Stavanger lokallag: Hovedtreff Våler 5.-7.juni

Anbefalte innlegg

Har du plass Finni? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har sagt eg kan ta med agregatet for Lasse, men da må du enten få det fraktet til Våler eller møte oss en plass vi passerer, når vi passerer der. Gidder ikke rote meg inn rundt forbi med henger eller vente osv..

Hvilken rute vi tar må noen med bedre stedsans enn meg svare på, Hein???

 

Jeg og Hein kjører vertfall torsdag morgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal bort men med en kamerat.

Usikkert om vi er klare fra morningen av på torsdag, mulig vi må vente til lunch tider.

 

 

Ka, ska du ikkje ha med R32'en?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka, ska du ikkje ha med R32'en?????

 

Jo blir med R32 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg å Hein kjøre 06.00 fra Statoil Ålgård!

Komma jønå Oslo før rushet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har sagt eg kan ta med agregatet for Lasse, men da må du enten få det fraktet til Våler eller møte oss en plass vi passerer, når vi passerer der. Gidder ikke rote meg inn rundt forbi med henger eller vente osv..

Hvilken rute vi tar må noen med bedre stedsans enn meg svare på, Hein???

 

Jeg og Hein kjører vertfall torsdag morgen

 

Statoil-stasjonen på Kopstad skal være veldig grei skuring når man kommer kjørende på E18, man kjører så å si på stasjonen når man kjører av og bare 200m bortenfor kjører man på igjen så det er ikke noe innimellom eller venting.

Siden deres kjøring og min ikke korresponderer så var tanken å sette det igjen hos stasjonsbetjeningen på morgenen så står det klart til dere passerer.

 

https://www.google.no/maps/place/Kopstadkrysset/@59.4223961,10.3650567,17z/hidden=!4m2!3m1!1s0x4646b556191ce19f:0xe01200e0625a1087

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statoil-stasjonen på Kopstad skal være veldig grei skuring når man kommer kjørende på E18, man kjører så å si på stasjonen når man kjører av og bare 200m bortenfor kjører man på igjen så det er ikke noe innimellom eller venting.

Siden deres kjøring og min ikke korresponderer så var tanken å sette det igjen hos stasjonsbetjeningen på morgenen så står det klart til dere passerer.

 

https://www.google.no/maps/place/Kopstadkrysset/@59.4223961,10.3650567,17z/hidden=!4m2!3m1!1s0x4646b556191ce19f:0xe01200e0625a1087

 

En såkalt tommel-opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på felles kjøring, men er ikke 06 sykt tidlig? Er jo i Oslo til lunch og får rush i Kristiansand. Er med uansett da det er ca 10% for at jeg vil trenge veihjelp og har bare en gratis redning igjen hos NAF i år..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tar mer enn 6t til Oslo, huske vi er noen av oss som kjører med henger, det går va 10-11 t til Våler ink 2 stopp.

Basert på de siste 7-8 årene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En såkalt tommel-opp!

 

Joda vi må vel klare å svinge innom her... Får legge det inn i GPSen så vi ikke glemmer å svinge av:p

Å rushen i Kristiansand kl 09:00 er ikke noe stress. Flyter veldig greit rett igjennom som vanlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kr sand har aldri vært et problem. :) gonatt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank sier det var lite kø, men spørs jo helt på når vi kommer til Oslo.

 

Vi kan jo ha denne ruta i backup, da via Hønefoss.

Skulle vi nærme oss Oslo etter 14:30 er det gjerne lurt å ta denne omveien.

 

Oslo_zpsb4p3225o.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt mer Vestfoldinfo:

Minner om at E18 er stengt etter Holmestrand (Vestfold), så følg raskeste rute på GPS (RV315 over Gullhaug), IKKE gamle veien nedom byen.

Trenger dere ikke dra innom Kopstad for å hente f.eks. aggregater, er nok enkleste vei om Revetal på RV35, men pass uansett på farta i omkjøringsveiene da onkel er veldig ivrige i området pga. mye trafikk. God tur!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ud som meg, kanskje Finni kjøre i 9tia. He litt manko på søvn siste to døgn så greiar å komma fram enn å komma halveis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aggregatet blir plassert på Statoil-stasjonen imorgen kl.10, merket det med navnet ditt Kluge. Legger også ved en boblekonvolutt som jeg ikke rekker å overrekke til Heine før han raser avgårde imorgen mot Våler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kluge å Hein kjøre 06:00,

Kjell, Finni, Magnus, Hans Fredrich kjøre 09:00.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell fant du bil du kunne trekke hengeren lovlig med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekje BMWen god nok?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bmwen blir for tung

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg laget vaktlister, fint om dere kommer innom meg (de som skal være funksjonærer) i løpet av kvelden så får notert dere i lista mi. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dy printa?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt printer issues. Håper å ha det klart i morra tidlig. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel tråd men lurer på å kjøre Jetta til Våler sammen med 2 strøkne golf 1 og en golf 1 cab. Då er det evt hotell som er aktuelt hvilke kan anbefales maks 20 min kjøring fra Våler. Orker ikke kjøre gammel rønne så langt for åsså sove i telt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel tråd men lurer på å kjøre Jetta til Våler sammen med 2 strøkne golf 1 og en golf 1 cab. Då er det evt hotell som er aktuelt hvilke kan anbefales maks 20 min kjøring fra Våler. Orker ikke kjøre gammel rønne så langt for åsså sove i telt :P

De sier de skal ha hotellet ved banen klart til treffet.

 

Evnt må det bli hotell i Elverum eller Kongsvinger.

 

Finnes også campinghytter å få leid. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.