S/RS (+VACN) back road rallye '16, utsatt/avlyst

Er du interessert?  

13 stemmer

  1. 1. Er du interessert?

    • Jeg vil delta 22. mai !
    • Jeg kunne tenke meg å delta.
    • Ja, men annen dato.
      0
    • Dette er ikke for meg.
      0


Anbefalte innlegg

Kun 2-3 dager igjen nå, så jeg oppsummerer det vi på en måte har gått gjennom uten at vi har klart å spikre noe med mindre noen har andre forslag:

 

1. Avreise fra Slemmestad / Meny ved innkjøringen til Koolart (så trangt ut der inne) søndag 12. juni kl. 11 (https://www.google.no/maps/place/Odalsveien+64,+3470+Slemmestad/@59.7755467,10.4837985,549m/hidden=!3m2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x46413fec0179fa5f:0x67e47ff6473331b4!8m2!3d59.7755467!4d10.4859925 Ikke helt riktig, men er det store bygget tvers over veien. Står jo Meny på det også! :P )

 

2. Reiserute iht. første post, kjekt om 'kjentmann' kjører først, evt. kan blåse opp kartet så vi kan plotte inn punktene eller i det minste noen kritiske waypoints, men det blir vel enkelt sagt Slemmestad-Nærsnes-Båtstø-Sætre-Filtvet-Tofte-Hyggen-Røyken.

(Foreslår Søndre Sætrevei mellom Sætre og Storsandveien i forhold til originalkartet, så slipper vi med cab tunnel..)

 

3. Ispause på Villa Malla? Kan jo kjøpe is på en tilfeldig bensinstasjon også, men det så jo grådig godt ut på bildet fra Villa Malla.. Kan hende noen ønsker full lunch?

 

4. Photoshoot på egnet sted langs veien? Noen som er godt kjent?

 

Jeg kan vel med god vilje telle til 10 biler som er noenlunde 'sikre', gå gjennom tråden og bekreft eller avkreft deltagelse så vi vet om det fortsatt er liv laga! :)

Jeg kan gi litt mer innspill på dette jeg da, ettersom jeg er litt mer lokal som sådan.

1. La oss si vi møtes på parkeringsplassen ved Rortunet kjøpesenter (Meny) pga plassbehovet, helt fint. Dette er så enkelt som at vi kommer til å se hverandre uansett. Jeg skal forsøke å være der litt tidlig. Klokken 11 er fint, da får man noe ut av ettermiddagen også, og de som har lengre reisevei slipper den verste helgetrafikken.

 

2. Reiseruta ser veldig rett ut. Har dog litt vansker for å skjønne hvordan du skal kjøre tunnell, etter hva jeg husker. : klø :

Avhengig av spise/stoppested, så vet man mer om hvor ferden bør slutte. Nede i bukta mot hyggen er det jo noe friområde, men mulig det ligger feil side ift sol for best mulig fotografering. ALTERNATIVT kan man jo trekke over til Svelvik med denne minituren i kabelferge, men jeg er ikke super lokalkjent for hva som er fine fotoplasser der borte.

 

3. Om det kun er is: Villa Malla eller Svelvik (etter fergetur). Parkeringen nære selve Villa Malla er typ i grøftekanten, og kanskje ikke det kuleste for de fleste av oss. Men det finnes større parkeringer omlag 3min å gå fra stedet.

 

4. Se øvrige punkter. Jeg er litt bekymret for hvor mange som har tatt stilling til oppdatert reisedato...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må desverre melde frafall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen ryker mer nå enn forrige gang jeg meldte frafall... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreløpig synes jeg det ser ut som heller få deltakere... kom igjen folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Ja, til at såpass mange etterlyser tiltak i lokallagene og på landsbasis, er det lite respons! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi å se i en liten sort "rocco R-line" på Meny Slemmestad litt før 11 på Søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2. Reiseruta ser veldig rett ut. Har dog litt vansker for å skjønne hvordan du skal kjøre tunnell, etter hva jeg husker. : klø :

 

Jeg tok nok feil på kartet, syntes det så ut som du mente en bit hovedvei fra Sætre til avkjøringen ved Oslofjordtunnelen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreløpig synes jeg det ser ut som heller få deltakere... kom igjen folkens!

Jeg kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fem så langt:

Marco

Ole

Heine+

Ola

Og undertegnede.

 

Blir vi ikke flere enn dette før 12-tiden i dag er det vel litt stusselige greier? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det høres stusselig ut, men det kan jo være en fin søndagstur uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kaster inn håndklet - er litt mye usikkerhet rundt bruktbilkjøp, så må prioritere å lete etter byttetopp til Poloen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med så mye frafall blir det fisketur på oss i stedet, og så får vi prøve å få det til en annen gang med litt kortere frister, friskere biler og flere påmeldte! :P

 

Du endrer første post, jeg sender PM til Heine, Marco og Ole, så får de evt. ta en runde på egen hånd hvis det fortsatt frister.

 

Takk for forsøket, i det minste! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lest og forstått.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mottatt. Da kansellerer jeg like greit og ser frem til neste forsøk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er cars&cofee idag kl 17.00 på Øvrevoll for de som er hypp på en tur idag. Jeg prøver å få det til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan det nok bli for min del og evt ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ohoi, denne tråden hadde ikke jeg fått med meg.. Krysser fingrene for at neste dato dere finner passer for min del, blir gjerne med på en runde jeg.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det må vi iallfall få til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med [emoji106]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir med på et slikt treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.