Hvilken dekkdim i 20" til 2016 Passat GTE

Anbefalte innlegg

 

Hei:) ser jeg har vært litt sløv å oppdatere tråden min, men ligger bilder her på forumet av bilen også;)

 

http://forum.vacn.no/showthread.php?282586-Min-2016-Passat-GTE-20-quot-35mm-Eibach

 

Når/hvor såg du bilen? mvh Thor

 

Kjørte bak deg på Mosterøy/Rennesøy du kjørte videre mot Mortavika.

Husker ikke om eg kjørte Firmabil, Jetta mk 1 eller Golf 6 :P

Men la godt merke til Passaten : rock :den såg lavere ut i fart en hva den er på bilde her.. Kansje den var feriesenket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Hei:) ser jeg har vært litt sløv å oppdatere tråden min, men ligger bilder her på forumet av bilen også;)

 

http://forum.vacn.no/showthread.php?282586-Min-2016-Passat-GTE-20-quot-35mm-Eibach

 

Når/hvor såg du bilen? mvh Thor

 

Kjørte bak deg på Mosterøy/Rennesøy du kjørte videre mot Mortavika.

Husker ikke om eg kjørte Firmabil, Jetta mk 1 eller Golf 6 :P

Men la godt merke til Passaten : rock :den såg lavere ut i fart en hva den er på bilde her.. Kansje den var feriesenket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det plass til bredere dekk foran, eller må man gå så smalt med det innpresset?

 

Lasse

 

Skal være plass til litt bredere felger foran ja.. har vurdert å space de ut litt foran;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det plass til bredere dekk foran, eller må man gå så smalt med det innpresset?

 

Lasse

 

Skal være plass til litt bredere felger foran ja.. har vurdert å space de ut litt foran;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte bak deg på Mosterøy/Rennesøy du kjørte videre mot Mortavika.

Husker ikke om eg kjørte Firmabil, Jetta mk 1 eller Golf 6 :P

Men la godt merke til Passaten : rock :den såg lavere ut i fart en hva den er på bilde her.. Kansje den var feriesenket.

 

Ok:) bilen ser faktisk lavere ut "live" enn den gjør på bilder..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte bak deg på Mosterøy/Rennesøy du kjørte videre mot Mortavika.

Husker ikke om eg kjørte Firmabil, Jetta mk 1 eller Golf 6 :P

Men la godt merke til Passaten : rock :den såg lavere ut i fart en hva den er på bilde her.. Kansje den var feriesenket.

 

Ok:) bilen ser faktisk lavere ut "live" enn den gjør på bilder..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.