Dekkstøy kuhmo ku31 A6 2012

Anbefalte innlegg

er bare jeg som ikke merker forskjell på støy i dekk? Eller så gir jeg F? Ikke vet jeg, men noen må være sykt nøye på slike ting eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel,da var nye og riktige pirelli pzero AO merkede dekk montert og etter en liten tur noterte jeg meg en stor forskjell på støy,mest i høye hastigheter men vesentlig bedre på slitt landeveiasfalt.

Romlingen er helt borte.

Bilen virker mere presis i styringen og sporing er helt fraværende.

 

Er utrolig fornøyd med første inntrykket ivertfall;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel,da var nye og riktige pirelli pzero AO merkede dekk montert og etter en liten tur noterte jeg meg en stor forskjell på støy,mest i høye hastigheter men vesentlig bedre på slitt landeveiasfalt.

Romlingen er helt borte.

Bilen virker mere presis i styringen og sporing er helt fraværende.

 

Er utrolig fornøyd med første inntrykket ivertfall;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare jeg som ikke merker forskjell på støy i dekk? Eller så gir jeg F? Ikke vet jeg, men noen må være sykt nøye på slike ting eller?

 

Ikke kjørt bråkete dekk du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare jeg som ikke merker forskjell på støy i dekk? Eller så gir jeg F? Ikke vet jeg, men noen må være sykt nøye på slike ting eller?

 

Ikke kjørt bråkete dekk du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare jeg som ikke merker forskjell på støy i dekk? Eller så gir jeg F? Ikke vet jeg, men noen må være sykt nøye på slike ting eller?

Spørs om du er en av de som ikke legger merke til sånn, ellers så har du aldri kjørt med skikkelig støyete dekk.

 

Synes mine Vredestein Ultrac Cento bråker i overkant mye, samt at de sporer noe, så blir nok å bytte ut fordekkene om ikke lenge for noe annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare jeg som ikke merker forskjell på støy i dekk? Eller så gir jeg F? Ikke vet jeg, men noen må være sykt nøye på slike ting eller?

Spørs om du er en av de som ikke legger merke til sånn, ellers så har du aldri kjørt med skikkelig støyete dekk.

 

Synes mine Vredestein Ultrac Cento bråker i overkant mye, samt at de sporer noe, så blir nok å bytte ut fordekkene om ikke lenge for noe annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kuhmo KU39 må si jeg er fornøyd jeg, 255/35-19 god veigrep, normal lyd (kommer an på asfalt type) og god pris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kuhmo KU39 må si jeg er fornøyd jeg, 255/35-19 god veigrep, normal lyd (kommer an på asfalt type) og god pris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også kjørt på flere sett med Kuhmo KU39 og er veldig godt fornøyd med de, bra pris også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ku39 er et helt annet dekk en ku31.

Dekket var veldig fint og kjøre på,men var støyen som plaget meg.

Etter og ha kjørt noen dager på pirelli,syns jeg forskjellen er større til fordel for det bedre.

Bilen er mere stabil og rett og slett mere behagelig og kjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.