller via Holmestrand sentrum på Rv313?

 

Hvis dere kjører en av de sistnevnte, har en av dere mulighet for å ta med seg dette aggregatet ifra Statoil-stasjonen på Kopstad-krysset (utenfor Horten) om jeg setter det igjen der Torsdag morgen?

Da blir Lasse og jeg glad :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er det egentlig som reiser torsdag morgen, og ble vi enige om avreise? Har jeg glemt noen?

 

Andreas

Jan Erik

Kjell

Hein

 

Finn Kristian?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal bort men med en kamerat.

Usikkert om vi er klare fra morningen av på torsdag, mulig vi må vente til lunch tider.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.