S/RS (+VACN) back road rallye '16, utsatt/avlyst

Er du interessert?  

13 stemmer

  1. 1. Er du interessert?

    • Jeg vil delta 22. mai !
    • Jeg kunne tenke meg å delta.
    • Ja, men annen dato.
      0
    • Dette er ikke for meg.
      0


Anbefalte innlegg

Foreslår oppmøte/avreise ca. 11, fra startsted i Slemmestad.

Er ikke kjent, så der må en av de lokale bestemme, men Koolart høres jo bra ut, da! :)

 

Tar turen ca. 2-2,5 timer med stopp, (is/lunch/bilder) er det fortsatt mye igjen av dagen. Bare kjøringen er ca. 1,5t.

 

Meninger? Været ser plutselig ikke akkurat lovende ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke akkurat lovende værutsikter for den dagen lenger nei.. Skal regne ganske godt utover ettermiddagen. Er det stemning for å flytte det til neste helg da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det tar igrunn mye av kosen..

Neste helg er Monaco Grand Prix, liiiite aktuelt å være noe annet sted enn foran TV'n når det går av stabelen for vår del, men jeg skal ikke stoppe moroa for andre! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med den værmeldingen der anbefaler jeg at vi dropper det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Istemmer, kan jo ta det litt på sparket en annen dag?

Ser jo ut som vi er en liten gruppe som kan få til noe på kort tid uansett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Istemmer, kan jo ta det litt på sparket en annen dag?

Ser jo ut som vi er en liten gruppe som kan få til noe på kort tid uansett!

 

Kan sette opp en ny dato da, foreslår første søndag etter Vålertreffet, 12. Juni.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott. Enig mhp været. Støtter at vi flytter det til 12. juni. Da det er været og selskapet som gjør turen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig! Holder av 12 juni😎

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

12. juni er det Canada F1, men da det går på kvelden, er det lættis å kombinere! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lættis
Kan noen opplyse en gammel mann om betydningen?

Tidligere betød det "ordet" morsomt. Hva betyr det nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lættis = morsomt, latterkule.

I alle fall da jeg var ung😨

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS'n er sykmeldt fortsatt så jeg stemmer for 12.juni. Det skal passe for min del mener jeg. Et opplegg som dette er ganske så væravhengig.. kjøretur i regn er liksom ikke helt det samme :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Jeg har vel bare hørt det i sammenheng med at noe er en skikkelig enkel sak, men er vel ganske nytt for min del. Sikkert noe kidsa har plukket opp fra "gamlingene".. Lover å ikke bruke det igjen.. :P

(PS: Jeg er mye eldre enn deg, Vidar..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå og skru litt 4A istedenfor du "gamlefar"! :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Har sett MotoGP og bestilt hulla Zimmermann og Textar-klosser, så jeg har fått gjort litt i dag i hvertfall! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

End rest første posten nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn effektivt, hvem kommer til å delta kommende søndag, 12. juni?

 

Fikk også følgende innspill fra Marco Paulsen (Audi 80/RS2 sedan) om italiensk restaurant på Lierskogen: http://www.latrattoria.no/meny/

(Jeg har ingen erfaring med dem personlig.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer! :)

 

Foreslår fortsatt at vi har avreise i 11-tiden, og følger ruten i første post.

Kanskje også gjøre om første post til ikke å være et spørsmål men en opplysning i stedet?

La Trattoria så bra ut, men de åpner kanskje litt sent?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må melde avbud dessverre.: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke kommet da bilen er hos Møller bli-skade den helgen: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal være med, men er litt usikker på fremmøte sted/tid. Kan noen komme med en adresse og ett klokkeslett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun 2-3 dager igjen nå, så jeg oppsummerer det vi på en måte har gått gjennom uten at vi har klart å spikre noe med mindre noen har andre forslag:

 

1. Avreise fra Slemmestad / Meny ved innkjøringen til Koolart (så trangt ut der inne) søndag 12. juni kl. 11 (https://www.google.no/maps/place/Odalsveien+64,+3470+Slemmestad/@59.7755467,10.4837985,549m/hidden=!3m2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x46413fec0179fa5f:0x67e47ff6473331b4!8m2!3d59.7755467!4d10.4859925 Ikke helt riktig, men er det store bygget tvers over veien. Står jo Meny på det også! :P )

 

2. Reiserute iht. første post, kjekt om 'kjentmann' kjører først, evt. kan blåse opp kartet så vi kan plotte inn punktene eller i det minste noen kritiske waypoints, men det blir vel enkelt sagt Slemmestad-Nærsnes-Båtstø-Sætre-Filtvet-Tofte-Hyggen-Røyken.

(Foreslår Søndre Sætrevei mellom Sætre og Storsandveien i forhold til originalkartet, så slipper vi med cab tunnel..)

 

3. Ispause på Villa Malla? Kan jo kjøpe is på en tilfeldig bensinstasjon også, men det så jo grådig godt ut på bildet fra Villa Malla.. Kan hende noen ønsker full lunch?

 

4. Photoshoot på egnet sted langs veien? Noen som er godt kjent?

 

Jeg kan vel med god vilje telle til 10 biler som er noenlunde 'sikre', gå gjennom tråden og bekreft eller avkreft deltagelse så vi vet om det fortsatt er liv laga! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.