Anbefalte innlegg

Noen som har bilde av min gule s4 b5, med sorte felger (som har begynnt å flasse), startnr 69? Kjørte på fredag og lørdags ettermiddag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilder av en rs4 b5 stv, typ sølv/grå farget?:) med 20" bbs ch-r og regnr PA19031

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som fikk knipset bilde av min sølvgrå S3 8l med gule 17", startnummer 13?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye bra her, takker!

 

Bruker dette litt i ymse sammenheng på web og sosiale media, regner med at det er ok?

 

Hehe.. Gøy å se at flere av bildene mine kunne brukes, det gir ennå mer lyst til å ta bilder neste gang! :D

 

PS: Forsidebildet på FB med den røde TT'n er det Joachim som har tatt.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Note to all: mer utstillingsbilder i 2016...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Gøy å se at flere av bildene mine kunne brukes, det gir ennå mer lyst til å ta bilder neste gang! :D

 

PS: Forsidebildet på FB med den røde TT'n er det Joachim som har tatt.. :P

 

Så bra, prøver å bruke litt div fra medlemmer, er jo tross alt derfor vi har klubb, for og av medlemmene. :)

 

Sier du det? Gikk litt fort der skjønner jeg.. Joachim pleier vanligvis å være raskt til å påpeke sånt. Endrer det nå. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Den er grei, og kjempegøy å ha bildet mitt til å pryde forsiden av vacn.no!

Ja, før følte jeg alle tok bilder med kameraet de hadde, så fikk alle mobil med nesten ennå bedre kamera, og nå tar nesten ingen bilder mer bortsett fra selfies og mat.. :P

 

Ja, klubben er definitivt AV OG FOR medlemmene! Det er det mange som glemmer fra tid til annen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Den er grei, og kjempegøy å ha bildet mitt til å pryde forsiden av vacn.no!

Ja, før følte jeg alle tok bilder med kameraet de hadde, så fikk alle mobil med nesten ennå bedre kamera, og nå tar nesten ingen bilder mer bortsett fra selfies og mat.. :P

 

Ja, klubben er definitivt AV OG FOR medlemmene! Det er det mange som glemmer fra tid til annen!

 

Ser ut som det dukket opp noen bilder i artikkelen om treffet også. :)

 

http://vacn.no/artikler/101-treff/treffrapport/472-treffrapport-rudskogen-2015

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg ble igrunn veldig fornøyd med pokalbildet! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.